Ga naar inhoud

welke cup gaat het worden denken jullie?


Aanbevolen berichten

Hoi ik wil graag jullie mening!!

Ik ga 9 aug onder het mes, ik krijg 310 cc ronde Mc Ghan inspira Soft Touch, ik heb nu een slappe lege b of volle A. (meestal draag ik 85 b, maar is niet helemaal gevuld, aan de bovenkant ruimte over)

ik word geholpen door dokter de Boer van Mediconsult in Haarlem, de operatie vind plaats in Amstelveen in een chirurgisch centrum vlakbij ziekenhuis Amstelland.

Het is vandaag precies over twee weken!! jeeejjjj !! ik heb er ontzettend zin in en ben natuurlijk reuze benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

De prothese word voor de spier geplaatst, ik heb een dunne huid en niet veel borstweefsel van mezelf maar toen ik zwanger was had ik een d cup.

Mijn streefmaat is een volle 85 c of een kleine 85 d.

Wat denken jullie dat het word??

ik zou het leuk vinden als jullie een gokje wagen!! gewoon eens kijken wie er achteraf gelijk heeft!!

Ik zal natuurlijk niemand erop aan spreken dat lijkt me logisch!! vind dit gewoon wel leuk, en hoop dat jullie met mij mee gokken, dus ik zal hierbij beginnen:::::

tatarataaaaa ik gok: 85 D. !!!!

groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok op een (volle) 85C

Idd , zeer moeilijk in te schatten omdat het rezultaat erg individueel is .

Heb zelf nml een volle 80C , ben van een 'slappe' 80B gekomen met 335cc (rond , laag profiel , plaatsing dual plane).

> de verklaring van mijn gok :rolleyes:

Btw , je kan ook een poll maken :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

even voor een goede schatting , voor of achter de spier?? en welk profile?? :D kunnen we even een serieuze gok wagen :P

xx

hoi het is medium profile en voor/op de spier!!!!

groetjes!!!

trouwens leuk al die reacties!!! :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, kijk op je profiel en zie dat wij elkaar al eens gesproken hebben. En nu is het al bijna zover voor je :-)

hoi Fleur!! ja dat kan heel goed hoor, ik kom hier al best lang (af en aan)

en het is voor mij een hele opluchting dat het nu eindelijk gaat gebeuren!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan staat het nu 7-6 voor de c cup !! ik hoef nog maar 6 nachtjes!! :excl:

Nu ben ik inmiddels weer aan het twijffelen geslagen over het aantal cc's , ik wil in iedergeval die 310 erin, maar misschien ookwel 345 cc....

ze nemen de 345 ook mee op de operatiedag dus ik kan nog veranderen.

Hebben jullie ook zo getwijffeld over het aantal cc's??

groetjes :14:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi , ja eerst zou het minder zijn maar nu heb ik afgesproken 310 cc !!

we gaan zo weg, eerst mijn zus ophalen en dan naar het chirurgisch centrum, vanaf 11 uur gesprekken met anesthesist en chirurg en aftekenen en foto's maken, en

dan om 12 uur gaat het echt gebeuren!!!

hahaha ik heb gewoon goed geslapen vannacht, dat had ik echt niet verwacht hoor, begin nu wel nerveus te worden maar ik heb er nog steeds heel veel zin in!!

doei meiden zodra ik me goed voel ben ik weer hier!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.