Ga naar inhoud

Jooma : 10 augustus 2011 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben 39 heb 3 kinderen en ben een van de velen die heeft besloten tot een borstvergroting. Heb 39 jaar gewacht of ze vanzelf kwamen, maar ben er nu van overtuigd dat dat het niet wordt :blink:

Dus zal de :1boobs: zelf moeten regelen! Ben via Internet uitgekomen (o.a. vanwege de test van de Consumentenbond) bij de Velthuiskliniek.

Heb al in februari het eerste consult gehad bij dr. van Tits, maar omdat ik het perse in mijn vakantie wil laten doen, heb ik al heel lang gewacht op DE dag. Die dag is dus 10 augustus 2011.

Het consult was prettig. De pc liet mij vertellen wat ik wilde, en ook bijhet passen liet hij mij eerst kijken en vertellen wat ik zou willen. Pas toen ik uitgekeken was, begon hij met adviseren.

Ik heb nu een 75A. Hij adviseerde mij 345 cc dual plane. Dat was ook wat ik zelf graag wilde. Technisch gezien kon hij er ook meer in doen,maar alsik het mooi en natuurlijk wilde houden, ging het dus om 345 cc.

Nog 5 weken en dan is het dus zover. Wacht al een half jaar, maar die laatste weken duren het langst. Of er niets anders meer bestaat dan :1big_boobs:

Ben ook heel benieuwd hoe het erna gaat. Vanaf wanneer kun je echt weer wat doen?? En dan bedoel ik niet sporten, maar meer gewoon eten koken, en een beetje husihouden??

Heb op deze site al veel foto's gekeken en het valt me op dat ook al hebben mensen hetzelfde aantal cc's, er volledig andere borsten uit komen.

Ben er nog niet helemaal uit hoe de site werkt, maar dat komt vanzelf denk ik. Wel fijn dat een site als deze bestaat, omdat niet iedereen er begrip voor heeft dat je een BV laat doen.

Maar dat zijn meestal de mensen die van zichzelf al borsten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jooma, welkom.

Ja wat is het spannend allemaal he!

Ik heb 2 dagen geleden een wissel gehad en ik voel mij best goed.

Ik kan mijzelf aan en uitkleden, kopje thee zetten, broodje maken.

Dus, ik vind het meevallen, maar misschien gaat het wat sneller omdat het bij mij om een wissel gaat.

Het is bij iedereen eigenlijk heel verschillend, de 1 voelt zich rot en heeft veel pijn en bij de ander valt het weer mee.

In ieder geval is de blijdschap meestal groter dan de pijn.

Groeten Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.