miss hedy Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Hallo dames, Misschien kunnen jullie mij helpen, heb gisteren mn consult gehad bij van der Lei, bergman kliniek.Nu kreeg ik als advies, rond dual plane 385cc.Mijn schoonzusje heeft, anatomisch voor de spier 290cc.Hier zit best veel verschil in, weet iemand hoe dat kan? Komt het door de verschillende vormen?Ben bang dat ik echt van die ronde ballen krijg.Ik heb nu een 80aa/75a.Onder de borst 81 en dr boven 91. Groetjes hedy Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Heb je tijdens je consult duidelijk gemaakt dat je schrik had voor 'ballen' ? Ik nml wel en kreeg als advies : 335cc , rond , dual plane . Ik ben van een 80 B (eigelijk net te grote A) naar een (volle) C gegaan . Weet je welk profiel je hebt ? Ik laag en zou wel opteren voor hoog nu . MAAR wij kunnen dat moeilijk inschatten , een chirurg wél . Er hangen ook veel factoren vanaf hoe dat het rezultaat zal zijn : je eigen borstweefsel , vetweefsel , elasticiteit van je huid , ribbenstand , tepelstand en vast nog veel meer dingen die ik niet eens weet . Wanneer je ronde dual plane plaatst krijg je een druppelvorm zoals bij de anatomische proteses . Toen ik nog weinig kennis ivm bv's had wou ik persé anatomisch , uit schrik voor die 'ballen' maar dat is niet zo hoor . Ik vind trouwens maar weinig van die ballen terug hier op't forum , zelf als het ronde op de spier zijn moet ik toegeven . Klik in de kolom links hiernaast op het fotootje (onder mijn naam) en je ziet het rezultaat (na 1 jaar) . Vergeet niet dat het bij iedereen anders is . Die anatomische van je schoonzus zijn mss niet mooi bij jou ... dus staar je daar niet blind op . Wanneer je wat onzeker bent kan je altijd een bijkomend consult plannen (meestal is dat gratis eens de operatiedatum vast ligt) of ergens anders een second opinion vragen maar bedenk dan dat 2 verschillende adviezen jou niet echt zekerder maken . Link to comment Share on other sites More sharing options...
miss hedy Posted July 20, 2011 Author Share Posted July 20, 2011 Heyb cupje.Ik reageer even via mn mobieltje. Ik heb een 2de consult aangevraagd, wel weer bij de bergman kliniek maar nu in bilthoven. Operatie wil, maar ik wil graag nog een andere mening horen. Ik wil ook eigenlijk ronde protheses, vind ik namelijk mooier, maar het gaat me meer om de cc's die erin gaan... Daar twijfel ik een beetje over. Dus ga gewoon 2 augustus het gesprek in en aan de hand daarvan beslis ik wat ik graag wil...thanks voor je snelle antwoord!Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitness Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 hai lieve dames,Ik spring even in ik had helemaal niets cup a en geen vet op bovenlichaam, ik heb 350 cc laten plaatsen en ronde high profile eurosiliconen. Nu meot ik voor een wissel omdat mijn implantaten naar binnen geschoven zijn. Ik zit nu voor de keuze ik wil groter volume en mijn arts de heer vd pot RKZ beverwijk is van mening dat mijn sleutelbeen te kort op mijn borst zit voor grotere dus zou ik naar een anatomische moeten. dokter de hondt in tongeren gebruikt als enige arts bijna altijd anatomicsh geloof ik.Nadelen anatomisch zijn oa; A: ze zijn harder omdat de vorm er al in zit.B: het litteken word groter omdat het implantaat meer ruimte nodig heeft bij het inbrengen.C: ze kunnen draaien ( gebeurt bijna nooit maar is een risico)D:je krijgt minder vulling aan de bovenkant ( wel op te lossen doordat er verschillende soorten zijn)Voordelen:A: je kunt meer volume nemen dan met ronde zonder dat het nep lijkt, doe dat ook minimaal 50 cc meer dan je in gedachten had met ronde want dit valt weg doordat je achter de spier plaatst.B: Dat je dus meer cc kunt nemen zonder het "ballen: effect.C: nou ja meer kan ik er niet bedenken ( bedenk dat deze implantaten worden in de regel alleen nog gebruitk na het amputeren van borsten in NL de voorkeur van vele artsen gaat uit naar rond)Nadelen rond:A: je kunt als je weinig weefsel hebt bolling aan bovenkant krijgen ( heb ik nu ook enorm push up effect ook zonder bh) hierdoor kan het nogal nep lijken als je topje draagt.maar ik zeg boeien bij cup a of aa zien mensen altijd dat je nepborsten hebt of je moet ze echt klein nemen.Voordelen Rond:A: het is mooier en valt mooier als je ligt een anatomische vorm blijft namelijk zitten ookal sta je op je kop ( niet dati k dat vaak doe hahah)B:je krijgt meer decolette dat had ik namelijk niet en aan de zijkant vind ik het mooier.C: ja mooier en mooier en mooier hahasucces met je beslissing en als je arts bekwaam is worden het geen ballen meisje kijk maar bij dr plovier die gooit er boven de 500 cc altijd in bij iedereen en dat werkt zelfs bij cup \aa nog mooi ik ga voor 2eopinie bij hem langs.gr nance Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 21, 2011 Share Posted July 21, 2011 Heey meid Het verschil in cc's ligt namelijk dat anatomische al een voorgevormde vorm hebben Bijv 100 cc met ronde protheses word over het algemeen groter als 100 cc anatomische Anatomische hebben minder bolling dus hierdoor hebben ze meer cc's nodig om het zelfde effect te behalen als ronde Hoop dat het een beetje duidelijk is? Of je kiest voor ronde of anatomische dat is echt verschillend!! ronde voelen over het algemeen wel zachter als anatomische, maar als je al wat weefsel van jezelfhebt zal dit reuze meevallen Ik wilde absoluut geen anatomische en heb nu ronde 325 cc high dual-plane had een 70a/aa? Ik ben erg tevreden zeker over de groote maar had graag toch wat meer hang gewild van de zijkant helemaal als ik mn armen naar achter doe heb ik toch wat bolling. Dus kortom nu als het overnieuw mocht hou ik zeker de optie anatomische in mn hoofd Het ligt er ook aan hoeveel weefsel je al van jezelfhebt! je zit aan een 80aa of 75 a dus je hebt niet zo veel maar vind je het erg als je een ronde vorm krijgt? Of wil je graag een natuurlijke vorm? Bij mij als ik lig zie je mn ribben goed ben dan ook erg smal , dan raad ik je echt om ook de optie anatomische in je hoofd te houden ALS JE NIET VAN RONDE BORSTEN HOUD anders gewoon doen hoor! Heel veel succes bij je tweede consult meid Link to comment Share on other sites More sharing options...
fitness Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Heey meid Het verschil in cc's ligt namelijk dat anatomische al een voorgevormde vorm hebben Bijv 100 cc met ronde protheses word over het algemeen groter als 100 cc anatomische Anatomische hebben minder bolling dus hierdoor hebben ze meer cc's nodig om het zelfde effect te behalen als ronde Hoop dat het een beetje duidelijk is? Of je kiest voor ronde of anatomische dat is echt verschillend!! ronde voelen over het algemeen wel zachter als anatomische, maar als je al wat weefsel van jezelfhebt zal dit reuze meevallen Ik wilde absoluut geen anatomische en heb nu ronde 325 cc high dual-plane had een 70a/aa? Ik ben erg tevreden zeker over de groote maar had graag toch wat meer hang gewild van de zijkant helemaal als ik mn armen naar achter doe heb ik toch wat bolling. Dus kortom nu als het overnieuw mocht hou ik zeker de optie anatomische in mn hoofd Het ligt er ook aan hoeveel weefsel je al van jezelfhebt! je zit aan een 80aa of 75 a dus je hebt niet zo veel maar vind je het erg als je een ronde vorm krijgt? Of wil je graag een natuurlijke vorm? Bij mij als ik lig zie je mn ribben goed ben dan ook erg smal , dan raad ik je echt om ook de optie anatomische in je hoofd te houden ALS JE NIET VAN RONDE BORSTEN HOUD anders gewoon doen hoor! Heel veel succes bij je tweede consult meid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.