Ga naar inhoud

Mizzylin : 12 augustus 2011 : Dr. Koeijers : Contourkliniek


Aanbevolen berichten

Hee!

Goed dat je met de Tramadol bent gestopt, het is echt troep haha!

Fijn dat je je nu al wat beter voelt. Ik durfde er in het begin ook niet echt aan te zitten hoor. Ik merk nu pas dat ze een beetje zachter en soepeler worden.

Ja, die Arnica gel vond ik ook lastig. Bij mij zat het ook helemaal aan m'n bh geplakt. Ik vond het een beetje vies spul. Het eerst laten intrekken duurde ook heel lang dus dat vond ik ook niet echt een optie. Ik heb het toen gewoon niet meer gebruikt. Ik had geen blauwe plekken en m'n huid zag er verder prima uit. Ik ben 's ochtends en 's avonds met Dove pro age body lotion (voor de oudere huid haha) gaan smeren. Dat is een vochtinbrengende en voedende olie-creme. Dat trok veel sneller in en het plakte ook niet zo. Ik vond dat prettiger.

Fijn dat je zoveel bezoek hebt. Je mag en kan tenslotte nog (bijna) niks doen dus dan is het wel prettig dat er regelmatig iemand bij je is die jou kan verzorgen ;)

Ik vind het ook fijn om te horen hoe jou herstel gaat en om ervaringen te delen. Erg handig, dit forum!

Veel plezier vanmiddag met je vriendin. Ze zal wel razend nieuwsgierig zijn naar hoe het eruit ziet ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja trouwens...

Iemand nog tips om de nacht door te komen?

Ben de eerste en tweede nacht begonnen in bed en toen al vrij snel op de bank gaan liggen om zo meer rust te krijgen, maar was erg lastig omdat ik nog niet zelf omhoog kon komen. Elke uur/twee uur even gaan staan/rondje gelopen omdat het liggen op de rug om een gegeven moment toch pijn geeft. Vooral door gespannenheid en pijn op de borst.

Vannacht heb ik voor het eerst weer in ons bedje gelegen. Ietsje beter geslapen, wel om de twee uur wakker en eruit geweest.. om mijn lichaam weer even te ontspannen.. :) Rond een uurtje of 4 neem ik dan 2 paracetamols om weer even lekker te slapen..

Tips zijn van harte welkom! :)

Lfs

Ja, de nachten zijn de eerste week niet fijn!

Ik kon ook niet zelf omhoog komen. Mijn vriend moest me dan omhoog duwen haha. Later ontdekte ik dat als ik m'n bovenbenen bij m'n knieholte vastpakte dat ik dan door een schommelende beweging te maken zelf rechtop kon komen (ik hoop dat ik het zo duidelijk uitleg). Misschien werkt dat voor jou ook?

Ik denk dat het goed is om ook 's nachts even uit bed te gaan om even te bewegen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha... erg herkenbaar dat met dat bedritueel! ;)

Mijn vriend moest me in de eerste nachten ook rechtop zetten.. en dat zo om de 1 of 2 uur... dus niet echt fijn!

Nu kan ik zelf rechtop komen.. doet nog wel beetje pijn door de spierpijn maar het lukt me iig wel! :) Scheelt ook echt voor je nachtrust... en die van mijn vriend! ;) Heb nu alleen wel spierpijn in mijn nek van het aanspannen van de spieren daar...

Ben blij om te horen dat jij dat ook had met die gel! Ik heb tot nu toe ook geen blauwe plekken, maar ga er nog wel eventjes mee door. Ik hoop dat mijn nieuwe bh snel verschijnt, zodat ik een fijne schone aan kan..

Vanavond voor het eerst douchen, samen met mijn vriend dan maar.. wil echt ff lekker mijn haar wassen en die vieze gelsmurrie van mijn borst af! ;)

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mensen...

Vandaag 4 dagen PO... en ik moet zeggen: zie elke dag een stukje vooruitgang!

De eerste 2 dagen vond ik echt heel heftig, wist soms niet meer hoe ik het had door de pijn en verveling... niet meer weten hoe te zitten/liggen of te lopen.

Gelukkig gaat het nu alweer een stukje beter, fijn om te merken dat het elke dag vooruit gaat. Vanochtend de laatste tablet van de kuur van Celibrex gehad, nu alleen verder gaan op de Paracetamol.

Vind ik ook wel lekker, wil wel van de weinige eetlust en moeheid af, want dat is voor mij wel een bijwerking van al de medicatie..

Afgelopen nacht ook maar 1 keer eruit geweest, dus echt lekker! Wacht nu op het moment dat ik weer lekker op mijn zij kan liggen... ;)

Daarnaast mijn werk gebeld om te vertellen van de operatie en dat ik nog niet zeker weet of ik volgende week wel weer kan beginnen. Voel elke dag verbetering, maar wil toch rustig aan doen om alles mooi te laten herstellen. Dus gelukkig wel de geruststelling dat ook mijn werk het nu weet.. alleen de verveling slaat toe! Hoe kom ik toch elke dag weer de dag door.. ;)

Tja je moet er wat voor over hebben he? Dat heb ik de afgelopen dagen wel gemerkt...

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Goed om te horen dat het iedere dag weer een stukje beter gaat! En ook lekker dat je er 's nachts nog maar één keer uit bent geweest. Ik heb drie weken niet op m'n zij kunnen liggen, dus dat wordt nog even wachten ;) (alhoewel het voor iedereen anders is, dus misschien kun jij alweer sneller op je zij liggen).

Komen bij jou komende maandag de kinderen alweer? Ik heb nog ruim 2,5 week. Heeft jouw werk ook goed gereageerd?

Heb je gister lekker gedouched?

Ik durfde de eerste twee weken m'n borsten niet zo goed nat te maken toen de pleisters er nog op zaten omdat ik bang was dat de wond dan nat zouden worden. Maar toen de pleisters eraf werden gehaald voor het verwijderen van de hechtingen zag ik dat er nog een dik stuk tape op de wond zat dus het had nooit nat kunnen worden. Je moet er niet meer in bad gaan liggen, maar douchen kan echt geen kwaad. Ik weet niet of jij er ook onzeker over bent, maar je kunt dus gewoon lekker douchen.

Balen dat de verveling al is toegeslagen!

Ik had een stapel series, tijdschriften, films en boeken thuis waarmee ik me wel heb vermaakt.

Het liefst wil je gewoon weer van alles gaan doen he? Nog even geduld hebben dus...

Sterkte met de verveling ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bente!

Ik heb de tweede nacht ofzo geprobeerd op mijn zij de liggen, maar dat was nog niet zo'n succes. Dan lig je toch nog een beetje te stijf laat maar zeggen... dus dat hou je ook niet lang vol! Ik denk dat ik ook nog even moet wachten helaas.. :(

Bij mij komen idd maandag de kinderen alweer. Daarom was het ook zo onzeker of ik wel of niet zou kunnen werken. Ik heb gister de directrice gebeld en vandaag de stichting en iedereen is heel begripvol. Mocht ik aangeven dat ik het nog niet ga redden maandag dan komt er een vervanger voor de groep. Niet fijn zo in het begin van het jaar maar tja ik moet toch aan mijn herstel denken.. :)

Verder heb ik besloten om het mijn collega's niet te vertellen en het tussen mij en de directie te houden. Ik snap natuurlijk ook wel dat mijn collega's met vragen komen, daarom heb ik besloten om ze iets anders te vertellen (last van mijn rug en moet daarom rustig aan doen). Voelt niet goed om te moeten liegen, maar het voelt ook niet fijn om op dit punt zoiets persoonlijks te delen. Vandaar mijn besluit. Meteen een reden waarom ik niet mag tillen enz. Dus we zien hoe het uitpakt... alleen jammer dat ik mijn klasje niet zelf op ga starten, maargoed het herstel is toch belangrijker. :)

Het douchen was echt een verademing. Ik voelde meteen ontspanning in mijn rug, borst en nek door het warme water. Voelde me daarna echt stukken beter. Ik was idd ook een beetje twijfelend over de pleisters en het douchen, maar had naar de kliniek gebeld en ze vertelden me dat de witte pleisters eraf konden als ik de pleisters eronder maar liet zitten. Dus ben gister gaan douchen met de witte pleisters er nog op en heb ze er daarna afgehaald. Nu doe ik wel elkle keer een verbandje onder mijn bhrand, zodat het niet te erg drukt..

Ben vandaag ook voor het eerst een stukje gaan lopen met me mams, paps en broertje. Merk wel dat de energie echt ontbreekt nog, denk door de narcose en toch ook door je lichaam die zich herstelt. Maar het ging goed. Samen met mijn vader naar de winkel geweest om boodschappen te doen. Was wel grappig, want hij moest alles pakken en ik wees het aan... ;) Dus ook het vierde dagje ben ik nu goed doorgekomen...

Hoe is het tot nu toe met jou herstel? Ben je tevreden met het resultaat? Ik vind het nog wel gek om naar te kijken hoor. Ik ben zeker tevreden over de grootte, niet te groot en niet te klein... precies goed!

Vandaag ook mijn normale kleding aangedaan. Wel gek zo, maar met sportbh zit het toch nog wel een beetje strak enz..

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar meid dat je zo misselijk was.

Ik heb helemaal geen andere pijnstillers gehad dan paracetamol en ibu.

Ben dan ook niet misselijk geweest en heb goede eetlust.

Idd stoppen met tramadol.

Mijn nachtritueel was ook zoals de jouwe op de bank zitten/half liggen, 2 uurtjes tukken, dan rondje lopen, wc, tvkijken en weer proberen te slapen.

ik zet de timer en neem elke 4 uur 1000 mg paracetamol en 400 mg ibuprofen.

Vandaag bouw ik af en neem ik elke 4 uur 500 mg paracetamol en 200 ibu.

succes lieverd en binnekort kun je beetje voelen aan je borsten en heb je trouwens al gedoucht met hulp?

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Ik heb alleen de eerste 2 dagen tramadol geslikt. Daarnaast een kuur 3/4 dagen Celibrex en de paracetamol.

Ik ben sinds gister ook alleen nog aan de paracetamol. Heb de Celibrexkuur afgemaakt. Ik slik om de 6 uur 1000mg paracetamol. Of het echt helpt tegen de pijn weet ik niet. Ik heb nu nog een strak en gevoelig gevoel in mijn borsten, kan het niet echt plaatsen. De spierpijn wordt steeds minder. Hoe voelen jouw borsten aan?

Douchen al gedaan met hulp en gister zonder, maar nog wel lastig.. :)

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Linda!

Hoe gaat het nu met je? Weet je al wanneer de hechtingen eruit gaan?

Ik ben een paar dagen weggeweest, vandaar dat ik niet meer heb gereageerd op je vorige berichtje.

Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat. Het is een mooie C cup geworden. Niet te groot en niet te klein, dat is ook precies wat ik wilde.

Ben je deze week eigenlijk alweer aan het werk of doe je het nog rustig aan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Bente,

Met mij is alles goed! Ben alweer aardig op de been. Mijn borsten voelen nog wel wat stijf en probeer daarom ook wat rustig aan te doen met mijn armen. Hoe voelde het bij jou na 1,5 week?

Heb ook nog een beetje een 'zwaar gevoel' in mijn borsten. Hoewel het bij de ene kant meer lijkt als bij de andere. Ik had de kliniek al gebeld, maar daar vertelden ze me dat het best kon dat de ene borst sneller herstelt (vocht etc) dan de andere. Dus even afwachten maar...

Daarnaast ben ik afgelopen weekend toch ongesteld geworden (probeerde het nog tegen te houden met de pil, maar helaas niet gelukt) dus de hormonen gieren extra door mijn lijf. ;) Denk dat dit ook een ander gevoel in mijn borsten geeft.. tenminste ik vind ze nogal extra gevoelig... ;)

Het slapen gaat iig al veeeeel beter. Lig nog wel op mijn rug, maar slaap wel de hele nacht door zonder eruit te hoeven, erg fijn weer!

Ik ben deze week nog niet begonnen met werken. Dus voor een weekje in de ziektewet, maar wil volgende week wel weer beginnen. En... heb het mijn collega's toch maar verteld via een persoonlijke mail. Goede reacties gehad. Ben uiteindelijk wel blij dat ik het heb verteld, zo kan ik me helemaal richten op mijn herstel deze week. Zit alleen nog een beetje in dubio over volgende week. Ik ga normaal namelijk op de fiets naar het werk (is 6/7 km en een redelijke heuvel op) dus weet niet zo goed of dat al wel gaat. Anders maar met de bus! :)

A.s. donderdag moet ik naar de kliniek om de hechtingen eruit te halen. Moet zeggen dat ik er ook wel naar uitkijk, zie het als weer een stapje herstel! :) Hechtingen eruit halen is gewoon in Bussum neem ik aan?

Ben ook erg benieuwd wat de dokter ervan zegt... Ik heb tot nu toe helemaal geen last van blauwe plekken enz. Dus die gel heeft echt z'n best gedaan.. ;) Iedereen aan wie ik het heb laten zien vond het erg mooi geworden! Ben er zelf ook erg blij mee, ook al zijn ze nog wat stijf en gevoelig. Daarnaast soms nog moeite met helemaal 'recht' staan. Toch nog door het strakke en zware gevoel. Herkenbaar? Probeerde gister mijn oude bh aan te doen... hihi! Hij paste natuurlijk niet meer, maar vond het wel ff leuk om te kijken.. ;) Daarnaast ook mijn bikini aangepast, deze paste nog wel maar alleen nadat ik alle vullingen (die er normaal in moesten om een beetje te lijken) had uitgehaald.. whoehoe raar gevoel!

Op hoeveel weken zit jij nu dan? Mag je je sportbh al uit? Ik kan echt niet meer wachten tot dat strakke ding uit mag!

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal heel herkenbaar wat je schrijft!

Bij mij was het na 1,5 week ook allemaal nog wat stijf, en zwaar en stond het ook nog erg strak.

Knap dat je het aan je collega's hebt verteld. Ik heb daar toen ook heel erg over getwijfeld, maar ik ben achteraf erg blij dat ik het heb gedaan. Ik heb inderdaad ook alleen maar positieve reacties gekregen.

Lekker dat je weer de hele nacht door kunt slapen! Ik slaap pas sinds een week weer op m'n zij en op m'n buik. Ik durfde het eerlijk gezegd ook niet eerder. Ik was bang dat ze anders gingen verschuiven ofzo haha.

Fietsen vond ik in het begin ook een beetje eng. Volgens mij ging ik pas na drie weken fietsen, maar het mag al eerder hoor. Ik zou gewoon een klein stukje proberen om te kijken hoe het gaat. Ik vond opstappen een beetje lastig omdat je dan een beetje aan je stuur moet trekken om op het zadel te komen en dat voel je dan wel een beetje. En over hobbeltjes rijden vond ik niet fijn.

Hechtingen worden er inderdaad in Bussum uit gehaald. Ik keek daar ook erg naar uit. Ik hoopte dat het trekkerige gevoel dan weg zou zijn, maar dat viel een beetje tegen. De hechtingen zitten namelijk onder de huid. Aan de buitenkant zit een knoopje en dat is het enige wat afgeknipt wordt. De rest (wat onderhuids zit) lost vanzelf op. Ik heb Dr. Koeijers toen niet gezien. Er was een heel aardige vrouw die me hielp en ik stond met 10 minuten weer buiten.

Hahaha, ja leuk he, oude BH's passen?! Ik heb dat ook gedaan en ze waren ook veeeel te klein!

Ik ben vrijdag 6 weken PO dus dan mag ik nieuwe BH's kopen. Ik heb met een vriendin afgesproken om dat samen te doen! Dus daar heb ik wel zin in! De sportbh mag dan ook uit en dat vind ik ook wel heerlijk! Ik denk dat ik 'm 's nachts nog wel even blijf dragen, gewoon voor de zekerheid.

Ik ben trouwens na drie weken overdag een sportbh van de Hema gaan dragen.

Deze: http://img.hema.nl/products/padded_sportbeha_-_grijs_-_75c-21747342-big.jpg

Die zit niet zo hoog en geeft een (veeeeeeel) mooier decolleté. 's Nachts draag ik nog die van kiesdejuistesportbh.nl.

Succes morgen! Ik ben benieuwd hoe je littekens eruit zien!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goed idee van die sportbh van de hema! Merk nu al met kleding dat ik een beetje baal dat het allemaal zo 'plat' of strak zit. Ik doe nu soms de bovenste knoopjes los en stop ze naar binnen om een beetje decollete te hebben.. ;) Kwam die maat redelijk overeen met de maat van kiesdejuistesportbh.nl? Dan ga ik ook zeker eens een kijkje nemen, alles voor een leuke decollete.. hihi!

Het is toch zo dat je de eerste drie weken de sportbh dag en nacht moet dragen en de andere drie weken alleen overdag?

Wel jammer trouwens dat je dan dr. Koeijers niet te spreken krijgt, had graag willen horen hoe hij het vindt geworden! Op welke dag was je daar?

Ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal zin hebt in vrijdag, eindelijk bh's passen! Ben ook benieuwd welke maat het is geworden.. ;)

Ben je eigenlijk alweer begonnen met werken?

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de maat kwam bij mij precies overeen! En het geeft meteen een zoooooveel mooier decolleté dus HUP naar de Hema zou ik zeggen ;)

Iedereen zegt iets anders over hoe lang je de sportbh moet dragen. Ik heb voor mezelf besloten dat ik zes weken lang dag en nacht een sportbh draag. Ik neem gewoon het zekere voor het onzekere.

Na drie weken ben ik overdag wel die bh van de Hema gaan dragen, die is voor "light sports". En misschien dat ik na vrijdag ook 's nachts nog een sportbh blijf dragen. Even kijken hoe het voelt zonder bh.

Ik was ook op donderdag bij Contourkliniek voor de hechtingen. Maar de vrouw die mij hielp was voor mijn gevoel ook heel kundig en kon ook goed zeggen wat ze er van vond.

Ik ben nog niet begonnen met werken, maar dat komt omdat ik in regio noord werk. Ik heb dus nog gewoon vakantie. Volgende week donderdag hebben we de eerste vergadering en die maandag (5 sept.) komen de kinderen pas. Dus ik heb nog ruim een week vrij! :D

Ik ben ook heeeel benieuwd naar de maat. Ik denk dat het een 75C is geworden en dat is ook precies wat ik wilde. Ik heb vanmorgen foto's gemaakt van m'n nieuwe voorgevel en die vergeleken met hoe het voor de vergroting was en dat is echt een huuuuuge verschil! Ik kan me helemaal niet meer voorstellen dat ze ZO klein waren ;) Ik ben super tevreden!

Merk jij al dat ze wat minder hoog staan en dat ze wat meer naar beneden gaan zakken?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Jep, de knoopjes zijn doorgeknipt. Het ziet er eigenlijk prima uit, kan ze bijna niet zien als ik voor de spiegel sta! Dus alleen maar goed denk ik zo..

Bij mij was dr Koeijers er wel! Hij vond dat het er goed uitzag! Ik moet alleen letten op mijn houding, rug beetje krom en buik naar voren. Hij zei dat dit voornamelijk nog angst was en dat ik meer ontspannen en meer rechtop moest leren staan nu... dus daar gaan we even goed aan denken!

Ik voel me nu ook echt goed. Gister weer eventjes naar school geweest, allemaal goede reacties gehad.. echt fijn! Ben benieuwd hoe jouw collega's reageren! Vanmiddag een feestje gehad, ben nu wel echt uitgeput daarvan.. dus qua energie valt het soms nog tegen!

Ik heb trouwens vandaag ook de bh van Hema binnen gekregen.. Enne.... je had gelijk: wat een decolleté! Hihi! Dus heb m vanmiddag meteen aangedaan.. nu maar weer die andere aan om toch iets meer stevigheid te geven.

Begin wel steeds blijer te worden met het resultaat!

O ja, jij hebt bh's gekocht gister toch? En en en? ;)

Lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi meiden!

Ik lees dat jullie alle 2 bij Dr Koeijers zijn geweest en ik zit er ook aan te denken om daar een consult aan te vragen.

Ik heb al 1 consult gehad bij de Bergmankliniek, Dr Koopmann maar ik wil nog even verder oriënteren.

Zijn jullie bij contour kliniek geweest? Ik wil namelijk een consult aanvragen bij Aesthetic Beauty Clinics ( Kliniek Veldhoven ) omdat die een stuk goedkoper is ( wel bij Dr Koeijers ).

Ik vroeg me af wat het resultaat bij jullie is geworden :126: .

Hebben jullie foto's van voor en na?

En hoe is Dr Koeijers bij jullie overgekomen?

Groetjeeees, Leoni :33: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey KvR!

bedankt voor je reactie :) !

Wauw, afgelopen maandag is nog kort geleden!

Fijn dat het allemaal goed is verlopen bij je!

Ben erg benieuwd naar je foto's ! :blush:

Ik dacht dat er mischien een addertje onder het gras moest zitten omdat ze zo goedkoop zijn terwijl dr Koeijers goed en erg mooi werk levert van wat ik tot nu toe heb gezien.

Ik zie alleen heeeeel erg op tegen de pijn :( , dat is eigenlijk nog het enige wat me tegen houd.

Groetjes Leoni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leoni, Aesthetic Beauty Clinics bestaat nog niet zo heel lang, misschien daarom de lagere prijzen? Let wel op dat bij de prijzen de verdoving apart geprijsd staat. Voor anatomische betaal je totaal 4000 euro. Ik zag ook erg op tegen de pijn en ongemakken maar t valt me echt heel erg mee!! Ik zou zeggen maak de afspraak en ga op je gevoel af. Ik ben bij 4 verschillende klinieken geweest en had hier echt t beste gevoel bij. Ik ben er zelfs 3 keer geweest omdat ik twijfelde over de maat en elke keer kwam dr. Koeijers ook mee kijken, super toch! Foto s volgen as weekend! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.