Ga naar inhoud

Voorstellen


BcindyB

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Cindy P. en ben 23 jaar oud.

Ben al een tijdje over een borstvergroting aan het twijfelen.

Maar mijn vriend vind dat mijn borsten mooi genoeg zijn.

Zelf ben ik echt toch niet tevreden over.

Ik ben bang als ik het ga doen dat hij boos word.

Heeft iemand dit probleem ook al eens mee gemaakt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren wat ik het beste kan doen.

Zodat ik mijn vriend toch kan overtuigen.

groetjes,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Cindy,

Ik heb mijn BV ook uitgesteld door mijn vriend. Toen het uit was heb ik vrijwel direct de knoop doorgehakt. Hij moet inzien dat je het voor jezelf doet, niet voor hem, niet voor anderen.

Ik was vreselijk onzeker over mijn borsten. Zocht naar beha's met een kilo vulling zo ongeveer. Ik baalde daarvan. Ik baalde dat er zo weinig van overbleef als ik die beha weer uitdeed! En ik baalde er dus ZELF van. Niemand die mij ooit heeft gezegd dat ze lelijk waren.

Maak hem duidelijk dat je het heel graag wil. En laat je niet andermans mening opdringen. Het is JOUW lichaam en jij moet er dan ook nog een hele tijd mee door!

Succes!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi cindy!

mijn vriend vond t eerst ook maar onzin,hij vond ze mooi maar ik niet!ik was erg onzeker en had een hekel aan winkelen...

heb toen met m gepraat en m precies verteld wat ik ervan vond en waarom ik een bv wilde...(tot huilends toe)heb ik m uitgelegt hoe t is om bh's te kopen of in bikini te lopen enzo...gwoon mn hele gevoel erover aan m verteld...en toen zei hij van..'goh, je zit er wel erg mee he'ja dat doe ik...en toen zei ie van nou schat, als jij denkt er gelukkiger van te worden,en je beter te voelen moet je het doen en ik zal je steunen!! egt zom lief is ie voor me geweest...en nu nog...(ben nog maar 2week PO)...en t mooiste is dat ie ze toch wel heeeeel erg mooi vind nu ;)

hoop dat je eruit komt meis!!

liefss Cinn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai cindy welkom hier..

Heel veel succes met het overtuigen van je vriend.

Ze weten niet half hoe belangrijk het voor je is.

En wat voor een berg zelf vertrouwen je ervan krijgt..

Wat je gewoon weer terug gaat zien in je uitstraling

Succes meid zet hem op..

Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hbe 15 jaar lopen twijfelen over een bv.

mijn vriend, al 12 jaar, vond het absoluut niet nodig, vond mijn borsten mooi zoals ze waren.

in mei zei hij ineens, na een vakantie, linda als je het zo graag wil dan doe het maar want ik word er ook gek van dat je je nooit eens fijn voelt in bikni ed.

ik heb toen meteen consulten gepland en 16 juni was het mijn dag!

nu is mijn vriend helemaal happy met mijn boobs en kan niet wcahten tot ik iets aan kan zonder bh en hij er eens fijn mee kan spelen hihih

succes met overhalen, maar het moet jou keuze zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijjn vriend vond t eerst ook niet nodig... Maar IK moet er mee leven..

Ik voelde me onzeker, dus ik heb het uiteindelijk gedaan en hij is t er nu ook mee eens!

Gewoon lekker voor jezelf kiezen hoor meid!

Hij zal het maar accepteren ;) Meeste mannen zijn toch een beetje bang dat er straks meer naar je gekeken word ;)

Weet je al welke kliniek je wilt gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ook mijn vriend vond het niks in het begin en haakte eerst wel af :blush:

Gelukkig na een gesprekje snapte hij heel goed waarom ik het wilde hij vond het nog wel eng hoor!

Tot aan de operatie stond hij met knikende knietjes maar hij heeft me gesteund maar ook gezegt ik vind je nu ook mooi zoals je bent ^_^

Toch hoor ik hem nu zeggen dat hij me gelukkiger ziet en stiekem vind ie het zelf heel sexy hihi

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend vond het OOK niet nodig maar goed ik wilde het al zo lang, ik heb toen dit borstenforum ontdenkt en heel veel foto's bekeken en heel veel gelezen waardoor i kheb gezegd, ik doe het! Hij heeft nooit gezegd van beter van niet etc. Want hij weet hoe erg ik daar me zat, hij heeft mij meteen vanaf het moment dat ik me er in ging verdiepen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

Ik voel me dankzij jullie goed gesteund.

Ga morgen lekker op vakantie met mijn vriend,

heb dan alle tijd om met hem te praten.

Waar ik wil worden geopereerd weet ik nog niet, heb

er nog nooit in verdiep omdat het nooit aan de orde was.

Mochten jullie nog goede tips hebben dan hoor ik het graag.

Ik woon in het zuiden des lands.

Dank jullie wel voor de steun, tot over 2 weken.

Groetjes,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komaan cindy.. dont be a "watje" als je het wil doen moet je het gewoon doen. Wat een zever, jou vriend vind het echt niet nodig , maar als hij een vrouw ziet met "dikke boobies" zal hij het echt niet nalaten om te kijken... Wake up girl, als je zin hebt om het te doen moet je het gewoon doen!!! Laat je niks anders wijsmaken .....

grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend keek ook altijd naar grote borsten en had het er ook wel eens over. Toen besloten was dat ik ze ook ging krijgen vond hij het ineens niet leuk meer. Hij vond het toch maar niks en wat als andere mannen nou nog meer naar mij gingen kijken? Toen had ik gelijk door dat het onzekerheid was bij hem de angst om me kwijt te raken. Het was toch wel een veilige gedachte zijn vriendin met een onopvallend voorgevel(tje) ;)

Misschien is dat bij jou vriend ook het geval ? Ik zou hem er dan vooral van overtuigen dat je hem dan echt niet inruil voor een ander. Heeft bij mij gewerkt :D

Nou ik wens je een fijne vakantie en succes verder met je vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.