Ga naar inhoud

Bv en hartwafwijking???


Gast poekie83

Aanbevolen berichten

Gast poekie83

Hey meiden,

22 augustus gaat het gebeuren,dan krijg ik mn bv bij dr.Plovier. Nu is vorig jaar een kleine hartafwijking(WPW) geconstateerd,wat ik eigenlijk een beetje 'vergeten'was, omdat ik daar bijna nooit last van heb. Volgens Plovier kan deze hartafwijking geen kwaad en kan ik gewoon onder narcose. Vind het toch nog steeds wel een beetje eng. Plovier adviseerde wel om naar cardioloog te gaan voor de zekerheid..(kon toch geen kwaad???) :unsure: Nu is mijn vraag of er meiden zijn die dus ook een hartafwijking hebben en een bv of bvk hebben laten doen?En hoe is dat verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er geen ervring mee , maar weet wel dat priveklinieken (dus ook be-clinic) zo min mogelijk risico nemen. ze zullen bij twijfel over de gezondheid altijd de operatie niet door laten gaan.

dus als ze jou zeggen dat het geen kwaad kan, kun je er wel van uit gaan dat dit ook zo is.

verder is bij Plovier ook continu een anesthesist anwezig tijdens de operatie, die houd je continu in de gaten en kan handelen als er wel iets mis zou gaan.

succes, xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben verpleegkundige en ik neem aan dat je eerst gescreend gaat worden door een anaesthesist of door middel van een uitgebreid vragen formulier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Hoi,

ik ben verpleegkundige en ik neem aan dat je eerst gescreend gaat worden door een anaesthesist of door middel van een uitgebreid vragen formulier?

Hoi,

Wolff-Parkinson-White syndrome noem ik geen kleine hartafwijking.... ben zelf ook verpleegkundige.

Ik heb jaren voor Het duikmedisch centrum gewerkt en ben twee maal iemand met jouw afwijking tegengekomen.

De fietstesten waren uitgesloten voor deze mensen.Ik noem deze afwijking zeker geen kleine hartafwijking hoor..

Gaan ze er iets aan doen bij jou of hebben ze dat al gedaan?

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey,

Zelf heb ik last van PVC's, hartoverslagen. Het is geen hartafwijking maar wel heel lastig. Voordat ik geopereerd mocht worden, moest ik wel eerst langs de cardioloog voor een soort goedkeuringsbriefje anders zou het niet gebeuren. Ik denk dat dat dus wel het handigst is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Hey Meiden

Bedankt voor jullie reactie. Ik ken het wpw-sydroom niet echt en heb er (nog) niet veel last van (gehad),dus vandaar dat ik het een kleine afwijking noem en omdat het een beetje tussen neus en lippen door gezegd is tegen mij door de internist,dus dacht ik o zal wel meevallen. Ik heb nu volgende week een afspraak bij de cardioloog,toch even voor de zekerheid...

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Poekie,

Hoe is het? Ben je al bij de cardioloog geweest?

Gr Fleur

Hey Fleur beetje laat respons,

Lief dat je eraan dacht,ik heb afgelopen week 48u met holter(kastje wat je hartslag meet)moeten lopen en moet dat afwachten heb nu 10aug weer eindafspraak dan weet ik meer....

Maar afgelopen woensdag zag cardio niets op ecg.Hoe gaat het met jou?ik zag foto in gallerij ze worden steeds mooier jou! :1boobs:

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.