Ga naar inhoud

Borstband


Gast diamant

Aanbevolen berichten

Gast diamant

Hoi allemaal, ik heb vorige week donderdag een borstvergroting gehad en ben erg blij met het resultaat maar ik heb een borstband erbij gekregen maar heb hier zoveel last van als ik hem om heb.. weet iemand of dit ook echt nodig is.. groet diamant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diamant, Als er iemand is die veel ervaring heeft met die borstband is het Pat.

Als zij je topic ziet zal ze waarschijnlijk snel reageren. Volgens mij heeft zij die band een maand of zes weken lang moeten dragen.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

Hoi Diamant,

Deze band is zeker nodig. Vooral nu. Zelf heb ik hem na 3 weken ook nog om.

De reden dat ik hem nog moet dragen is omdat mijn prothese nog iets moet zakken. Daar doe jij het ook voor.

Niet af doen hoor. Misschien na verloop van tijd dat je iom de PC de band overdag kan aflaten maar daarvoor zal hij eerst naar je borsten kijken.

ALS je de band afdoet, zorg erdan voor dat je sportbeha goed aansluit boven op je borsten.

Succes ermee, liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ja idd Esj, even tussen de bedrijvigheid door lees ik dit topic en kan ik niet achterblijven met een reactie! :rolleyes:

Het is heel belangrijk de band zo veel en lang mogelijk te dragen. Ik heb het advies gekregen hem 6 weken dag en nacht te dragen.

Ik ben inmiddels 7 weken po en ik draag hem gedurende de avond en nachten nog steeds. Maar heb hem ook de 6 weken dag en nacht om gehad.

het is zeker in het begin nogal pijnlijk en daarbij zit hij gewoon heel strak. Toch is hij heel belangrijk. Hij duwt idd de protheses op zijn plek.

wanneer de protheses onder de spier zijn geplaatst, zie je de spier soms ook nog erbovenop liggen. Ook daar helpt de nad de spier naar beneden te drukken.

Ik moet zeggen dat ik het in het begin een crime vond. Maar na enkele weken, wist ik niet beter en wanneer ik hem dan even tussendoor af deed, voelde het juist minder prettig. Je raakt er dus aan gewend. Op een gegeven moment voel je dat je er steun aan hebt. Net als bij een goede sportbh.

Ik kreeg het advies de sport-bh dus niet te dragen. Enkel de band. Om het zakken te versnellen. Ook daarom was de band wel, dus extra belangrijk.

Het beste kun je voor de spiegel staan als je de band om doet in het begin. Zo kun je goed zien hoe strak hij kan. Het liefst zo strak mogelijk, maar zet hem niet te laag. Dat geeft een druk tussen je borsten in en dat is niet de bedoeling. Zorg ervoor dat je hem onder je oksels een beetje dubbel kunt vouwen of laat hem onder je armen door naar je rug wat lager zitten. Hierdoor hou je hem bij je oksels vrij...

Een beetje oefenen dus, maar het resultaat is er dan ook wel naar! Ik ben er heel blij mee. De protheses zaten bij in het begin heel hoog, maar nu ziet het er al een stuk beter uit. Dus ik blijf hem zo veel mogelijk dragen tot ik de 3 maanden bereik... Tussen de 8 en 12 weken zakken de protheses nog. De moeite waard dus...

Het enige nadeel is de buitenwereld. Je zult wat hooggesloten kleding moeten dragen...

Succes meis!

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb ook zo'n band meegekregen en volgens de verpleegster is het dragen vandie band belangrijker dan een sportbh. Minimaal 4 weken moet ik m om. De dokter hamert daar ook echt op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ladys..

ik heb ook zon band van mij pc gehad en ze zeiden dat ik hem maar tot de volgende dag hoefde te dragen maar mijn boobs zaten zowat in mijn nek ik had erg last van mijn vel rond mijn net omdat ze ze hoog zaten toen heb ik hem toch maar om gedaan de eerste dag was erg gevoelig maar als je hem gewoon eerst wat loser doet en met de dag aantrekt gaat het prima ik slaap er nu ook mee en mijn borsten zijn egt al een heel stuk gezakt gelukig...

succes kus roxy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker om doen! Ik moet hem minimaal 4 weken 24 uur per dag om. 1 borst wil niet echt zakken en heb het idee dat het nu wat beter gaat met de band om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 years later...
Zojuist zei Bushaju:

Is er iemand die weet hoe je

de borstband om moet doen voor 1 borst te doen zakken?? 

 

Ik heb net gereageerd op je vraag.... Zoals je profielfoto het laat zien is het goed . Als er 1 goed zit dan zakt die niet verder alleen de borst die nog moet zakken ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2017 om 23:55 zei best_boobie:

dan hoef je de band niet te dragen :) 
Niet iedereen krijgt een band mee, hangt af van de visie en techniek van de pc

 

xx BB

Ik heb ook geen band mee gekregen maar als ik dit lees dan wil ik er wel heel graag een gaan dragen. Kan dat altijd of ligt dat echt aan waar je prothese zit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 1-1-2018 om 17:58 zei best_boobie:

Nio heeft daar een bepaalde methode voor, en een ander lid heeft dat eens aangepast. Heeft voor haar goed gewerkt. Ik ga je ff pb sturen met een foto

xxx

 Ik heb nu ook bij Nio een martelband meegekregen om 1 borst te laten zakken. Dus ik draag hem nu schuin aan de voorzijde, dus mijn linkerborst die wel al voldoende gezakt is, wordt nu aan de onderkant juist platgedrukt. Lijkt me ook niet perse heel goed maar zal wel goed zijn denk ik dan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei nien1192:

 Ik heb nu ook bij Nio een martelband meegekregen om 1 borst te laten zakken. Dus ik draag hem nu schuin aan de voorzijde, dus mijn linkerborst die wel al voldoende gezakt is, wordt nu aan de onderkant juist platgedrukt. Lijkt me ook niet perse heel goed maar zal wel goed zijn denk ik dan... 

ik stuur je ff een pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi hoi, ik zit met hetzelfde probleem. Rechts zit nog een stuk hoger als Links. Ben 5 weken po en heb pas eergisteren een borstband gekregen (ervoor enkel sport bh). Maar heb bang dat m'n linker borst nu ook nog mee gaat zakken dus tips zijn hier ook welkom please :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou aan je chirurg vragen hoe je hem het beste kan dragen. Normaal gezien als je hel juist omdat doet dan drukt hij enkel op de nog niet ingedaalde borst., maar ik begrijp je onzekerheid. 

Ofwel moet je het eens vragen aan

best_boobie. Zij kent iemand wat de band op een andere manier heeft gedragen. 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brenda88:

Dankjewel! Hoe kom ik met haar in contact? Heb me nl nog maar enkele dagen geleden geregistreerd op deze site en weet dus niet hoe alles werkt.. 

Er is een zoek balk, did moet je wel veranderen door op het pijltje te klikken en dan

kan je een keuze maken en klik je op leden. Dan de naam

invoegen. En dan moet het lukken. Zo kan

je ook een

prive berichtje naar haar sturen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.