Ga naar inhoud

ik ben nieuw, en ik kom me voorstellen :)


mia-love

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik kwam vandaag deze site tegen op het internet! en ik heb me gelijk aangemeld!

ik wil namelijk zelf heel graag een borstvergroting, ik heb aanstaande donderdag een afspraak bij mijn dokter om te vragen hoe dit allemaal in zijn werking gaat!

ik heb gelezen dat je je BV in ziekenhuizen maar ook in prive klinieken kunt laten doen? nou vroeg ik me af wat het verschil is? wachttijden misschien? of kosten?

hopelijk kunnen jullie mij alvast wat wegwijs maken! :)

Vriendelijke groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,,

Welkom hier!

Ik heb me ook nog niet zo lang geleden hier aangemeld..

Aan deze site heb je echt veel.. Ik ben al een heel stuk wijzer geworden!

Je kan inderdaad in een ziekenhuis en in een privekliniek een bv ondergaan.. Ik persoonlijk zou niet voor een ziekenhuis kiezen..

Ze krijgen niet zo vaak als een privekliniek de patienten,, dus naar mijn gevoel zijn ze bij priveklinieken veel meer ervaren..

Over de kosten durf ik je niets te zeggen,, want ga zelf naar een privekliniek..

De wachttijden en ook de prijs zijn bij veel klinieken verschillend,, in Nederland betaal je meer dan in Belgie.. En bij de een is de wachttijd 2 weken en bij de andere weer 6 weken..

Had je misschien wel al een ziekenhuis of privekliniek in gedachten?

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacties!

ik heb zelf een beetje op internet gezocht naar een kliniek, en bergman-kliniek sprak mij wel heel erg aan! deze kliniek kwam ik ook tegen in een programma op TV!

waar gaan of hebben jullie het laten doen?

ik heb nu cup maat 75a en ik zou heel graag een grote B of kleine C cup maat willen! wat in ieder geval goed bij mijn lichaam past!

ik ben benieuwd wat de dokter mij aanstaande donderdag gaat vertellen, ik ben ook heel erg benieuwd in hoe ver je zoiets een deel verzekerd kan krijgen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloww,,

Ik ga zelf naar de wellnesskliniek in belgie..

1 augustus wordt ik daar geholpen door Dr. Verdonck..

Ik heb een kleine c en wil toch graag op een e uitkomen..

Ja en met da vergoeden weet ik niet.. Ik denk dat je zoiets nie snel vergoed krijgt,, volgens mij moet er dan al medisch iets niet in orde zijn..

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

om een bv te doen, krijg je niets vergoed, ook niet bij medische indicatie alleen na amputatie.

je kunt het idd in een ziekenhuis en kliniek laten doen. meestal is een kliniek goedkoper dan ziekenhuis behalve velthuis en bergman zover ik weet.

ik ben zelf 3 wk geleden geholpen bij de BeClinic en kan niks anders zeggen als dat het perfect is daar!

succes met je zoektocht en het maken van een keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier op het forum! Je zal zeker een hoop hebben hier aan de info en de support van alle dames hier.

Ga er maar vanuit dat je niks vergoed krijg.

Ziekenhuizen zijn goedkoper maar ook ik geef de voorkeur aan priveklinieken.

In België is het weer goedkoper dan in Nederland.

Scheelde mij 1600 euro.

Ik ben bij de, naar mijn mening, beste PC geweest in België en omstreken.

Dr. Plovier en zijn team zijn super dus die kan ik je aanraden in ieder geval.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!! :)

Bij welke pc ga je op consult?

Ben benieuwd wat ze je aanraden..

Al is de Bergman kliniek wel erg duur.. je betaald er volgens mij 4000 euro of meer

terwijl dit in belgie een stuk goedkoper kan!

ik ben zelf ook in een kliniek geholpen.. ben zelf niet zo ziekenhuisachtig!

Succes met alles :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom :136:

Ik ben zelf wel in een ziekenhuis geopereerd en het hoeft niet duurder/goedkoper beter/slechter te zijn.

Dit is echt wat je zelf wilt!! ;) Ook plaatsen ziekenhuizen niet minder cc in tegen stelling mijn arts plaatst zelfs 700 cc!!

Mijn huisarts had het juist niet op klinieken tenslotte zou het daar meer voor het geld zijn, in een ziekenhuis krijgen de artsen een loon en niet meer als ze een bv doen..

Maar toch blijft dit persoonlijk!! ik woon maar 10 min van het ziekenhuis vandaan dus dat was erg handig!

Heel veel succes en snuffel maar eens wat rond en ik raad je aan om bij meerdere klinieken/ziekenhuizen langs te gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

tegenwoordig is het zo dat je helemaal geen BV vergoedt krijgt! alleen idd bij amputatie..

Ik ben ook in Belgie geweest bij de welnesskliniek. Het is wel zo dat t daar in en uit is, bedoel je wordt geopereerd en thats it.

Wil niet zeggen dat t resultaat slecht is! integendeel ik ben zeer tevreden over m'n Boobs en t litteken is echt minimaal!

Het is lopende band werk... Ik hoor ook goede verhalen over dr Plovier ook in Belgie... Hij is wat duurder als de welnesskliniek.

Veel succes met je zoektocht!

liefs C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.