Ga naar inhoud

borst dubbel zo dik


Aanbevolen berichten

Hoi hoesje,

Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer, want het is al meer dan 20 jaar geleden gebeurd.

Maar het is me altijd bij gebleven.

Ik weet wel dat het daarna gewoon goed is gekomen, maar of die borst nog lang dik is geweest, weet ik echt niet meer.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent, zou ik ook zijn hoor, als ik al niet een paniek aanval had gehad.

Waarom ga je morgen niet even langs je huisarts, misschien kan hij er iets over zeggen.

Misschien kan hij je een beetje geruststellen.

Nou meid, heel veel sterkte verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel hoor allebei!

ik mag morgen nog eens langs gaan bij pc als ik wil

dat ga ik dus uiteraard doen want ik haat dit ongeruste gevoel en hoop gewoon zo snel mogelijk twee ongeveer even grote borsten te hebben

hoe je het ook draait of keert, je pc kan nooit over de telefoon zien of het normale zwelling is of miss terug een bloeding ofzo

had me dit toch anders voorgesteld hoor

geduld hebben zeker? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

ben vandaag terug geweest

de verpleegster vond mijn borst toch wel groot, maar volgens de pc was dit normaal

het zou oud bloed zijn dat moet wegtrekken

dit zou een maand kunnen duren

ik hoop natuurlijk dat het niet zo lang duurt, want zo 2 verschillende borsten is uiteraard geen zicht

ik vind wel dat mijn 'probleemborst' vandaag toch al iets minder gezwollen is als gisteren dus hopelijk gaat het de goede kant uit

de pijn valt ook veel beter mee, als ik pijn heb is het meestal van de littekens die precies trekken

veel liefs en bedankt voor de berichtjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

ik voel me weer al wat beter vandaag, heb minder pijn en probleemborst is terug wat minder gezwollen

heb deze morgen een douche genomen (vroeger durfde ik niet) en toen ik in de spiegel keek zag het er toch al beter uit

ik begin het dus al wat rooskleuriger in te zien en hoop dat alles goed geneest nu

probleemborst is nu wel geel groen op bepaalde plaatsen maar dat neem ik er graag bij

veel groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

ik voel me weer al wat beter vandaag, heb minder pijn en probleemborst is terug wat minder gezwollen

heb deze morgen een douche genomen (vroeger durfde ik niet) en toen ik in de spiegel keek zag het er toch al beter uit

ik begin het dus al wat rooskleuriger in te zien en hoop dat alles goed geneest nu

probleemborst is nu wel geel groen op bepaalde plaatsen maar dat neem ik er graag bij

veel groetjes!

Gelukkig gaat het al stuk beter met je. Zo te horen gaat het helemaal goed komen. Dit was zeker schrikken, of niet soms? Ik wens je een snel en voorspoedig herstel toe en veel sterkte komende tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was serieus schrikken

en ik was de voorbije dagen alleen maar bang en ongerust

maandag mag ik al terug voor de draadjes en dan hoor ik wel wat ze er daar van vinden

mijn man was ook altijd bij onze kinderen en kon dus niet mee, en ik vond het toch wel akelig hoor zo alleen voor die operaties

maar dat zullen wel meer vrouwen hebben

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hee Hoesje,

Ik lees nu je verhaal voor het eerst, wat vervelend voor je zeg. Ik herken het ook wel een klein beetje. Woensdag 27 juli was mijn bv en meteen daarna werd mijn linkerborst veel groter dan de rechter, ook zeer gespannen idd glanzend en hard. Ook ik heb gebeld naar mijn pc en zei dat ik de zwelling zo groot vond en ook naast mijn lijf / onder de armen voelde. De pc keek en vertelde dat hij weer kon opereren of gewoon afwachten en het lichaam zelf laten oplossen, het was naar zijn idee niet zorgelijk. Ik ben naar huis gegeaan met een extra spica/elastische band om druk te geven aan de zwelling. Na 5 dagen begon ik met wandelingetjes maken en dat helpt een beetje tegen de ergste zwelling. Vandaag was mijn dag 8 en ging ik op nacontrole. De pc keek en was tevreden, de zwelling is echter nog steeds flink, maar dat kon volgens hem ook nog wel enkele weken duren.....pfff maar ja dat weten we dan ook maar weer. Mijn gezwollen borst (andere is ook gezwollen maar minder) is trouwens ook vrijwel gevoelloos. Ook niet echt fijn.

Zo bij deze mijn verhaal...ik wil jou natuurlijk veel sterkte wensen en we gaan gewoon voor twee gelijke boobies he , alleen wat weekjes vertraging zullen we maar zeggen ;-)

Lieve groetjes Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb na 2 weken ook een ontzettend opgezwollen borst gehad, na operatie. Dacht ook dat het erbij hoorde, totdat ik na een paar dagen wakker werd badend in het bloed. Ik ben me echt rot geschrokken, gelukkig zag me man snel dat het oud bloed was, en dat dat ook de reden was dat die borst zo opgezwollen en blauw was, nu ben ik bijna 5 weken po en allebei me borsten zien er nu erg rustig en goed uit, het gaatje bij me hechting is goed dicht en ben blij dat je lichaam zoiets toch zelf oplost. Maar ik weet wel dat je ontzettend schrikt, iig heel goed in de gaten houden zou ik zeggen.

groetejs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal!

ik ben nu iets meer dan 3weken po en hoewel ik voel dat bij de probleemborst het herstel trager verloopt, zijn ze nu toch eindelijk even groot :):):)

de ene borst heeft wel nog wat blauwe plekken, maar dat vind ik niet zo erg

hoe het er nu uitziet, denk ik echt wel dat het goed komt :) joepie :)

ik denk dat in mijn geval opereren echt wel nodig was, want dat bloedvat bleef maar bloeden en mijn borst zat precies tot aan mijn sleutelbeen want zelfs daar zat het al vol bloed.

toen ik naar kliniek belde zeiden ze ook dat zwelling kan, ik ben echt blij dat ik toen gezegd heb dat ik toch nog wou langskomen

weet niet wat er gebeurt als dat maar zou blijven zwellen?

ik voel me echt wel al super nu

net op vakantie geweest met de kindjes en ik kon eigenlijk alles al

echt fijn:)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.