maximuis Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hoi allemaal,Na drie zwangerschappen zijn mijn boobs niet meer zoals ze geweest zijn en dat pas op mijn 29e.Nu zijn mijn boobies echt niet dramatisch en ik heb er ook echt geen trauma's van, maar toch. Ik heb heel veel moeite gedaan met sporten om mijn lichaam weer in shape te krijgen van voor de zwangerschappen. Dat is prima gelukt, alleen die borsten zijn niet meer wat het geweest is. Vandaar dat ik ga voor een vorstvergroting. In eerste instantie om weer mijn oude borsten terug te krijgen, maar ja als je dan toch bezig bent kan je ze net zo goed zo groot maken als je wil. Waarom dan niet perfectie nastreven als je het toch moet betalen en onder het mes moet.Dan nu mijn vraag. (ik dwaal een beetje af hihihihi).Hoe hebben jullie het de ouders, famile, vrienden enzo verteld?Mijn ouders zijn nogal conservatief. Ik kijk er eigenlijk best tegenop om het hun te vertellen. Uiteindelijk zullen ze het toch wel zien, dus stilhouden heeft geen zin. Hoe ging dat bij jullie? Ik stel me dat dan voor dat het net zoiets is als tegen je ouders zeggen dat je naar naturistencampings gaat. (niets ten nadele van mensen die dit doen). Maar zoiets is eigenlijk ook nog taboe, terwijl 1 op de 9 naar zulke campings gaan. (ik dwaal weer af). Dus dat gevoel heb ik ook bij het aan mijn ouders vertellen dat ik een borstvergroting ga ondergaan. Ook dit is toch iets wat je niet zomaar even in de groep gooit. Hoe ging dat bij jullie en hoe waren de reactie van vooral jullie ouders, broers of zussen?Esther. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximuis Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Ha ha ha Carla,Als ik dat zo zou brengen dan zou ik meteen 112 kunnen bellen. Mijn moeder krijgt dan gelijk een hartaanval.Hier ook na de zwangerschap zijn het een stel hangende mini worstjes geworden ( 75a/b ), voor de zwangerschap een 75D.En wil naar een 75E/F.En hoe ik het vertelde, nou op een echte Carla manier.Ik belde mijn moeder op en zei : Ey weet je wat ik ga doen, MIJN TIETEN VERGROTEN !Ze moest eerst even slikken maar gaf zelf al aan dat het mijn keuze is en zo ging het ook bij vrienden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hoi Esther,Toen ik voor de 1e keer ging voor een borstvergroting was ik ook 29.Ik heb het toen aan mijn ouders verteld, dat kwam eigenlijk omdat mijn zus (5jaar ouder) het al eerder had gedaan en ook verteld.Mijn schoonouders en schoonzusje/zwager en mn zuster heb ik het toe verteld.Verder heb ik het nooit aan iemand verteld.Nu 18 jaar later, heb ik verleden week een wissel gekregen.Mijn zus en schoonzus heb ik het verteld, verder niemand.Jawel mijn kinderen, hahaha die wisten het ook niet.Zij waren toen nog heel klein, dus eigenlijk nooit verteld.Nu zijn ze 20 en 23.Mijn ouders en schoonouders heb ik het dit keer niet verteld, lopen nu al tegen de 80, en ik heb zoiets, laat maar.Groeten Diesel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blonde Dollie Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hi Ik heb mijn borstvergroting cadeau gekregen van mijn ouders. Ik heb het mijn zus en zwager daarna direct verteld (wel nog voor de operatie hoor) en zij reageerden negatief met als argument: 'je bent mooi zoals je bent en in een gezond lichaam moet je niet snijden'. Toen ik ze duidelijk maakte dat ik er gewoon echt mee zat en dat ik er ontzettend onzeker door werd en wat voorbeelden gaf draaiden zij uiteindelijk ook om. Mijn vriendinnen heb ik het ook gewoon verteld hoor. Het was voor mij supergezellig in de twee weken na mijn operatie dat alle meiden gezellig langskwamen en even kwamen spieken naar mijn nieuwe boobies! Ik was/ben er gewoon heel erg trots op. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo moeilijk over doe, niemand ziet dat ze nep zijn dus ik krijg er ook (vrijwel) nooit opmerkingen over. Succes! Liefs, Dollie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suri Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Gaan de borsten hangen door de zwangerschap zelf of vooral door de borstvoeding?Ik heb nl zelf een BVK gehad en zal geen borstvoeding kunnen geven in de toekomst. Maar het lijkt mij wel balen als ze evengoed weer gaan hangenna een zwangerschap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Ik heb t ze niet verteld,wil geen geroddel in de familie,verberg ze gewoon als ik op visite ga,als is dat soms lastig lol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shaartje Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hallo, Ik zal eerlijk zeggen... "vroeger"was ik er ook een beetje tegen! Ik was ook zo iemand die riep; in een gezond lijf moet je niet snijden en je bent mooi zoals je bent! Maar goed, wat wil je? Als je een mooie stevige D-cup heb! Ik heb ook altijd geroepen Voor ik kids kreeg; Als ze gaan hangen, hangen ze goed zoals ze hangen! haha Maar ik neem alle negatieve dingen die ik OOIT over borstvergroting/verkleinig/lift of weet ik wat allemaal terug!!! Ik zit nu zelf namelijk ook in dat schuitje.... onzeker door mijn hangende, lege, kleine borsten! En nu pas voel ik hoe al die meiden/vrouwen zich voelen!! Mijn moeder is ook vrij makkelijk hoor, en zei meteen toen ik het vertelde; Ik geef je groot gelijk meid, als jij er niet mee kan leven zoals het nu is, moet je er zeker wat aan laten doen! Je bent jong (25), krijgt geen baby's meer! Dus go for it! En ik krijg zelfs 1 tiet kado!!! (de helft van mijn borstvergroting dus! haha) Vind ik zo lief! Tsja het kost natuurlijk allemaal niet niks! (zeker niet als je ook meteen een buikwandcorrectie laat doen!) Succes met vertellen! Het vallt vast allemaal mee! En tis jouw lijf, dus jouw keuze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest missy1 Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Heejj heejj,,Mijn ouders heb ik ook met moeite verteld dat ik een bv wou laten uitvoeren..Mijn moeder reageerde natuurlijk beter als mijn vader maarja..Vriendlief vind het niet nodig maar als ik het zo graag wil dan vind hij het natuurlijk ook best haha..Ik durf het alleen niet aan mijn schoonouder en schoonzus te vertellen..Mijn schoonmoeder zou het misschien enigzins begrijpen,, maar denk mijn schoonvader en schoonzus echt niet..Weet ook niet goed hoe ik dit nu moet gaan aanpakken..In iedergeval succes,, zal wel goed komen hoor!Groetjes Missy Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalin-kids Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 mijn moeder heb ik het de dag voor bv verteld, gewoon tussen neus en lippen door. zij reageerde positief al vond ze het wel moeilijk dat ik in een gezond lijf liet snijden en de narcose vond ze eng.mijn vader zag ik erg tegen op, en toen heeft mijn vriend het gedaan (zonder mij)maar mijn vader kwam meteen naar mij thuis gereden en zei huilend: lieve schat als jij je daardoor gelukkiger voelt moet je het doen en ik betaal de helft mee.dus hoe bang ik ervoor was, het heeft super uitgepaktsucces met vertellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Ik heb het mn ouders wel moeten vertellen Ik woon namelijk nog thuis en was toen de tijd 17 jaar toen ik erover begon... Ik was het helemaal beu en het floepte eruit tegen mn moeder... Na bijna een jaar wachten en ouders overhalen (want ze waren er eerst op tegen) Is het me toch gelukt, ze hebben heel lief de helft mee betaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazzel Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Nou het is bij mij wel heel erg haha,het hele dorp weet het zo onderhand!Mijn moeder wou het vroeger al voor me maar daar was ik veel te "stoer" voor en durfde ook echt niet.Inmiddels heb ik 2 kids al 10 jaar met dezelfde man en ik had nog geen tietjes! Het maakt me nu echt niet uit hoe mensen erover denken, ik ben er trots op.Ik kan wel begrijpen dat het voor sommige wat moeilijker is.Maar je doet het uiteindelijk voor jezelf en niet voor een ander! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Ik heb het ook verteld..Tenminste ik had een brief geschreven voor mijn moeder, en zij heeft het aan mijn vader vertelt.Eigenlijk hebben we het er nooit over.. Net alsof het niet is gebeurd!!Maar goed het maakte me niet zoveel uit ook!Als je het eenmaal verteld hebt zal er een last van je schouders vallen dat wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
misslentjeuh Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 ik heb nog geen idee hoe ik het aan mijn ouders zal vertellen... :s natuurlijk zal het opvallen als ik niets vertel! ik heb gevraagd aan mama of ze eens wou bellen, dat ik haar eens wou spreken...ze heeft nog niet gebeld! krijg het nu al benauwd hopelijk betalen ze de helft maar ik vrees ervoor , hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissC Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hallo, mijn ouders wisten het eigenlijk al want een jaar of 10 geleden wilde ik het al. Nu zat ik ook ff in een slechte periode en een vriendin van me had t laten doen. En blijkbaar had ik t daar nogal vaak over. En had pap tegen mam gezegd dat hij me de helft erbij wilde doen. En daarna heb ik dus verteld dat ik een afspraak had gemaakt en dat ik wilde dat mam erbij was. Pap schrok wel een beetje omdat hij het mss toch niet verwacht had. Mijn vriendinnen heb ik het ook verteld die reageerden allemaal positief. Mijn schoonmoeder ook. Op t werk heb ik het ook verteld omdat ze daarna rekening moeten houden met inplannen. Voor de rest van mijn familie weet niemand het. Ook niet mijn opa's en oma's..ik denk dat zij er wel moeite mee hebben. En ik heb met de rest van mijn familie niet zo'n close band. Mijn vriend vind het ook niet nodig wel leuk natuurlijk maar hij wil gewoon dat ik gelukkig ben. Veel succes, het blijft jouw eigen keuze wat anderen er ook van zeggen, zij weten waarschijnlijk niet hoe het voelt.. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juud Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 hee meissie!tegen mijn moeder kon ik het heel makkelijk zeggen, omdat zij het ook heeft laten doen op haar 34ste, nu 54 jaar oud.Mijn vader vond ik het wat lastiger, omdat die nogal van de oude stempel is haha maar die reageerde eerst van wat een onzin maar toen ik het eenmaal uitlegde snapte hij het en stond er een week later 6oo euro op me rekening met als bijschrift: voor je nieuwe koplampen hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stylista Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hahaha, wat een bak die van die koplampen..geweldig!! Ik vond het spannend hoor, om het te vertellen. Bij mij gebeurde juist het omgekeerde: mijn vader zei meteen "meid, je hebt helemaal gelijk" en mijn moeder reageerde eerst zo van "ja maar je ziet er zo prachtig uit en je hebt MS, straks krijg je een nieuwe relapse"...Het grappige was dat ze zo verrast was door de reactie van mijn vader, dat ze er vrij snel hetzelfde over dacht als hem. Ze zei: "Nou, als ik je wat van mijn borsten kon geven, dan zou ik dat doen." (mijn moeder heeft een volle D, wat is de natuur oneerlijk...hahahaha) LIEF! En ik had natuurlijk wel mijn huiswerk gedaan: bij neurologie eerst gecheckt of ik een dergelijke operatie zonder risico kan ondergaan, etc, etc...Weet je, mijn ouders hebben alle vertrouwen in me, ze weten dat ik niet in 7 sloten tegelijk loop. Maar, als ze negatief hadden gereageerd, dan zou me dat niet tegenhouden om het toch te laten doen. Mijn ouders en schoonouders weten het dus en verder niemand. Na mijn vakantie in september, waarin ik dus ook de operatie heb, kom ik wel met grotere KOPLAMPEN op mijn werk.... Dat vind ik spannend, want daar ga ik het niemand zeggen. Ze gaan het natuurlijk wel zien....want ze zijn nu zo klein dat je er straks niet omheen kunt...Dat word lachen.... :P :P (ik probeer nu wel al wat vollere bh's te dragen..) Suc6! Liefs, Lin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximuis Posted July 12, 2011 Author Share Posted July 12, 2011 Ha ha ha,Die koplampen zijn echt goed gevonden.Ik lees bijna bij iedereen dat jullie een deel van jullie ouders krijgen of hebben gekregen. Geweldig. Helaas kan ik daar niet op rekenen. Ik denk dat ik het pas na de BV ga vertellen. Dan is er toch geen weg meer terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaan Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Ja mijn ouders wisten dat ik er al langer mee in mijn hoofd zat, dus ik vertelde dat ik een afspraak had gemaakt vr een consult. Mijn ouders kennen mij dus die weten ook wat er in mijn hoofdje zit moet ook gebeuren dus een 1,5 maand later lag ik op de tafel. Ook mijn ouders stonden er sceptisch tegenover maar zien nu een gelukkigere dochter dusja wanneer de dochter tevreden is de ouders ook Veel liefs Shaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Ik had aan mijn broer en een vriendin verteld dat ik een consult had, dus die waren al wat op de hoogte. Toen ik de knoop had doorgehakt heb ik het mijn ouders verteld, die wisten wel dat ik vond dat ik kleine borsten had maar wisten niet dat ik het ook echt zou doen. Ik had al meer dan genoeg gespaard want ik werkte fulltime en woonde op dat moment nog thuis dus heerlijk, geen zorgen over geld... ik wil een boobjob en het kon gewoon! Mijn ouders waren wel blij voor me, ze vonden het natuurlijk wel een beetje een eng idee, ik onder het mes, maar ze stonden er 100% achter en waren toch wat vrijer in denken als ik eigenlijk verwacht had. Gek he... Ik dacht ook dat ze het niet goed vonden, maarja, ik was toch 23 hahaha. Om de 1 of andere reden is het altijd belangrijk wat je ouders er van vinden.. Als zij er niet achter stonden, had ik het nooit met een fijn gevoel laten doen. En toen ik de operatiedatum had vaststaan, heb ik er geen geheim van gemaakt. Op de verjaardag van mijn vader heb ik het de hele familie verteld + wat vrienden. De meesten reageerde positief. Er waren er maar een paar die wat raar deden. Misschien beetje bang dat ik ineens hele grote tieten zou krijgen ofzo beetje jaloers waarschijnlijk? (Waren alleen vrouwen) En tsja, nu ben ik 2 jaar verder en weten de vrouwelijke directe collega's op mijn werk het ook. Ik ben er wat losser in geworden. Het zijn nu borsten met een normaal formaat en het kan me eigenlijk niet schelen wat een ander er van vindt. Ik vind misschien de borsten van een negatieveling ook lelijk of klein, hangend of te groot.. zeg ik ook niks van. Dus misschien met die uitstraling erbij, krijg ik alleen maar leuke en positieve reacties haha Het is MIJN lijf en ik was ontevreden, ik ben nu gelukkig en dat mogen veel mensen wel weten. Ik ga het niet aan het hele dorp melden, maar alleen aan mensen die ik goed ken. Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
rox89 Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 mijn ouders wisten ook dat ik ontevreden was over mijn borsten en vanaf het moment dat ik zeker wist dat ik het ECHT wilde laten doen heb ik het ze beide verteld. ze reageerde beide een beetje zo van het is jouw lijf, en jij moet het er mee doen dus jouw beslissing. al waren ze beide wel bang dat ik terug zou komen met formaatje lolo toen de bv eenmaal achter de rug was heb ik mijn moeder direct het resultaat laten zien en die was gelukkig erg positief. ze zei dat ze wel groot waren maar erg mooi bij mn lijf paste. mijn vader kijkt sinds mn bv niet meer naar beneden hahaha, hij zegt je bent mn dochter en dat hele gebeuren daar wil k niet zien en dat interesseerd me niet , maar hij is blij dat ik er gelukkig mee ben. verder heb ik het veel mensen verteld. ja een dikke E/F cup komt je niet zomaar aanwaaien , en dat geroddel achter je rug vind ik maar niets. dusss zo veel mogelijk mensen verteld en de meeste reageren erg positief en zeggen dat het er mooi natuurlijk uitziet. eigenlijk heb ik alleen maar negatieve reacties gehad van jaloerse vrouwen met inimini tietjes be zelf zielsgelukkig mee, maar heel blij dat de omgeving ook zo reageerd, krijg je sneller zelfvertrouwen in je " nieuwe" lijf xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cinta Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Zelf heb ik er mijn dochter heel voorzichtig erop voorbereid dat mama ontevreden is over haar borsten en dat mama een bv laat doen. Mijn dochter vond het in het begin maar raar dat dat kon. Borsten kopen dat is raar mama. Heb mijn dochter overal bij betrokken en nu vind mijn dochter het heel normaal. Ze heeft zelfs gevraagd, onderweg naar de stad lopend, van mama mag ik dat later ook nieuwe borsten kopen? Van mij krijgt ze de fiat wel om dat te doen als haar borsten later onderontwikkeld zijn of echt heel lelijk. Ook als mijn dochter er helemaal niet tevreden over haar borsten is zal ik haar steunen. Hahaha we liepen verder huppelend door naar de stad.Bij jou verhaal zou ik het heel voorzichtig aan je moeder vertellen na de bv. Of misschien nog voor de bv maar dan wel heel voorzichtig. Misschien dat als je zegt dat je een probleempje hebt wat je met haar graag wil delen kan het zijn dat ze misschien toch zoiets heeft van "naja ik ben het er niet mee eens en wat zullen de mensen er niet van zeggen dus hou het geheim tegen anderen". In jou situatie blijft het denk ik toch wel moeilijk. Vooral omdat je ouders nogal conservatief zijn. Ik wens je heel veel succes meid.Liefs,Cinta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Cinta : Dat heb ik ook geprobeerd maar ze is 8 maanden en keek me aan op een manier van ' mama waar heb jij het in godsnaam over !? ' Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoesje Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 ik heb niemand verteld over mijn bv (behalve mijn man uiteraard!) ik ben nu bijna 4 weken po en tot nu toe heeft niemand iets gevraagd zelfs mijn moeder weet het niet de eerte dagen waren ze erg gezwollen en dan heb ik gewoon niemand gezien of losse kledij gedragen ik droeg voorheen wel push up bh's ik vind het echt zalig dat niemand het weet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lianne Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Ik ben altijd onzeker over mn borsten geweest. Toen ik in januari dit jaar eindelijk de knoop doorhakte om een borstverkleining te doen stond iedereen achter me. Mijn zus zei wel eerst van oh weet je het wel zeker en zou je het wel doen.. maar later stond ze er ook volledig achter. Heb het dan ook aan iedereen verteld die het wilde weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
chimpie Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Gaan de borsten hangen door de zwangerschap zelf of vooral door de borstvoeding?Ik heb nl zelf een BVK gehad en zal geen borstvoeding kunnen geven in de toekomst. Maar het lijkt mij wel balen als ze evengoed weer gaan hangenna een zwangerschap.Hee Suri!Twee jaar bv gegeven bij me eerste en 9 maanden bij me tweede... Mijne zijn er niet van gaan hangen of minimaal... wel veel kleiner vandaar dat ik ook een borstvergroting wilde. Puur omdat ik ze te klein vond..xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.