Ga naar inhoud

Van cup B/ C naar D/E ?


Aanbevolen berichten

hoi hoi,

ik ben nieuw hier. Mijn naam is Yeel, ik ben 21 jaar. vanaf mijn 14/15e jaar was ik al geintresseerd in borsvergrotingen. Ik vind het namelijk erg mooi staan. Ik vanaf dat moment gezegd dat ik het ook wilde als ik wat ouder was.

Ik had altijd cupmaat B, maar ik ben de laatste 2 jaar aardig wat aangekomen, waardoor ik nu cupmaat D heb, maar het is niet bepaald mooi..ik ben bezig om af te vallen, maar ik merk nu al aan me borsten dat ze erg hangen en niet meer zo stevig zijn. Ik heb dus voor mezelf besloten als ik op mijn streefgewicht ben dat ik ook een borstvergroting ga nemen. Ik heb me op dit forum aangemeld omdat het me leuk lijkt om meer te weten te komen over hoe het in ze werk gaat en wat jullie ervaringen zijn.

Groetjes Yeel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

WELKOMsmile.gif

wat super dat je al een flinke speurtocht aan het houden bent,je gaat en bent jezelf in elk geval goed aan het voorbereiden en inlichten.

wat heb je zelf in gedachten? of plan je liever eerst een consult en laat je de info en adviezen op je afkomen?

ben razend benieuwd,maar zo aan je verhaal te lezen,ben je er wle klaar voor en ben je erg zeker van je zaak.

veel lees en post plezier op het forum toegewenst....

greetzz Moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yeel,

Welkom in de Wondere Wereld van de Borstvergrotingen! Deze site is ontzettend informatief en iedereen is enorm behulpzaam, ik weet zeker dat je zult vinden wat je zoekt!

Succes :71: en leuk dat je erbij bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een warm welkom! leuk :)

Ik heb al wat informatie aangevraagd bij Bergman Kliniek, bij deze kliniek had ik wel een goed gevoel, maar k zag dat er ook veel meiden goede ervaring hebben met pc Plovier. Ik vind het erg leuk om jullie ervaringen en adviezen te lezen. Het duurt helaas nog wel even voor ik zover ben dat ik werkelijk de bv kan laten doen, maar het wachten is het wel waard. ik had zelf cupmaat c/d in gedachtte, het hoeft voor mij niet overdreven groot, maar gewoon wat mooi bij mijn "nieuwe" lichaam zal passen dalijk :) als ik op gewicht ben ga ik een afspraak maken voor een eerste consult, ben erg benieuwd wat eruit komt!

Groetjes Yeel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaj Dames!

Een vraagje, Ik heb momenteel cup C/D, meer cup C nu omdat ik al aardig wat kwijt ben, voordat ik zwaarder werd had ik cup B. Ik ben momenteel dus aan het afvallen en verwacht dat mijn boobs weer naar een B zullen gaan. Ik zit steeds op het forum te zoeken naar dames die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten, iig die van een B of C cup naar een D of E zijn gegaan. Ik probeer ook foto's te zoeken maar tot nu toe vind ik maar 1 dame in de galerij en ze heeft er bewust voor gekozen om geen grote cup te krijgen dus kan ik niet zien hoe het zou zijn als ze een grotere maat had gekozen, waarschijnlijk zou het resultaat dan wel mooier geworden zijn, maar mijn wens is gewoon om strakke boobs te krijgen zoals de meeste dat hebben (alleen die beginnen denk ik van cup A/B?) mooie vorm enzo. Is er iemand die ook van cupmaat B of C naar een D of E is gegaan waarbij het resultaat heel mooi is, en strak (geen hangdingen). Ik vind de boobies die dhr. Plovier maakt erg mooi, dus neem aan dat hij ook wel wat moois kan maken bij mij, zo erge hangers heb ik dan ook weer niet, maar ik wil gewoon het mooiste resultaat en dat het ook mogelijk is om met een leuk topje of jurkje een keer geen bh aan te doen en dan nog alles stevig is zeg maar.. :blush:

Liefs Yeel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaj Dames!

Een vraagje, Ik heb momenteel cup C/D, meer cup C nu omdat ik al aardig wat kwijt ben, voordat ik zwaarder werd had ik cup B. Ik ben momenteel dus aan het afvallen en verwacht dat mijn boobs weer naar een B zullen gaan. Ik zit steeds op het forum te zoeken naar dames die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten, iig die van een B of C cup naar een D of E zijn gegaan. Ik probeer ook foto's te zoeken maar tot nu toe vind ik maar 1 dame in de galerij en ze heeft er bewust voor gekozen om geen grote cup te krijgen dus kan ik niet zien hoe het zou zijn als ze een grotere maat had gekozen, waarschijnlijk zou het resultaat dan wel mooier geworden zijn, maar mijn wens is gewoon om strakke boobs te krijgen zoals de meeste dat hebben (alleen die beginnen denk ik van cup A/B?) mooie vorm enzo. Is er iemand die ook van cupmaat B of C naar een D of E is gegaan waarbij het resultaat heel mooi is, en strak (geen hangdingen). Ik vind de boobies die dhr. Plovier maakt erg mooi, dus neem aan dat hij ook wel wat moois kan maken bij mij, zo erge hangers heb ik dan ook weer niet, maar ik wil gewoon het mooiste resultaat en dat het ook mogelijk is om met een leuk topje of jurkje een keer geen bh aan te doen en dan nog alles stevig is zeg maar.. :blush:

Liefs Yeel :116:

ik ben ban een b-c cupje na een 75 e gegaan

maar op de foto's zie je het niet zo goed vind ik moet nog is wat betere maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van een b-c cup naar een (nu nog) d cup gegaan maar het zal e worden denk ik

Ik ben nog maar een week geleden geopereerd dus je ziet nog niet heel veel, maar wel een beetje

Je mag mn ww vragen in een berichtje als je wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp wat je bedoelt.

Vroeger had ik een b cup. Met te verdikken ( lees naar 104 kg) ben ik naar een d / e cup gegaan. Dan weer afgevallen ( 57 kg).

Van die mooië cup bleef er helaas niks meer over, alleen 2 lege theezakjes.

ik heb 380 cc gekregen achter de spier en vind het resultaat heel goed!

als je men foto's wil zien, laat je maar iets weten.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo bij jullie ziet het er wel heel mooi uit, zoals ik het ook zou willen, dus hoef me denk ik nergens zorgen over te maken :)

Poes: knap dat je zoveel bent afgevallen, echt goed! en je boobs zien er echt super mooi uit.. ik moet ook ongeveer zoiets kwijt, iets minder misschien..dus hopelijk worden mijn boobs net zo mooi als die van jou ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaj Dames!

Een vraagje, Ik heb momenteel cup C/D, meer cup C nu omdat ik al aardig wat kwijt ben, voordat ik zwaarder werd had ik cup B. Ik ben momenteel dus aan het afvallen en verwacht dat mijn boobs weer naar een B zullen gaan. Ik zit steeds op het forum te zoeken naar dames die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten, iig die van een B of C cup naar een D of E zijn gegaan. Ik probeer ook foto's te zoeken maar tot nu toe vind ik maar 1 dame in de galerij en ze heeft er bewust voor gekozen om geen grote cup te krijgen dus kan ik niet zien hoe het zou zijn als ze een grotere maat had gekozen, waarschijnlijk zou het resultaat dan wel mooier geworden zijn, maar mijn wens is gewoon om strakke boobs te krijgen zoals de meeste dat hebben (alleen die beginnen denk ik van cup A/B?) mooie vorm enzo. Is er iemand die ook van cupmaat B of C naar een D of E is gegaan waarbij het resultaat heel mooi is, en strak (geen hangdingen). Ik vind de boobies die dhr. Plovier maakt erg mooi, dus neem aan dat hij ook wel wat moois kan maken bij mij, zo erge hangers heb ik dan ook weer niet, maar ik wil gewoon het mooiste resultaat en dat het ook mogelijk is om met een leuk topje of jurkje een keer geen bh aan te doen en dan nog alles stevig is zeg maar.. :blush:

Liefs Yeel :116:

ik ben ook van een b/c cup naar een E gegaan, 4wk geleden

mijn foto''s staan in de galerij

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx Dalin-kids ik zal zo ff speuren, die zal ik denk ik over het hoofd gezien hebben.

Poes: staan je foto's in de galerij? k zou ze graag willen zien als het mag :)

Waar hebben jullie het laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja die van jou zijn echt prachtig ! Kan nie wachten tot ik onder het mes kan. Zit nu dagelijks op het forum voor info etc. Wil ze het liefst vandaag nog :) plovier gaat mijn voorkeur ook zeker wel naar uit, hij maakt echt mooie boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx Dalin-kids ik zal zo ff speuren, die zal ik denk ik over het hoofd gezien hebben.

Poes: staan je foto's in de galerij? k zou ze graag willen zien als het mag :)

Waar hebben jullie het laten doen?

ik ben bij Beclinic geweest, bij pc Danau ipv Plovier.

erg tevreden

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello ladies,

Vraagje, ik zit weer ff wat info te zoeken :131:

Ik vraag me dus af...wat is er nu het verschil tussen voor, tussen of boven de spier? Boven de spier gaat mijn voorkeur naar uit, maar ik las dat kans op hangende borsten na een aantal jaar wel groter is. Als je hem achter de spier heb kan het zijn dat als je op je rug ligt dat je dan vervelend gevoel op je borst kan krijgen en je borsten voelen harder aan, ook met lopen schijnen ze dan amper te bewegen? en tussen de spier is dus juist de tussenweg tussen boven de spier en onder de spier..maar ook daar hoor ik verhalen over dat als je een bepaalde beweging doet met je arm dat het er dan raar uit kan zien ofzo, en dat als je je arm beweegt dat het dan net voelt als of je de prothese voelt "weg " schieten? Ben erg benieuwd naar jullie meningen en ervaringen..het heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe je huid en borstweefsel is..maar ben gewoon benieuwd hoe jullie het zelf ervaren

Liefs Yeel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.