Ga naar inhoud

Jeff Hoeyberghs


yanaika

Aanbevolen berichten

Sorry meid,

Ik heb geen ervaring met deze dokter. Zoals vele forumdames ben ik geopereerd door Dr. Plovier en ik ben super tevreden over hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die man hoor praten heb ik er al meteen genoeg van hahahaha...

Ik heb hem in een programma ook eens iets horen vertellen dat me niet helemaal beviel, namelijk er was een meisje die een bv wou en na de uitleg gekregen te hebben enzo vroeg ze hem wat voor bh ze moest kopen voor na de operatie en hij zei dat je helemaal geen beha moest dragen, terwijl iedereen (de meesten) hier wel een speciale steunbeha aanmoeten... Bleef het vreemd vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

mag ik wat meer info over die dokter plovier dan?

x

Dr Plovier is geloof ik wel een van de beste PC in europa als ik het zo allemaal goed heb meegekregen. Ik heb Bv's van hem gezien die echt erg mooi zijn.

Ik ben voor mijn consult gaan spitten op het internet en ik heb geen een slechte rescensie gevonden.

De kliniek is ontzettend mooi en schoon. Het personeel ontzettend behulpzaam en vriendelijk.

Het consult wat ik heb gehad is ook prima verlopen....hij luistert naar je :6: sommige PC's doen dat namelijk niet.

Misschien ook wel handig om te weten een BV kost bij hem 2700,-

Ik ga a.s zaterdag meemaken of mijn BV ook zo succesvol is. Maar ik heb er alle vertrouwen in.

Misschien kunnen de meiden die al zijn geweest nog meer vertellen over Dr. Plovier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wil je weten over dr.plovier?

Wil het je met alle plezier vetellen want hij is mr magic hands :123:

Maar heb ff op die jeff hoeyberghs gegoogled!

Bij hem zou ik dus echt niet gaan, hij heeft bij de Wellness Kliniek gewerkt en daar is ie er uit gedonderd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben een tevreden klant van dr plovier!