Ga naar inhoud

Janoefke : 12 juli 2011 : Dr Heintz : St-Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb op 12 juli een BV, alsook lift en tepelverkleining ondergaan.

Zelf liep ik al bijna 20 jaar met "dat probleem" rond, mijn borsten waren niet volgroeid maw ik had geen onderkant.

Ik vond dat het was welletjes geweest en ben opzoek gegaan naar een PC.

Zo kwam ik tercht bij dr Heintz, zéér vriendelijke man die je de nodige info geeft maw die je op je gemak stelt.

2de consult een paar weken later, de cc's bepaald en de datum!

Het werd 12 juli, 525cc, ronde prothesen achter de spier.

Van de cc's schrok ik best :blink: ik had dus bij 1ste consult onmiddellijk gezegd ik wil dat het er natuurlijk uit ziet en er werd mij verzekerd dat dit het geval zou zijn!

Aangezien ik een brede borstkas had mocht ik niet minder nemen, want dan waren mijn borsten nog steeds niet in verhouding met mijn lichaam.

Ondertussen gestopt met roken!

Toen brak de dag aan, 12 juli om7u aangemeld en naar de kamer gebracht!

Ik had geen tijd om me te laten bibberen want ik moest al mee maw 8u lag ik al te kletsen in de ok.

Afgetekend en een leuke babbel gedaan en het was rijd om te gaan slapen.

11.15u werd ik wakker op recovery, werd ik stif misselijk was van de narcose maar het ging over na een tijd.

Half 1 terug op de kamer en de pijn was te harden, enkel als ik lat lag was het niet te doen.

Wat gegeten al een paar keer gekeken onder het laken helaas was alles afgekleefd en zag ik niks :102:

Om half 6 kwam dr Heintz zeggen dat ik naar huis mocht, ik zo blij als een kind hihi

Werd ik me daar voor een 2de keer zo misselijk, dacht echt ik ga hier tegen de vlakte na een tijdje gerust te hebben nog een poging en dit maal ging het wel!

Donderdag op consult geweest en de boobs gezien :20: die zijn mega!

Dacht echt van ohh laat die nog wat krimpen :4: maar ze zijn in verhouding met mijn lichaam.

Slapen op de rug lukt niet zo vlot maar is normaal als ik jullie verslagen lees, de steken die je soms krijgt ook dus maw onderga ik de "normale" veranderingen nu :D

Voor de BV had ik een 95A, de beha moest dan héél goed voorgevuld en gevormd zijn anders zag je die "rare" vorm :( en nu heb ik een steunbeha 95D nu moeten ze voor mij niet spec meer groeien ook niet ben tevreden met wat ik nu heb mooie normale :1boobs:

Wat ik vannacht wel had was als ik op men rug lag, nu ja probeerde dat het leek alsof ik geen adem kreeg???

Ook zijn ze nog enorm hard en de linker is pijnlijker dan de rechter, de rechter is al mooi ingedaald de linker zit nog wat hoger maar zal ook wel in orde komen...

Hoelang bijven ze zo hard? en hebben er van jullie die ervaring ook dat men precies geen adem krijgt?

Ook vind ik ze nog wijd uit elkaar staan?

Pffff al die vragen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat op je rug slapen is de eerste 2 weken gewoon erg vervelend. wat kussen onder je hoogd doen helpt vaak wel.

het harde van je borsten kan wel een tijdje duren, alles moet genezen he. helaas is geduld het enig goede hier...

kijk over 4 weken maar eens en je zsult versteld staan van het verschil.

beterschap ens ucces

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.