Ga naar inhoud

borst dubbel zo dik


Aanbevolen berichten

Bellen naar je kliniek/ziekenhuis!! Vocht en zwelling zijn zover ik weet heel normaal,mischien heeft je ene borst een flinkere 'duw' gehad dan de ander.

Je andere borst zwelt misschien in de loop van de avond wel op tot hetzelfde formaat.

Maar bij twijfel; eventjes bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou direct bellen met de kliniek, wil je niet ongerust maken, maar het kan ook een inwendige bloeding zijn!! Ik vind dit wel een beetje een spoedgevalletje . . . .

Hou het ff goed in de gaten of het nog erger wordt, en of je borst ook klotst (gevoel of er water in zit).

Heel veel succes meis, en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop voor je dat het alleen de zwelling is, en die pijn is heel normaal meid. Bijna iedereen heeft dat de ene borst veel pijnlijker is dan de andere maar dat komt helemaal goed!

Je kunt je borst misschien nu anders ff gaan koelen met een koud washandje tegen extra zwelling!!

De eerste 5 dagen zijn het ergste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin heeft dat gehad, en zij had een inwendige bloeding. Zij moest toen meteen weer geopereerd worden.

Ik wil je absoluut niet bang maken maar wel waarschuwen.

Ik weet natuurlijk ook niet of het hetzelfde is, maar ik zou wel even contact opnemen met chirurg/huisarts/1e hulp desnoods.

Het beste Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

ben s avonds dan toch naar kliniek gegaan want vond het echt niet normaal

onmiddellijke conclusie daar: nabloeding

direct borst terug open gemaakt, implantaat eruit, bloed eruit en bloedvaten dichtgebrand. daarna implantaat er terug ingebracht en dichtgemaakt.

vond dit echt raar, want alleen mijn borst was verdoofd, maar kon dit toch wel duidelijk voelen en vooral zien!

daarna was de ergste spanning eraf, maar nu is die borst in verhouding met de andere nog steeds veel groter (maar niet zo gespannen als gisteren)

ik bel morgen zowiezo nog eens terug (volgens pc zou borst krimpen omdat het bloed eruit is, maar vind ze toch nog steeds echt dik)

ze is natuurlijk ook wel twee keer geopereerd, dus heeft ook meer afgezien

ik duim echt voor een goede afloop want dit is niet leuk :( als ik rondstap heb ik ook het gevoel dat ik die borst moet vasthouden of ze valt er precies af

hebben nog mensen dit gehad en kwam het daarna goed?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, goed dat je ons advies hebt opgevolgd!!

Hopelijk gaat het nu de goede kant op en kun je beginnen aan het genezingsproces. Dat je ene borst nog wat meer gezwollen is dan de andere is heel begrijpelijk en dat zal nog wel een tijdje duren voor dat bijtrekt.

Heel veel beterschap en daarna lekker genieten van je nieuwe borsten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

bedankt voor jullie reacties!

kvoel me vandaag niet zo goed eigenlijk

weet niet of het door de nabloeding komt, of gewoon door de operatie

heb deze morgen nog met pc gebeld en volgens hem is het normaal dat die borst nog veel dikker staat (door oud bloed)

zou moeten wegtrekken en zal waarsch blauw worden

dat vind ik op zich niet zo erg, vind het erger dat je zelf door mijn kleren kan zien dat ik een grote en een kleinere borst heb

ik wil dus niet buiten komen, niet dat ik me daarvoor in staat voel :)

vind het herstel toch wel echt lastiger dan gedacht

als ik opsta na liggen doet het vooral pijn e mijn armen zijn zo stijf, maar heb gelezen dat nog velen dat hier hadden

wanneer betert dat eigenlijk?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij jou is er nu even 2 x flink in gerommeld dus je zal ongetwijfeld iets meer last hebben dan wij waarbij het in 1 x goed ging.

Maar ik voelde me de 4e dag pas redelijk. De spierpijn was toen verdwenen maar ik heb nog wel last van zeer gespannen borsten en steken in mijn linkerborst.

Het zal toch zeker met een weekje beter moeten gaan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jemig meid...dat is heftig!

Dat je je niet plezierig voelt 1 dag na o.k. is volstrekt normaal hoor. De pijn in je bovenlichaam en armen ook. Het is voor jou natuurlijk nu lastig te signaleren welke pijntje bij de bv hoort of bij de nabloeding. Zoals je nu overkomt klinkt het als een typisch postoperatief, gelukkig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens pc is zwelling nu normaal

moet morgen nog eens bellen

wat ik ook merk is dat mijn zijkant ook gezwollen is, precies of mijn borst loopt door onder mijn armen

zal wel door de nabloeding komen, maar ga het morgen nog eens melden

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey diesel en anderen!

bij mij zouden de draadjes alleen langs buitenkant afgeknipt worden, de rest zou verteren

diesel, was jouw vriendin haar ene borst daarna ook nog zo gezwollen (ook na de heroperatie bedoel ik?)

mijn ene borst blijft zo groot en glanst enorm

eigenlijk ben ik bang

ik vind trouwens dat het alletwee joekels zijn en hoop echt dat ze nog gaan krimpen

want nu vind ik ze echt te groot

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.