Ga naar inhoud

Uitgaan na je bv


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Binnen ongeveer 5 weken is het zo ver en krijg ik ook mijn boobies :7:

Nu zouden we graag met alle vriendinnen samen nog eens voor het nieuwe schooljaar begint uitgaan, maar zal ik wel meekunnen vroeg ik me af? (ik krijg ze dual plane)

De operatie is maandag 29 augustus, is het dan verstandig om zondag 18 september (ongeveer 3 weken PO) uit te gaan? En met uitgaan bedoel ik niet gewoon wat op café gaan zitten maar echt naar een dancing?

Alvast bedankt hoor meisjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat 3 weken nog wel echt te vroeg zal zijn maar misschien voel jij je dan al goed dat hangt eigenlijk af van jou eigen lichaam plus je moet niet vergeten dat je nog niet zo veel mag met 3 weken po he voor het inkapselen succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je op drie weken po,( op voorwaarde dat de genezing normaal verloopt ,dus zonder complicaties) perfect uit kunt gaan. Je moet gewoon wel een beetje voorzichtig blijven , erop letten dat je je op een plaats zet waar je geen elleboogstoten of zo kan krijgen..(een beejte ruimte om je heen ) maar verder kan je perfect mee op stap , gewoon niet te gek lopen doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendin van me heeft vorige jaar augustus anatomische protheses laten zetten

Zo'n 2 á 3 weken later is ze goed gaan stappen, teveel gedronken, armen in de lucht en in januari kon ze terug ondat de prothese gedraaid was... Ze heeft er ontzettend spijt van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Caatje, zo dan baal je ook wel, even een avondje stappen kost je gewoon dus duizenden euros voor een nieuwe bv!

Ik zou t ook niet doen, voelde me niet eens goed genoeg na 3 weken po!

Beter gewoon even wachten tot je 6 weken po bent!!

Ik zou het risico niet nemen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.