Ga naar inhoud

Tepels


Gast Liesjemulti83

Aanbevolen berichten

Gast Liesjemulti83

Hoi iedereen,

ik ben een week geleden geopereerd van een bv.

Tot nu toe is alles heel goed en bijna zonder pijn verlopen.

Nu beginnen mijn borsten weer terug wat gevoel te krijgen en vooral mijn tepels, die doen echt pijn.

Heeft nog iemand dit ?

Ookmijn draadjes beginnen enorm pijn te doen, denk dat dit ook een beetje door de bh komt die erop drukt.

Anybody knows the feeling ???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Bij mij waren de tepels vanaf het begin mega-gevoelig en ik kon er niet eens aanzitten. Als ik in mn badjas liep en die per ongeluk tegen de tepels kwam was het echt onverdraaglijk! Ik ben nu 4 weken verder en het is nu een stukje minder geworden gelukkig. Kan normaal mn borsten insmeren maar gevoelig zijn ze nog steeds wel. Zal er allemaal wel bijhoren..... ;-)

doeidoei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik hoor de meeste meiden inderdaad over gevoelige tepels. Heb het zelf ook wel maar niet zo erg dat ik niets erop kan verdragen. Alleen als ik met mijn hand over mijn borst strijk voel ik het zelfs door mijn kleding heen.

Na mijn eerste bv. had ik dat ook maar op een gegeven moment was het ook weer helemaal weg, en voelden mijn tepels als vanouds. Ik ga er dus ook nu weer vanuit dat het "overgevoelig zijn" straks weer helemaal weg is.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben nu 8 weken PO en heb de ene dag overgevoelige tepels en de andere dag ongevoelige tepels, dat wisselt per dag.

maar dat hebben ze mij voor de operatie wel verteld, dat je tepels of overgevoelig of ongevoelig kunnen worden/blijven.

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

He maar Amidi, heb jij je bv via de tepels gehad? Ik namelijk niet, beide keren niet.

Toch een poosje last van overgevoelige tepels.

Mijn pc vertelde inderdaad dat hij het niet meer deed via de tepel omdat bij sommige vrouwen het gevoel in de tepels inderdaad niet meer terugkwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

Ik heb inderdaad ook de ene keer overgevoelige tepels en de andere keer geen gevoel.

Rechts onder mijn borst voel ik trouwens nog steeds helemaal niets...

Zal wel goed komen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey esj,

ik heb de BV via de borstplooi gekregen.

maar het gevoel van de tepels verandert bijna elke dag, de ene dag zijn ze gevoelloos, de andere dag overgevoelig.

heel af en toe voelen ze normaal......maar dat is niet vaak....... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.