Ga naar inhoud

welke cup gaat het worden denken jullie?


Aanbevolen berichten

HOI MEIDEN!!

ik heb gisteren (koopzondag in almere) ongeveer 16 bh's gepast, de helft in C cup en de helft in D cup, ik werd er nl helemaal gek van dat ik mijn maat nog niet wist!!

Ik dacht zelf eigenlijk op 85 C uit te komen, maar wat blijkt, de bh's met de C cup zaten allemaal te krap!!

De bh's met de D cup zaten goed !!! het is nu een 85 D !!! ik verwacht niet dat er nog veel gaat veranderen omdat ik volgens mij geen zwelling meer heb (of het moet minimaal zijn)

Mijn borsten zijn ook al goed ingedaald, alles word wat soepeler, dus ik denk en hoop dat het zo blijft!!!

Bedankt voor jullie leuke reacties, de uitslag is een mooie 85 D !!!

liefs, jolly :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi!

Ik lees zojuist jouw berichten! Ik zelf ga 18 oktober naar Amstelveen, dr. de Boer! Be zo benieuwd. Ik ga voor dezelfde prothesen: McGhan Inspria Soft Touch.

Mijn huidige maat is 80-B (grote A, kleine lege B).

Mijn keus was ook 310cc of 345cc. Ik twijfel ook ontzettend en ben daarom blij met jouw verhaal...

Ik weet alleen niet of het 80 of 85 vertekend is. Ik bedoel, of het dan ongeveer op hetzelfde resultaat uitkomt... Liefst een volle C, kleine D...

Wat denk jij?

Ik hoor graag van je, jij hebt het tenslotte al achter de rug en kan er een beetje over meepraten toch?!

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.