Ga naar inhoud

dual plane animatie filmpje


Aanbevolen berichten

Voor de meiden die nog info zoeken over wat dual plane plaatsing nou eigenlijk precies is,hier een filmpje en wat info.

Zoals je kan zien op de tekening bedekt het de prothese voor de helft............oordeel zelf:

Hier een mooi filmpje over dual plane

http://www.mrumarkhan.com/video

http://www.mrumarkhan.com/post/922630207/muscle-splitting-breast-augmentation-new-pocket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,ja besef nu wel dat ik veel meer tiet verstopt heb zitten lol.zonde man <_<

Heb je volledig achter de spier geplaatst? Zonde ja :P

Maarja, zal ook zijn redenen hebben waarom ze het volledig achter, dual of vóór de spier plaatsen, toch? :unsure:

Ik krijg ook volledig achter, maar denk dat het op lange termijn zeker wel het mooiste resultaat zal geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik twijfel soms wat ik heb maar als ik het zo zie zou de prothese onder de tepel vrij moeten zitten? :blush:

Vind het toch wel beter als volledig achter de spier ^_^

Hihi vlinderke toch!! Maar nu heb je een soort bh die helpt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...

bedankt voor het filmpje. Volgen de meeste mensen gewoon het advies van de chirurg over of dat dan onder of boven of half onder de borstspier komt? .. heb nog nooit een consult gehad en ben nog aan het oriënteren dus ik heb echt geen idee nog >.< maar snap nu wel een beetje wat de verschillen zijn hierin. Kan iemand misschien de voor nadelen voor mij opsommen? m.b.t. deze drie vormen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.