Ga naar inhoud

Casandra : 5 augustus 2011 : Dr. Oelbrandt : Singelbergkliniek : Beveren


Aanbevolen berichten

05-080-2011 Dan worden mijn borsten vergroot :1big_boobs: , van een kleine B naar een volle C door Dr. Oelbrandt.

Duurt nog een maand, maar toch..... zenuwachtig en twijfels :viannen_51:

Intakegesprek heb ik al gehad, geen heerlijk ontspannen, hij nam alle tijd en liet zich nergens door opjagen.

Grappig was dat hij zei bezig te zijn met doorleren voor gezichtsreconstructie.

Ik woon c.a. 300km van Beveren af, heeft iemand een goed overnachtingstip rond de BE/ NL grens? Ik wordt pas laat in de middag geopereerd en wil dan niet direct terugcrossen.

Casandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

05-080-2011 Dan worden mijn borsten vergroot :1big_boobs: , van een kleine B naar een volle C door Dr. Oelbrandt.

Duurt nog een maand, maar toch..... zenuwachtig en twijfels :viannen_51:

Intakegesprek heb ik al gehad, geen heerlijk ontspannen, hij nam alle tijd en liet zich nergens door opjagen.

Grappig was dat hij zei bezig te zijn met doorleren voor gezichtsreconstructie.

Ik woon c.a. 300km van Beveren af, heeft iemand een goed overnachtingstip rond de BE/ NL grens? Ik wordt pas laat in de middag geopereerd en wil dan niet direct terugcrossen.

Casandra

Hallo Casandra,

Je hebt een goede dokter gekozen.

Ben 26 mei door hem geopereerd. Borstlift met protese en alles is prima verlopen.

Hij heeft echt een supergoed team dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Ik was na een week al terug aan het werk.

En ik moet zeggen...ik heb eindelijk de borsten die ik altijd al heb gewild.

Hij zal je nog een mail sturen waar je kan overnachten. Hotel Beveren waarschijnlijk.

Ik woon maar op 10km van Beveren, dus was lekker makkelijk.

Nog veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Cinne,

Heb jij dan op onder of dual plane gekregen? Je bent dan snel weer aan het werk gegaan. ideaal.

Oei, geen idee.

Hij heeft ze in ieder geval onder de spier geplaatst.

De ene kant 200cc en de andere 220cc. Zo zijn ze terug mooi gelijk.

Nu nog niet helemaal, maar links geneesd iets langzamer.

Na een week terug aan het werk met fantastische collega's! Nee niet tillen, nee ik zal dat wel doen. Voelde mij bijna schuldig. :-)

Zoals zovelen zeggen: waarom heb ik dit niet vroeger gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Casandra,

Welkom op het forum & gefeliciteerd met je datum !

Ik hoop dat je het niet erg vind maar ik heb je titel wat aangepast, even je naam en datum erbij gezet!

5 augustus is nu zo, ongeveer nog 2 weken wachten en het is zover !

Hoeveel CC ga je krijgen en welke plaatsing ?

Heb je inmiddels al een hotel gevonden om te overnachten ?

Succes met aftellen !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cinne,

Bedankt voor jouw bericht, mag wel zeggen dat ik al behoorlijk nerveus begin te worden nu de datum nadert :wacko: .

Jouw bericht geeft mij een geruststellend gevoel.

Ik heb een B&B gevonden in NL waar mijn man en ik 2 nachtjes verblijven voordat wij doorgaan naar het Noorden des landes.

Hoi Mii18,

Dr. Oelbrandt doet tijdens de operatie een proefplaatsing, wat is afgesproken is dat het tussen 225 en 250cc wordt en onder de spier geplaatst.

Ik ga van een kleine B naar een C-cup.

Groetjes,

Casandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, mijn pc keek ook tijdens de operatie wat er mooi bij me stond, eigenlijk vond ik dit ook wel fijn !

Nu nog eventjes af tellen he en het is zover !

Tijd vliegt voorbij, gewoon genoeg dingen verzinnen om je bezig te houden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen.

De volgende dag heb ik een beetje tv gekeken en dan weer even naar bed gegaan.

Je moet gewoon doen waar je je prettig bij voelt.

Het ligt ook een beetje aan de pijn natuurlijk.

in ieder geval rustig aan doen.

Succes!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor jullie reacties :71: .

Gistermiddag heb ik mijn BV gekregen in de kliniek van Dr Oelbrandt, half uurtje later dan gepland.

De operatie is goed verlopen onder sedatie: een echte aanrader :D , ik sliep prima en hoorde niets.

Toen wij gisteren terugreden naar onze slaapplaats viel ik in de autorit van 1 uur bijna bewusteloos en kreeg braakneigingen.

Wat was ik blij dat wij bij ons gehuurd huisje waren. Lekker plat liggen en bij komen. Mijn manneke verzorgde de maaltijd en regelde dat ik mijn medicijnen kreeg.

Nu, de volgende ochtend 17 uur na de operatie, voel ik een soort spierpijn. Op zich valt het mij mee. Ik ben een week geleden begonnen met het slikken van Arnica, 3 x 10 druppels per dag. Ik heb het idee dat dit ook goed helpt.

Daarnaast natuurlijk vitamine C. Daarnaast heb ik van Dr Oelbrandt antibiotica (Amoclane) gekregen en indien nodig paracetamol met codeine.

Mijn herstel zal ik de komende dagen hier bij houden.

Groetjes,

Casandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee.. ik ben op dezelfde dag als jij onder het mes gegaan! bij mij is ook alles goed voorlopen.... ik zit nu dus ook op de 3e/4e dag... en het is al helemaal niet meer zo gezwollen en alles! pijn valt ook wel mee, slik de pijnstilllers op regelmatige tijdstippen zoals ze hebben aangegeven! ik mag 2 weken na de operatie de pleisters van de hechtingen en de hechtingen eruit en draag nu ook een sportbh.. ik heb 2 verbandjes op het litteken gedaan dan zit het niet zo strak!

veel succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sanneb,

De pijn gaat bij mij met ups en downs, nu na mijn 1e kleine wandeling is het weer wat verergert.

Bij mij zijn de hechtingen onderhuids en hoef ik niet terug te komen voor het verwijderen, scheelt tenminste weer.

Jij ook veel succes met jouw herstel en veel plezier met jouw boobs :136: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai casandra.

Allereerst wil ik je van harte feliciteren met je nieuwe aanwinsten :1boobs: je bent 5 dagen PO

Mag hopen dat alles naar wens is verlopen maar zoals in je verslag staat is dat helemaal goed gekomen..

Het is en blijft even behelpen maar het kan alleen maar beter gaan.

Geniet ervan meid en rust is the key woord..

Ps sorry voor late reaktie er is ook zoveel te lezen op dait forum heb er een dagtaak aan hihi maar wel leuk

Nogmaals geniet liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simone,

Bedankt voor jouw lieve woorden.

Sinds vandaag ben ik wat ongerust geworden, wat pijnscheuten in mijn rechterboob. Vanochtend voor het eerst het verband verschoont en zag toch een klein wondje. Vanavond weer alles verschoont vanwege de pijnscheuten, zo nu en dan worden de boobs ook warm.

Laat maar hopen dat het bij het genezingsproces hoort.

Greetz,

Casandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.