Ga naar inhoud

Maximizer van hunkeruller wie kan me helpen?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden

Al een tijdje ben ik op zoek naar een zwarte push up!

Nou heb ik laatst de maximizer van de hunkermuller geprobeerd en wiehoee ik kreeg mn borsten bij elkaar :136: Er zit dan ook een flinke laag vulling in maar mn vriend was er weg van :blush:

Nu zag ik in de winkel alleen een tijger en zebra printje

Maar op internet zie ik hem ook in het egaal zwart staan, nou heb ik deze niet bij ons in de winkel gezien?

Nou was mijn vraag of iemand hem wel in het zwart heeft gezien en de maat 75E of diegene hem voor mij zou willen kopen, natuurlijk krijg je het terug!!

Zal het linkje erbij doen

http://www.hunkemoller.nl/maximizer-push-up-bh-cup-aa-d-3.html

Ondanks dat ze maar tot D gaan kun je ze in de winkel tot e krijgen!

Ik hoop dat iemand hem kan vinden vind m echt super goed!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Hey Marisjuh,

Ik moet zeggen dat ik nu een "superduper wonderbra" heb van het merk Maidenform. Heb m gekocht bij de V&D. De bh maakt je borsten 2 cupmaten groter én geeft erg veel push up :1big_boobs: ,draag niets anders meer.....!de kleuren; zwart,huidskleur,tijger en volgens mij ook zebra.....

maidenform

p.s. zijn wel ietsje duurder....

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van Maidenform heet de "POOF"

Maar ik snap niet dat hij met silliconen goed en mooi zit want er zit me toch een bult vulling in! En omdat nepborsten niet "indeuken" bij het "push uppen" zit het heel erg raar! Lijkt net of je 2 borsten hebt, dus 4 in totaal haha <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik heb ondertussen deze bh van de v&D maar moet toegeven als ze hem van de hunkermuller is het zwart hebben maat 70F (75E) dan zou ik die liever willen hebbe :blush:

Haha vrouweke dan is ie gewoon een maat te klein :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.