Ga naar inhoud

22 augustus wordt myn dag !


Aanbevolen berichten

Dag girls,

Lange tyd heb ik niet veel kunnen volgen :139: Ik heb veel moeten werken om de kosten te kunnen betalen. Nu dat ik niet meer werk heb ik alle tyd om jullie topics te volgen :43: . Zoals jullie weten, word ik den 22 ste aug geopereerd door Plovier. Ik weet dat ik een aantal dingen moet kopen. Deze zyn toch sportbeha, olie voor littekens,... wat nog allemaal ? Zou ik trouwens ook met vitaminen beginnen? WANT er zyn er een aantal die da hebbe gedaan, maar kan niet meer herinnere wrm ze da juist hadde ingenomen?? Waar zou ik mijn sportbeha kopen en welke maat want ik opteer voor 600 cc's + welke olie is de beste olie tegen littekens?

Als ik nog andere dingen moet kopen, gelieve mij er op attent te maken... Ik ben zo zenuwachtig gezien ik over 3 weken geopereerd ga worden en geen raad meer weet wat betreft pijn, voorzorgen,... please help me girls :74::139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meid,

een sportbh hoef je niet te kopen, deze krijg je van dr plovier gewoon aan. be-clinic raad silliconenpleisters aan van bapscare maar deze zijn wel rond 50 euro, je kunt ook gewoon smeren met bio-oil en dergelijke maar dit mag toch pas als de hechtingen eruit zijn, dus hoef je nog niet direct te kopen.

sommige meiden slikken inderdaad vitamine, want dit zou het herstel bevorderen, maar dit is volgens de kliniek zelf niet nodig.

mocht je roker zijn, probeer dan te stoppen of minderen dan helen je littekens mooier ( ik ben ook niet gestopt hoor!! :) )

wat is handig om mee te nemen:

-slippers

-blousje of vestje ( iets wat niet over je hoofd heen hoeft voor na de operatie)

-makkelijke broek (joggingbroek??)

-cola'tje en chocola of dextrose voor terugweg

-je vragenlijst en contant geld (je kan niet pinnen daar)

- onderbroek/boxer (in een string voel je je bloot op de operatietafel)

alvast halen voor in huis ( in het geval van veel pijn, bij een makkelijk herstel heb je niet alles nodig!)

-krukje voor in de douche

- rugsteun of groot kussen voor t slapen

- rietjes om makkelijker te drinken

- puzzelboekje (iets om je mee te vermaken)

- electrische tandenborstel ( poetst makkelijker mochten je armen zeer doen)

- zorg dat je iemand hebt die jou tijdelijk kan verzorgen, want de eerste dagen kun je maar weinig.

neem de pijnstillers die je moet ophalen ( tramadol, ibuprofen, paracetamol ) goed en op tijd in !!

misschien van te voren even waxen ( kan een tijdje moeilijk scheren :) )

probeer indien mogelijk je menstruatie uit te stellen ( je mag 48 uur niet douchen en daarna kun je lastig jezelf fris houden! )

als ik meer tips heb zal ik het laten weten en verder mag je alles vragen via pb!

succes met aftellen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

wat ik je wel aan kan raden is het gebruik van Arnica druppels of pilletjes.

het helpt goed tegen blauwe plekken .

ik heb het geslikt en had zo goed als geen blauwe plekken of beurs gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag girls,

Lange tyd heb ik niet veel kunnen volgen :139: Ik heb veel moeten werken om de kosten te kunnen betalen. Nu dat ik niet meer werk heb ik alle tyd om jullie topics te volgen :43: . Zoals jullie weten, word ik den 22 ste aug geopereerd door Plovier. Ik weet dat ik een aantal dingen moet kopen. Deze zyn toch sportbeha, olie voor littekens,... wat nog allemaal ? Zou ik trouwens ook met vitaminen beginnen? WANT er zyn er een aantal die da hebbe gedaan, maar kan niet meer herinnere wrm ze da juist hadde ingenomen?? Waar zou ik mijn sportbeha kopen en welke maat want ik opteer voor 600 cc's + welke olie is de beste olie tegen littekens?

Als ik nog andere dingen moet kopen, gelieve mij er op attent te maken... Ik ben zo zenuwachtig gezien ik over 3 weken geopereerd ga worden en geen raad meer weet wat betreft pijn, voorzorgen,... please help me girls :74::139:

ik kreeg ontsteking van de olie wachetn tot alles volledig dicht is ook al is het de tijd om te gaan smeren

was met een paar keer wassen met betadine weg hoor .

gewoon sportbh van de hunkenmoller kun bestellen in verschillende maten en retourneren in 30 dagen ideaal en wehkamp ok bijv.

zorg voor wat makenlijke kleding die je makkenlijk uit kunt doen geen strakke broeken bijv, die je omhoog moet hijsen dat lukt dan niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

wooooow zoveel tips :123: , bedankt meiden, kga zo alles afprinten zodat ik ook iietsje op papier heb :)

Anyway, thanks voor jullie reeacties en mocht er wa meer zijn, tis alty welkom ;)

love u all :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.