Ga naar inhoud

Rond vs Anatomisch Help!!!


Aanbevolen berichten

Heey meiden

Zoals een aantal al weten twijfel ik soms of anatomische niet mooier waren geweest :blush:

10 augustus heb ik een afspraak met mijn arts ivm linkerborst wat niet helemaal lekker zit na 1 jaar po (lees eigen topic)

Nu merk ik echt dat ik mezelf betrap op het dromen van het idee anatomische voor de spier

Ik mis bij mezelf toch echt meer druppelvorm of hang die ik voor de bv wel had vond mn vorm dan ook heel erg mooi

Maar met ronde high profile 325 cc heb ik het idee dat de hang ver te zoeken is zeker als ik mn schouders naar achter doe dan zijn ze best rond en strak...

Kortom ik wil zeker met mn arts overleggen of anatomische wel voor de spier kunnen en dan rond de 280 cc?

Om reacties te voorkomen, wil zeker niet voor een wissel maar alleen info!! Ben nu ook wel happy hihi

Ik ben dus heel benieuwd hoe ervaren jullie antomische op de spier? En ondanks ze stugger voelen hoe voelt het in je eigen lichaam? Echt onnatuurlijk hard?

Ik zelf heb ronde dual-plane en vind ze best zacht! Zou ik hetzelfde kunnen bereiken met anatomische voor de spier?

Kortom rond vs antomisch is het echt zon mega verschil? :ph34r:

Ps: Sorry eef krijg het toch echt niet uit mn hoofd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maris, je loopt je druk te maken he of niet :blush:

Ik vind, dat als je wat dunner bent, dus eigenlijk superslank, dat anatomische protheses mooier zijn.

Grote ronde boobs op een supersmal persoon past gewoonweg niet vind ik. :mellow:

Nu zijn meningen hier vast verschillend... maar ik raad iedereen die supersmal is.. gewoon geen grote ronde borsten aan. :ph34r:

En ehmmmm vind jou borsten mooi hoor Maris! Je hebt dan nu wel ronde, maar je hebt ze gelukkig niet te overdreven groot waardoor het er nog vrij natuurlijk uit ziet :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Dat is natuurlijk een hele moeilijke vraag aangezien ik rond vs anatomisch niet kan vergelijken met elkaar, misschien kan iemand die ze beiden gehad heeft (liefst voor een lange tijd, aangezien het best lang duurt voor anatomisch minder stug aanvoelen) hier beter advies in geven.

Ikzelf vind m'n anatomische McGhan 510 (toch de stugste onder de anatomische) echt wel zacht geworden, zeker sinds ik 1 jaar po gepasseerd was. Ze voelen echt eigen en natuurlijk aan (zeker niet onnatuurlijk hard zoals je vroeg), maar zoals al gezegd weet ik natuurlijk niet hoe ronde zouden aangevoeld hebben. Ik ben zelf geen buikslaper, maar ik denk wel dat ik er nu wel op zou kunnen slapen, dus heb zeker niet meer een gevoel of ik op iets hards lig.

Hoop dat je iets hebt aan deze info en succes vast met je consult 10 aug., ben benieuwd wat je arts erover te zeggen zal hebben!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Barbie

Hihi ja echt heel erg, het laat me niet los helemaal nu ik wat zit te rommelen met mn linker borst :blush:

Ik mis echt die hang skischansje ook wel hihi die heb ik nu vele maten minder en dat vond ik altijd zo mooi :blush:

Vind je complimentje echt heel lief en te groot zijn ze zeker niet perfect zelfs maar zeker als ik echt goed recht sta schouders naar achter boobies naar voor, worden ze wat strak en bol grr :unsure:

@ Eefje

Hihi je bent een schat dat je elke keer reageerd! Ik vind het zo moeilijk! mn rechter vind ik toppie niks op aan te merken maar links lijkt gewoon erg strak en wat bol waardoor ik echt neig naar anatomische :blush:

Ik heb wel eens gelezen dat een vrouw (ook bij alphen) voor de 3de keer ging wisselen weer terug naar anatomische en zei voelde geen verschil!! En vond de vorm ook mooier..

Ben ook heel benieuwd wat hij gaat zeggen waarschijnlijk moet ie lachen want ik heb ze zelf afgewezen maar kom er nu wel op terug :blush:

Ik denk zelf dat alles helemaal goed zit maar mocht het iets zijn waardoor een operatie nodig is, is het verleidelijk om te denken nou doe het maar gelijk goed :blush:

Toch bedankt lieverd ik weet nu dat ze niet ongemakkelijk hard voelen terwijl jij zelf de meest stugge hebt, kon de 410 niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje

Hihi je bent een schat dat je elke keer reageerd! Ik vind het zo moeilijk! mn rechter vind ik toppie niks op aan te merken maar links lijkt gewoon erg strak en wat bol waardoor ik echt neig naar anatomische :blush:

Ik heb wel eens gelezen dat een vrouw (ook bij alphen) voor de 3de keer ging wisselen weer terug naar anatomische en zei voelde geen verschil!! En vond de vorm ook mooier..

Ben ook heel benieuwd wat hij gaat zeggen waarschijnlijk moet ie lachen want ik heb ze zelf afgewezen maar kom er nu wel op terug :blush:

Ik denk zelf dat alles helemaal goed zit maar mocht het iets zijn waardoor een operatie nodig is, is het verleidelijk om te denken nou doe het maar gelijk goed :blush:

Toch bedankt lieverd ik weet nu dat ze niet ongemakkelijk hard voelen terwijl jij zelf de meest stugge hebt, kon de 410 niet?

Graag gedaan meis, help je graag! :D

Ooh leuk dat die vrouw geen verschil voelde, dan valt dat misschien toch wel mee hihi

Wel de 510 heeft hele dunne randen, daarom heb ik die gekregen, anders had ik zeker zichtbare randen gehad bij voor de spier met de 410, heb nogal een dunne huid namelijk. ^_^

Hihi, ja ben ook wel benieuwd wat je arts zal zeggen hihi, hij moet zeker wel effe lachen ja haha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anatomisch zou ik nooit nemen..

Hou wel van die ronding en zou bang zijn dat ze gaan draaien..

Maar 280 CC als je van 325 CC afkomt?

Dan hou je toch ruimte over? Ik dacht dat je nooit minder kon....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik begrijp je heel goed hoor!! ZO zit ik ook nog steeds met mijn borsten, de linker voelt nog steeds niet goed en als ik over een half jaar op controle moet en het blijkt niet goed, ga ik voor een wissel met iets meer cc en zeker weer anatomisch!!

Qua stugheid valt het echt reuze mee, vooral als je ze goed blijft masseren worden ze steeds soepeler en ik ben een echte buikslaper en het ligt prima hoor ha ha.

Als je zou gaan voor een wissel zou ik niet gaan voor die 280cc voor de spier meis, maar wel iets meer cc nemen, 300cc of 320cc want anatomisch heeft minder volume dan ronde prothesen, dus ook al neem je ze dan voor de spier, krijg je toch een kleinere cupmaat dan met rond!!

Heel veel succes en hopen dat alles gewoon goed zit want een heroperatie kies je toch niet op zo'n korte termijn voor je plezier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nou meiden mijn gedacht heb nu 325 dual-plane maar 325 voor de spier zou niet kunnen :blush: Dus 280 wel? Dan behoud ik wel deze cup!! Het liefste zou ik met anatomische rond de 360 a 400 willen zitten maar weet niet of dit ooit kan en dan ook nog voor de spier vandaar Esther :136:

@ Eefje

O ja 510 was de meest dunne! Vind het wel een goeie keuzen van bruno je boobies zijn ook prachtig meid :D

Ja nou schaam me ergens wel diep maar het jammere vind ik ze kunnen geen garantie geven bijv. anatomische had wel voor de spier gekunt.... blijft altijd een gokje :( Maar goed mijn mutste gedrag komt toch weer naar boven haha

@Mii

Ja ik hou dus minder van bolling, hou van grote borsten maar wel heel natuurlijk :D

Hihi nee hoor gekkie als je ze eruit haalt oke maar met 100 cc minder zal ik niet ineens een flapje huis over hebben en 325 dual is ongv 280 voor? :blush:

@ renate

Oke grr wil echt voelen haha :153: Ben blij dat je er zo enthousiast over bent! Moet je je borst eigenlijk masseren? Heb ik nooit gedaan..

Verveldend is het he als je verschil voelt (wat natuurlijk altijd wel is) Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou is meisje! Mn vriend helpt me heel lief en probeert me echt te begrijpen maar het eindigd elke keer maar stiekem zie ik het niet zo en vind ze heel mooi ''oogjes staren naar boobies haha'' maar wel lief hoor!

Ja weetje wat bij mij het probleem is ik heb een dunne huid en weinig weefsel... 260 ronde konden al niet voor de spier dus laat staan 300 anatomisch!!

Ja ben ook heel benieuwd en vooral de reden waarom links nu wat harder voelt (buiten het feit dat er minder weefsel zit :ph34r:) Ik voel iets met de spier of tja wat is het? hihi erg! Hou jullie zeker op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.