Ga naar inhoud

Masseren kan het helpen?


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi

Ik vroeg me af hoe het zit met masseren van je borst.

Ik lees dat sommige meiden na 6 weken zijn gaan masseren om de borst zachter te maken, werkt dit ook?

Zelf heb ik dit nooit gedaan :unsure:

Ik ben nu meer dan een jaar PO en mn linkerborst voelt harder (vanaf het begin) en ik merk als ik er wat in knijp of masseer dat het wat pijn doet, nou 10 augustus heb ik een afspraak met mn arts en echo

Mn moeder had het idee dat ik misschien kon gaan maseren dat het wat verkleeft zit?

Kortom kan het na 1 jaar nog effect hebben?

En hoe doe je dat dan hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, das een goeie. Eerlijk gezegd geen idee. Mijn PC had gezegd dat ik ook mocht gaan masseren om ze zachter te maken (na 3 maanden). Het lijkt voor links wel te werken maar rechts doet eigenwijs (ookal vanaf het begin). Rechts is ook harder en doet wat pijn als ik erin knijp.

Misschien die echo afwachten en dan alsnog masseren? Want als het pijn doet is dat niet echt fijn....

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm we hebben eigenwijze boobies hihi

Net als jou als ik erin knijp doet het pijn en als ik er van onder tegen duw... :unsure:

Hoe moet je eigenlijk masseren?

Nog even afwachten en zal vragen of masseren kan helpen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De PC deed het bij (voor de neus van mn man :wacko: ) door ze vast te houden en er in te knijpen en een beetje te massage bewegingen, en best wel hard!!

Bij mij doet het dan ook pijn, echt balen. Bij die rechtse voel ik ook echt de prothese en bij links voelt het als een 'echte" borst :( .

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies!! Rechts is net echt maar links lijkt echt vast te zitten alsof de pocket wat te klein is :unsure: Ben bang dat hij daarom strakker is.. plus ik had er minder weefsel maar dan hoort het niet zo te voelen

O hihi wat grappig zeg!! Kan je een filmpje maken nee geintje :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ja kan me voorstellen dat je ventje dacht hee maar die zijn van mij? :blink: Hahah!!

Ja ppff soms denk ik waar ben ik aan begonnen oke ze waren klein maar had geen gezeur met hard en zacht grr hihi maar ben wel heel happy :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.