Jump to content

Bv en je cyclus

Recommended Posts

nou misschen een rare vraag of onderwerp maar toch.

Ik heb sinds gister mijn menstruatie (1e na bv) en nu ging ik net douchen en merk op eens dat mijn borsten veel soepeler zijn dan voorheen.

i8k kan ze nu echt omhoog duwen en naar elkaar toe en voorheen was het te strak en deed het pijn.

Nu is het wel zo dat ik altijd al veel last heb gehad van mijn klierweefsel gedurende mijn cycles maar zo.....

zou het kunnen dat dit zo veel invloed heeft?

heeft iemand anders dit ook??

groetjes linda

hoi Dalin,

Ik heb hier gisteren ook topic gezet met titel bv en menstruatie.

Bij mij was het anders om ik was gisteren 8 dagzn po en mijn borsten kon er geen weg mee.Ze gingen precies ontploffen.

Alles drukte naar beneden. ik had net 25kilo mee langs de twee kanten. En dan mijn tepels super gevoelig kon zelf de bh niet verdragen.

Twas net dag 1 . nu vandaag gaat het iets beter die super gevoeligheid is minder. Ben zelfs op stap gegaan met de man.

Hihi centen gaan op doen maar nog niet aan bh. Al heb ik er enkele mooie gezien. Nog even wachten.

Ja dit heeft zeker invloed :blush:

Ik had voor mijn bv altijd last van gezwollen, hardere borsten ongv al een week voor mijn menstruatie en tijdens :unsure: Dit heb ik nu nog steeds ook na mn bv

Soms denk ik o help wat voelen ze hard en raak ik in paniek maar even uitrekenen en ja hoor het is weer zover :P

Ja dit heeft zeker invloed :blush:

Ik had voor mijn bv altijd last van gezwollen, hardere borsten ongv al een week voor mijn menstruatie en tijdens :unsure: Dit heb ik nu nog steeds ook na mn bv

Soms denk ik o help wat voelen ze hard en raak ik in paniek maar even uitrekenen en ja hoor het is weer zover :P

ben blij dat ik niet de enige ben dan.

maar had gehoopt dat het nu minder was, maar aj ik zal is f fkijken hoe het verder gata verlopen hihih

ben wel blij dat ze nu soepeler zijn hoor.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.