Guest Milly Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Dag bekende en nieuwe forummers!! 19 november Vorig jaar ben ik door Drs Koeijers bij de Velthuiskliniek geholpen. Ik had een slappe B cup en ben naar een mooie natuurlijke E gegaan. 495CC anatomische mentor op de spier... Op BF.nl schreef ik altijd fanatiek mee. En het was een leuke groep! Ik hoop dat het hier weer het geval is/gaat worden! Verder ben ik 24 jaar oud woon samen met mijn vriend en werk fulltime. Op mijn werk weet niemand het en is het ook niemand opgevallen! Gezellig weer wat bekenden te zien! Liefs Milly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest benbenieuwd Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Hoi welkon op .comWel jammer he dat nl weg is daar stond zo veel infoVeel plezier hier en schrijvse of hoe je dat ook schrijftgroetjes benbenieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esj Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Hey Millie welkom,Je ziet hier nu toch steeds meer oude bekenden van het forum nl.Ik denk dat de meeste onder ons, nu het nl. er al zo lang uitligt, toch gaan zoeken naar een vervanging daarvan.Was je eenmaal gewend tijd te besteden aan het forum dan kan het niet anders dan dat je dat gaat missen.Groetjes ESJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts