Ga naar inhoud

slapen zonder bh


Aanbevolen berichten

aangezien ik plaatsing VOOR de spier heb moest ik 2 weken bh dag en nacht dragen en 2 weken enkel overdag. dus ik zou nu mogen slapen zonder bh. ik ben nu iets over 3 weken en ik kan nog niet slapen zonder bh. in het begin voel ik niets en is het wel beetje verademing om de bh uit te hebben. ik kan al redelijk op mijn zij slapen zowel links als rechts als ik nog beetje voorzichtig een goeie positie vind. maar dan midden in de nacht word ik wakker bij het draaien veronderstel ik met heel veel pijn in rechterborst. ik denk dat ik dan van rechterzij naar linkerzij draai. de rechterborst hangt dan eigelijk alleen maar en dan lijkt mijn rechterborst binnenin te scheuren :23: ook bij het opstaan voel ik die scheurende pijn.

herkent iemand dit?? zou het kwaad kunnen als ik bh verder blijf dragen 's nachts of is het niet dragen 's nachts beter voor te genezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon lekker blijven dragen dan hoor!

Normaal staat er 6 wkn voor ,ik moest m echt 24 pd aan 6 wkn lang,nou dan ben je echt wel blij als die 6 wkn voorbij zijn.

Maar het is maar wat je zelf prettig vind zitten hoor,niets moet uit!:ph34r:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon goed naar je lijf luisteren! ik draag mn kliniekbh ook niet zo veel als zou moeten, maar als ik druk,last of pijn voel doe ik m gewoon aan.

en volgens mij kan het geen kwaad, maar zou gewoon nog even wachten met het slapen gewoon na een weekje weer proberen of het dan geen pijn doet!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.