Ga naar inhoud

Benbenieuwd : 28 mei 2009 : Dr. Maas : Kliniek Klein Roosendael


Gast benbenieuwd

Aanbevolen berichten

Hoi benbenieuwd,

ik zou zeggen welkom hier en doe gerust je verhaal.

Lijkt me idd. heel wat om binnen zo'n korte tijd al een wissel te moeten hebben ondergaan hoor.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Benbenieuwd,

Heb je net al een berichtje gestuurd, zag pas later dat je er al een wissel op het zitten ook. Pfff. lastig hoor.

Sterkte met het verloop en vooral het geduld dat je weer zult moeten opbrengen... :71:

Zoals mijn forumdinnetje esj al zegt, het forum is voor velen hier geweldig. je bent van harte welkom met je verhaal.

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Goed verhaal. zeker niet te zeurderig, maar je bezorgdheid komt wel goed over. Ik denk dat velen wat kunnen met jouw tiop. Je zit in een lastig schuitje, maar hou vol. Op dit moment kun je niet anders dan geduld hebben. Wie weet, valt het straks toch nog mee.

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast benbenieuwd

Dank je

Geduld ja dat is heel moeilijk, maarja weinig keus.

Ik heb foto,s geplaatst ben benieuwd wat jullie ervan vinden

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat een verhaal zeg! Inderdaad raar dat op de operatietafel voor een andere methode wordt gekozen. En dat terwijl je zo'n slechte ervaring hebt gehad...

Wat betreft de randen of ronde vormen daar zie ik serieus niets van. Ik vind ze echt mooi. Formaat past zoals ik het nu kan zien goed bij je (getrainde <_< ) lichaam Maar dat heb ik op het topic van Merel ook al gezegd, het gaat er niet om wat ik of andere vind(en) maar hoe je jezelf voelt! Je zeurt helemaal niet... je baalt gewoon omdat het niet zo gegaan is zoals je je had voorgesteld. Nou terecht dat je je nog niet happy voelt!

Wat ik niet helemaal begrijp is; is het via de ene borst via de tepel geplaatst en de andere via de borstplooi? Ik zie n.l. op je ene borst een pleister op je tepel en bij de andere borst zie ik een pleister onder de borstplooi...Verwarrend!

Waar voel je nu precies randen. Ze hadden mij er ook voor gewaarschuwd omdat ik niet zo veel vet op mijn bovenlichaam heb. De kans was aanwezig dat ik randen zou kunnen voelen. Maar tot op heden gaat het volgens mij goed..

Heb je het hele verhaal nog aangekaart bij je arts? Ik kan me toch voorstellen dat je verklaring wilt. En dan bedoel ik niet op de operatietafel... <_<

gr. Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast benbenieuwd

Hoi patricia

De ene tepel is wat verkleint vandaar die pleisters eromheen:)

Nog vergeten te melden in m verhaal,maar het werd al zoveel. Derin, deruit, lift, jaartje wachten, derin:)

De vorm vind ikzelf ook mooi alleen voel je bovenaan randen, je kan hem rond om volgen. Ook onder mijn oksel goed te voelen. Maar zoals ik hier lees geduld hebben.... heel veel.

Morgen belt de arts en dan ga ik wel even klagen. Hij kon volgens mij ook van te voren voelen als ik zo gespierd was geweest, maar was 3 jaar terug en intussen kleintje gehad daarna nooit meer getraind dus snap het niet.

En nu al meteen randen. wel jammer maarja blijft nep he :106:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Jeetje meis, wat een verhaal idd! Maar als ik naar je foto's kijk, vind ik ze erg mooi hoor! Maar net wat Patricia al zei, het gaat erom hoe JIJ je eronder voelt!

Wat ik me zelf afvraag... kan het voelen van de rand niet komen, doordat je net geholpen ben en ze nog moeten 'indalen' zogezegd? Ik weet het niet hoor, maar als ik zo de verslagen lees, kan ik me dat goed voorstellen! Ik ben zelf a.s. maandag aan de beurt, krijg ze ook op de spier, want heb best nog genoeg weefsel.. maar realiseerde me, dat als ik af blijf vallen ( ben nl ook nog de laatste kilootjes aan het wegwerken) dat ik mss dan ook wel de rand ga voelen! Pffff al die vragen en onzekerheden, he??

Maar voor wat het waard is: Ik vind je borsten heel mooi en zeker goed bij je passen!! :116:

Liefs, Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker heel mooi!

En bij boven de spier, voel je volgens mij altijd de randen in het begin, bij mij was dat in ieder geval duidelijk (zichtbaar zelfs). Nu gelukkig zichtbaar al niet meer, maar op sommige plekjes in mijn decolleté voel ik het nog wel. Meid, ik vind ze echt prachtig en ik hoop dat het nu helemaal aan je wensen gaat voldoen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hallo!

Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik ze echt mooi vind! Ze zien er mooi rond uit, helemaal geen tennisballen. Ook de grootte is naar mijn idee prima, past helemaal bij je lijf. Ze zien er ook even groot uit. Ik weet niet hoe ze voelen maar als ze zacht zijn dan heb ik het idee dat het toch al met al geslaagd is. maargoed, het gaat er natuurlijk om wat je er zelf van vind en niet wat wij ervan vinden. Ik hoor ook van iedereen dat ze mijn nieuwe boobies mooi vinden maar ik vind ze echt (nog) te klein.

Maare, geduld is inderdaad een schone zaak en hopelijk dat je er over een maandje of 2, 3 wel tevreden me bent!

Dat ze op de operatietafel besloten hebben dat ie toch voor de spier moet vind ik wel bijzonder te noemen. Een goede arts had dat denk ik ook wel van te voren moeten zien maare, stel dat dat niet kon en tijdens de operatie zien ze het dus hadden ze ook kunnen besluiten om niet door te gaan. Was je wakker geworden zonder borsten. Ik denk dat dat ook een hele teleurstelling was geweest? je zou nog even verhaal kunnen halen waarom hij dat niet eerder had kunnen zien.

Sterkte en succes ermee en houd ons op de hoogte!

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je verhaal zeker niet zeurderig hoor! Het is ook nogal niet wat, wat je hebt mee moeten maken.

Het is gewoon klote dat er nog steeds chirurgen zijn die of te grote of te kleine pockets maken. Je legt heel je ziel en zaligheid toch in de handen van zo'n man/vrouw.

Over die sterke borstspieren....ik denk niet dat ze dat aan de buitenkant kunnen beoordelen immers, je eigen weefsel ligt daar nog bovenop.

Maar begrijp ik nu goed, dat je toch weer voor diezelfde kliniek hebt gekozen?

Ik heb je foto's ook bekeken en ik vind je borsten echt mooi! Ikzelf heb mijn protheses ook weer voor de spier en ben daar echt heel tevreden mee. Je implantaten moeten natuurlijk nog wel gaan zakken en dan zal jij de randen aan de bovenkant waarschijnlijk ook niet meer voelen.

Nog even geduld dus (zoals hierboven ook al aangegeven).

Snap je overigens wel hoor, ik wilde ook absoluut niet dat het er nep uitzag of voelde. Sommige vrouwen vinden dat niet erg, andere juist weer wel!

Als je dat goed hebt aangegeven bij je pc de eerste keer vindt ik het een grove fout dat hij jou zulke grote protheses heeft aangepraat. Ik had tien jaar geleden ook duidelijk aangegeven dat ik in principe niet groter wilde maar wel weer mooi gevuld en mooi van vorm. De protheses die ik in eerste instantie voor ogen had (en mijn pc ook) die werden het uiteindelijk niet. Hij vond dat ondanks mijn zwangerschap en borstvoeding dat mijn huid nog strak was en dan zou je de protheses gaan zien.

Zijn woorden waren toen....Als je dat toch wilt moet je maar naar een ander gaan, want ik wil je mooimaken en niet MISmaken. (en dat waren echt geen grote protheses hoor waar het toen omging) wel had ik vanaf toen direct vertrouwen in die man. En dus was het voor mij 6 weken geleden ook helemaal niet moeilijk om weer bij hem aan te kloppen.

En zo zou het volgens mij altijd moeten gaan.....Nogmaals ik vind het echt zwaar klote dat jij deze ervaring niet hebt gehad. Maar ik hoop dat je nu straks echt kan gaan genieten van je nieuwe borsten.

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik lees weer eens driftig mee. M´n huis een puinhoop na het wserken, but who cares=! :rolleyes: Eerst ff alles doornemen op t borstenforumfront...hihi

Vwb het van te voren kunnen inschatten hoe dik de spier is, is een lastige zaak omdat bij vrouwen de borstspier ver naar binnen ligt. Bij mannen ligt de spier bijna op de huid. Bij vrouwen zit er nog weefsel tussen. Bij mij kon de arts het ook niet zien, of in scahtten. Ook al had k em wel verteld al dat ik een tijdje vrij intensief heb getraind. Bij mij is het ook al weer een tijd terug. Maar de arst vond het bij mij dus net zo goed een risico toch te gaan voor dual plane. Hij heeft het uiteindelijk wel gedaan, maar als resultaat dat ik in het begin me vreselijk ongelukkig voelde... Tsja, ik denk dus ook dat je het nog moet afwachten. Heb je foto´s gezien en vind ze er mooi uitzien! Het voelen is een ander verhaal uiteraard. Bij mijn vorige bv kon je op het laatst de proteseranden duidelijk zien, dat vond ik persoonlijk het ergste.

Geduld dus ja, ik ook hoor. Het blijft nog een hele toestand...

Fijne avond!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai!

Bedankt voor je berichtje, erg lief!

Echt heel jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad, ik heb gelukkig wel een goede ervaring met v.d. Weij, ik hoop dat dat zo blijft.. ;)

Nog even geduld en grote kans dat je ze straks niet meer voelt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik kan me goed voorstellen dat je toch wel wat angstig bent over het resultaat. Toch vind ik je borsten erg mooi en denk ik ook dat net zoals de anderen al schreven het nog even tijd nodig heeft om zich in jouw lichaam te vormen.

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, niet nix wat je allemaal hebt meegemaakt, pffff.

Ik vind je boobs ook erg mooi na 1 week! Bij mij kon je de eerste weken alleen maar randen zien en ze zakten maar niet. Terwijl bij anderen die in dezelfde periode geopereerd waren, de borsten al heel mooi waren gezakt en gevormd. Maar in 1 keer ging het snel en begonnen ze te zakken, de randen zijn nu niet zichtbaar meer.

Ik zie het zo bij jou op de foto's niet, maar ik denk dat je over een paar weken al een heel verschil ziet qua randen.

Ik hoop dat je je snel happy voelt met je boobs en dat het genieten kan beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast benbenieuwd

iedereen onwijs bedankt voor de berichtjes

Vanmiddag belt de arts mij en kan ik ff tegen hem zeuren, en vragen hoe het nou kon dat hij het niet eerder gezien had. Als ik wist dat het voor de spier kwam dan had ik ook anatomisch gekozen en nog minder cc! Nog even geduld en dan kan ik mijn vragen kwijt. Het feit blijft dat ik ze nu ook te groot vind ik wou kleine boobies, ik weet dat iedereen op het forum groter heeft, maar die ervaring heb ik 3 jaar terug al gehad :) nu weer is wat anders :P

fijne dag iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast benbenieuwd

Hallo iedereen.

Vandaag telefonisch consult gehad en mijn vragen en obstakels uitgelegd. De arts was het helemaal met mij eens en hoopt dat alles goed komt. Hij vond het heel jammer dat het zo moest lopen,maar het kon niet anders.

Tijdens de operatie bleek dat mijn spier zo dik was dat er een traptrede onstond, en die waarschijnlijk ook niet weg zou trekken, mijn prothese werd verdeel in 2 helften.

Maar nu voel ik me een stuk beter want het wordt hersteld als mijn randen zichtbaaar gaan worden. Ik ben onwijs blij en gerustgesteld. De arts leeft echt met je mee en dat doet me goed. :rolleyes: Ik ga nu eindeljk van mijn boobs genieten en hopen dat er geen randen zichtbaar worden.

liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem, goed dat je pc zo heeft gereageerd, dat is ook wel eens anders hoor.

Gelukkig ben je nu gerustgesteld en dat heeft ook weer invloed op je herstel.

Dus inderdaad ... ga ervan genieten en laat de natuur even zijn gang gaan.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hier dusa andersom ik ben ook heel gespierd sport iedere dag. daarom ben ik bij verschillende klnieken geweest en werd er echt afgeraden het onder de spier te doen. ik de klieniek gekozen die ik wilde en gister geopereerd ik wilde het absoluut niet onder de spier maar tijdenn de oeratie bleek dat ik te weinig vet en borstweefsel had dus ik werd wakker en werd me vertelt van het is toch onder je spier gedaan ik baal hier ook best van want wilde dat niet omdat ze eerst allemaal zeiden je hebt genoeg borstweefsel en je moet het absoluut niet achter je spier doen. Heb nu echt veel pijn en ben bang dat het lelijk wordt want da zeiden ze dat dat ging gebeuren als ik het achter de spier deed dus baal ook wel en kan je goed begrijpen maar ja ze zitten er nu eenmaal achter en kan er weinig aan doen behalve balen. D8 ook van hadden jullie dat allemaal niet eerder kunnen zientoen zeiden ze dat het makkelijk kon. Werd nog gemeten ook dus snap er niks van.

Sorry voor slechte taal maar het doet best pijn om te typen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.