Ga naar inhoud

oma60 : ? sept. 2011 : Dr F Ulrich : EMC Rotterdam


oma60

Aanbevolen berichten

hallo in ben oma60 en 60 is dus ook mijn leeftijd en ga binnenkort voor een intake gesprek met de plast. om mijn oude prothese te laten verwijderen ben benieuwd of ik de enigste ben van de groep die en zo oud is en die dit meemaakt.

Mijn verhaal is als volgt.Ik heb mijn eerste bv gehad toen ik 26 jaar oud was deze was geplaatst op de bosrtspier dit ging niet goed en moesten verwijderd worden na 13 jaar i.v.m. inkapselen het 2e setje heeft maar 11 jaar gezeten zelfde probleem nu waren de prothese nog van gel dus er was wat nieuws op de markt toen die tijd,die hebben ze geplaats,nu zijn we bijna 10 jaar verder en ook nu gaat het mis zoals de huisarts mij vertelde zijn ze aan de wandel dat houd in dat ze naar mijn oksel zijn gezakt. Maar we gaan er voor hoor zonder boobs is geen optie voor oma. ben benieuwd naar jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Oma 60,

Dat is ook wat dat ze aan de wandel zijn. Kan dat nog na 10 jaar?

Waar en wanneer gaat u weer onder het mes? O erg he ik ga meteen met u praten.

Ik ben 31 maar ik ga er van uit dat als ik 60 ben ze ook nog steeds wil hahaha.

Nou ben heel benieuwd hoe het verder gaat.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben 40 en had me'n eerste bv pas een kleine 3 jaar geleden . Achteraf bekeken had ik het jàren eerder moeten laten doen maar goed , het is nu zo .

Je zal niet de enige zijn hoor (weet ik wel zeker , lees hier al een tijdje mee :rolleyes: ) maar niet fijn als je weet dat er vrouwen zijn die nu al meer dan 20 jaar met dezelfde protheses rondlopen .

Dan moet je me toch eens uitleggen wat de oorzaak is van het zakken van je protheses ! Je hebt ze onder de spier en 'ze' beweren altijd dat je dan zelfs geen bh meer hoeft te dragen omdat ze 'vast' zitten . Daarbij gerekend dat het ruwwandige zijn waardoor ze zich beter vasthechten dan gladde .

Ik denk dan direct aan een pocket die te groot gemaakt werd . Hoe lang heb je deze laatste dan ?

Waar ga je op gesprek ? Heb je er dan nog vertrouwen in de hele zaak of vertrek je een beetje sceptisch naar dat consult ?

Ja , veel vragen hé 'oma' (voor mij ben je dus maar een 'ma' :38:) maar ik zei je daarstraks in de choutbox al dat ik heel nieuwsgierig ben :D

Oja , ik denk dat jij het meeste info en bijval vind in het 'wisseltopic' .

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat staan er me misschien nog veel wissels te wachten pff.

Ik vind het supertof dat je nog voor een bvg kiest ik zou dan nog net hetzelfde doen hoor!!!!

Ben ook benieuwd waar je gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Oma60

Ik vind het fantastisch dat je voor een wissel gaat.

Ikzelf heb nu net een wissel achter de rug.

vorige prothesen waren 14 jaar oud en aan het lekken.

Op dit moment ben ik 52 jaar.....zal dus op latere leeftijd ook nog een keer een wissel doen neem ik aan!

ze zeggen wel dat die nieuwe prothesen langer mee gaan, maar niemand weet HOE lang, gewoonweg omdat er nog geen info over is domweg omdat ze nog niet zo lang op de markt zijn (dat zei mijn PC)

ik wens je heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

dit word wel de tweede keer dat ik me eigen voorstel maar de eerste keer is zo'n tijd geleden en eigelijk had ik

alleen maar een verwijsbrief van de huisarts maar nu is het eidelijk zover bij de pc geweest en alles gaat nu in de gang gezet worden voor mijn operatie maar eerst maar even vertellen wie ik ben.

Ik ben 61 jaar alleenstaand moeder van 4 kinderen en oma van 7 kleinkinderen dit wordt mijn 4e keer en ik kan je wel vertellen ook mijn laatste keer

de operatie gaat in september gebeuren als het ziekenfonds accord ga ik zie zelf geen bezwaar maar de arts wil natuurlijk groen licht krijgen.

gezien mijn leeftijd wordt deze operatie iets anders dan ik gewend was hij gaat mijn tepel verplaatsen en daar dan ook te implantaten doen omdat

mijn borsten hangen {61 mag het a.u.b}. maar hij ook het oude likteken niet meer kan gebruiken die is met de jaren ook verplaatst zit nu te dicht op de tepel. Mijn pc is Dr Ulrich en ik ik ga naar het erasmus mc te rotterdam zeer vertrouwd mijn dochter werkt als verpleegkundige in een privee kliniek waar hij ook werkzaam is dus appeltje eitje.

Dit was het zo,n beetje als ik meer weet laat ik dat natuurlijk weten aan jullie ondertussen kijk ik naar jullie verslagen om te lezen

hoe jullie alles hebben ondergaan of ondergaan moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow wat goed dat je dat op je 61 ste nog laat doen.Mijn moeder is net zo oud hihhi(nou ja oud tegen woordig ben je dan niet meer oud vind ik)

Ik hoop dat het naar alle tevredenheid word!!

Ben benieuwd hoe je het zo een vriede keer evaart!

Succes met je operatie en welkom hier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey oma,

Nogmaals welkom hier!!! :D

Ga je oude voorsteltopic even samenvoegen met de nieuwe, dan blijft je verhaal mooi samen staan! Als je dan een datum hebt passen we je titel verder aan en verplaatsen we je topic naar de operatieverslagen borstprothesewissel.

Fijn dat je consult goed is verlopen en je hopelijk binnenkort aan de beurt bent voor je wissel. Nog veel lees- en postplezier op het forum! ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo "bijna"leeftijdsgenoot.

Ik ben Fredy1953, zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik dus 58 jaar.

Ik krijg op 17 augustus mijn prothese-wissel bij Dr. Plovier in Overijsse - Belgie.

Ik ben moeder van 3 kinderen en ook oma van 6 kleinkinderen en ook ik wil en kan me mijn lijf niet voorstellen zonder borsten.

Veel succes met je wissel

groetjes Fredy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauw vind het echt super cool, er staat geen leeftijd op er goed willen uitzien nietwaar! Toen ik mijn bv heb laten uitvoeren lag op de "wakker wordt zaal" een vrouw van eind 50 naast me, ze had ook een bv en facelift laten uitvoeren, dus denk echt niet dat het een uitzondering is om als "oma" een bv te laten uitvoeren. Ik ben in elk geval benieuwd hoe het verder voor je verloopt en duim alvast voor een superresultaat !

grtjs ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.