Ga naar inhoud

Mazzel : 5 juli 2011 : Dr. de Boer : Medi Consult


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

nadat ik toch wel veel nuttige info hier kan vinden een account aangemaakt.

Ik ben 29 en heb 05-06-2011 mijn borstvergroting gehad.

Ik had een a-cupje en er is 275 ingegaan. Als het goed is kom ik op een grote B uit.

Ik heb nog wel een aantal vraagjes maar ga nog even verder neuzen waar ik het kan posten!!

Tot Gauw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom !!

En nog gefeliciteerd met je boobs!

Welke kliniek ben je geopereerd en door welke pc ?

Dan kan ik dat er even bij zetten in je titel!

Je kunt je vragen gewoon hier plaatsen in je topic, weet zeker dat je veel antwoorden zult krijgen :)

Wilde je zelf op een grote B uitkomen of wat was je wens?

Succes nog met je herstel!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

Ik ben bij Mediconsult in Haarlem geweest en in Amstelveen geopereerd op 05-06-11

Door dr. De Boer. Mijn wensen waren dus een borst wat bij mijn lichaam past.Ik had niet zozeer een maat in mn hoofd. Ik ben vrij tenger gebouwd.

60 kg en 1.74 groot. Ik ben er superblij mee! Je ziet nu tenminste wat!! Het is 275 cc geworden,ronde.

Wel heb ik een probleempje denk ik........ Hoop dat jullie misschien raad hebben of me gerust kunnen stellen.

Mijn linkerborst is dus f wat "kleiner" als de rechter.Ook wijst mn tepel van die linkerborst nog wat naar beneden.

Ik weet dat het allemaal zn tijd nog wel nodig heeft maar het lijkt nu wel of er in de ene minder cc is ingegaan.

Mn oude borsten waren natuurlijk ook niet helemaal symetrisch maar die waren klein en viel het niet zo erg op.

Ik heb wel al gebeld met de kliniek,die vertelden dat het allemaal wel goed komt.

ik hoop op info!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je titel aangepast en je verhuist naar de operatie verslagen aangezien je al geopereerd bent!

Wat betreft je vraag.. Ik denk dat je inderdaad geduld moet hebben!

Je borsten zijn 2 aparte wonden en genezen ook allebei apart. Ik denk dat je ene borst al wat verder is als de andere.

Als voor je bv het verschil minimaal was, moet het verschil nu ook klein zijn!

En als je het niet vertrouwt zou ik gewoon terugggaan naar de kliniek.

Heb je ook foto's? Dat we eens mee kunnen kijken of ga je geen foto's plaatsen?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh als je pas zo kort geopereerd bent.. dan denk ik dat het gewoon vocht/zwelling is!!

Ik heb het even aangepast voor je ;)

Een album kun je maken op www.mijnalbum.nl kun je ook een wachtwoord op zetten!

Zo geef je alleen de mensen die je vertrouwd je wachtwoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mazzel,

op je kaartje staat als het goed is hoeveel cc er in is gegaan, dus ook als er verschil in cc per borst is, zou dit erop moeten staan.

verder blijft het zo dat als je van te voren al verschil had, dit n je bv ook zo is ( als er geen andere hoeveelheid cc in is gegaan) en idd hoe groter de borsten hoe meer het opvalt.

wat foto's betreft moet je doen waar je je zelf prettig bij cvoelt. de meeste meiden zetten hun hoofd er niet bij dus zijn onherkenbaar, anderen hebben een wachtwoord beveiligd mijnalbum.nl en als je geen fotos wilt plaatsen moet je dat ook gewoon niet doen :). het is alleen wel makkelijker mening geven over het verschil als er wel fotos zijn :)

het meeste verschil en dergelijke word toch opgelost door tijd en dus geduld, maar bij twijfel altijd je pc raadplegen!!

succes met je verdere herstel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

Ik ben bij Mediconsult in Haarlem geweest en in Amstelveen geopereerd op 05-06-11

Door dr. De Boer. Mijn wensen waren dus een borst wat bij mijn lichaam past.Ik had niet zozeer een maat in mn hoofd. Ik ben vrij tenger gebouwd.

60 kg en 1.74 groot. Ik ben er superblij mee! Je ziet nu tenminste wat!! Het is 275 cc geworden,ronde.

Wel heb ik een probleempje denk ik........ Hoop dat jullie misschien raad hebben of me gerust kunnen stellen.

Mijn linkerborst is dus f wat "kleiner" als de rechter.Ook wijst mn tepel van die linkerborst nog wat naar beneden.

Ik weet dat het allemaal zn tijd nog wel nodig heeft maar het lijkt nu wel of er in de ene minder cc is ingegaan.

Mn oude borsten waren natuurlijk ook niet helemaal symetrisch maar die waren klein en viel het niet zo erg op.

Ik heb wel al gebeld met de kliniek,die vertelden dat het allemaal wel goed komt.

ik hoop op info!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook door dr. de Boer geopereerd in Amstelveen. Ook via kliniek Haarlem

Ik ben heel blij, en de pijn valt me mee.

Ik ben 28 juni geopereerd, dus jij bent verder met herstel als het goed is.

Ben heel tevreden over de kliniek.

gr. Ricky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.