Jump to content

Help, welke plastisch chirurg

Linske84

Recommended Posts

Hoi,

ik ben lindsay, mama van 3 dochters (5, 3 en 1)

en ben toe aan nieuwe borsten ;-)

ik kom van een D-E cup tijdens de zwangerschap naar een slappe B!!!

dus overweeg ik een BV met een netje dat ze inplanten?

zou graag terug een volle C-D cup hebben...

heb op 12/7 een 1e afspraak bij Dr. Cools in Gent, kent iemand haar? of ervaringen met haar?

groetjes

Lindsay

Ik ken haar niet persoonlijk, maar een collega van mij is wel vol lof over haar. Naar het schijnt levert ze wel mooi en professioneel werk. Hoe ben jij bij haar terecht gekomen?

Groetjes

HOI GEMMA,

Heb over haar gehoord van een verre kennis met erg mooie, grote borsten!!! ;-)

die is er supertevreden over, maar ik geloof dat ze niet bij de goedkoopste is... dus dat wil ik dan nog even afwegen...

groetjes

Hoi meiden!

Vandaag een consult gehad bij dr Cools in gent,

maar eigenlijk ENORM teleurgesteld teruggekomen!!!

ze raadde me aan om een BV te laten doen, anatomisch boven de spier:

KOSTPRIJS: 5.000€ ik viel zowat uit mn stoel!!!

zijn er mensen die me een goeie en liefst redelijk goedkope chirurg kunnen aanbevelen???

in België weliswaar!

alvast bedankt!!!

groetjes lindsay

hoi,

alvast bedankt, had hem eigenlijk ook al in gedachten...

JEETJE!!! dat is bijna de helft...

ik had vroeger een D-cup heb nu een lege B-cup en wil eigenlijk vooral "vulling" bovenin...

dus denk eigenlijk dat rond voor mij wel goed zou zijn, maar zij raadde anatomisch aan met high profile...

ga morgen bellen voor een consult en even horen wat hij me aanraad...

ik zou mn bv graag begin oktober inplannen, dan ben ik 3 weken vrij... is nog zooooo lang!!!

bedankt al voor de tips!

lindsay

Dr demeyere van de artemedis kliniek in Gent. Hij is echt mister magig hands.

Bv kost 3000. Hij is zeker ook een consult waard. Je kan over hem en dr plovier hier mooie verhalen lezen.

Succes

magig = magic hahahah

hey!!!

heb vandaag gebeld en ik kan op 19 augustus terrecht bij dr Plovier, is nog wel een maandje wachten...

ze zijn 3 weken gesloten vanaf einde juli, dus nog even geduld uitoefenen...

maar als ik beslis om me bij hem te laten opereren, dan is begin oktober geen probleem zei de vriendelijke dame aan de telefoon...

alvast bedankt voor de massale reclamestunt voor dr Plovier... ;-)) echt geruststellend!

xxx lindsay

De vriendelijke dame was waarschijnlijk Valerie. Ik heb haar ook nog vandaag gesproken.

Ik weet dat dr. Plovier idd een paar weken verlof heeft in augustus. Heeft hij ook wel nodig omdat de beste man het verschrikkelijk druk heeft en zelfs in weekenden en op feestdagen werkt. Volgens mij komt dat door het borstenforum ;)

Maar je moet het maar zo zien, dan is hij weer lekker uitgerust voor jou komst.

Nou, ik voel dat ik hier ook een keer moet reageren hahaha, om het evenwicht een beetje te herstellen, Dr. De Meyere ook een echte aanrader en in Gent! Zoals Jayro al zegt, zeker ook een consult waard! :136:

Wat ik begreep opereert hij (plovier) van 30 okt tot 10 nov niet...dus hop hop want iedereen wil nèt vtv geholpen worden ;)

Ik ben gisteren daar op consult geweest> Geweldig. Zelf ook kordaat zijn met je vragen, en doorvragen als het onduidelijk is.

Nou, dan wil ik er ook nog graag een SCHEP bovenop doen: PLOVIER!!

Ik hoor niets anders dan lof lof lof lof!! Volgende week wordt hij mijn held want dan ben ik aan de beurt!

BTW: hij is op vakantie van 25 Juli tm 16 Aug.!!!!!!!!!

Succes bij je keuze!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.