Ga naar inhoud

Jeff Hoeyberghs


yanaika

Aanbevolen berichten

Sorry meid,

Ik heb geen ervaring met deze dokter. Zoals vele forumdames ben ik geopereerd door Dr. Plovier en ik ben super tevreden over hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die man hoor praten heb ik er al meteen genoeg van hahahaha...

Ik heb hem in een programma ook eens iets horen vertellen dat me niet helemaal beviel, namelijk er was een meisje die een bv wou en na de uitleg gekregen te hebben enzo vroeg ze hem wat voor bh ze moest kopen voor na de operatie en hij zei dat je helemaal geen beha moest dragen, terwijl iedereen (de meesten) hier wel een speciale steunbeha aanmoeten... Bleef het vreemd vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

mag ik wat meer info over die dokter plovier dan?

x

Dr Plovier is geloof ik wel een van de beste PC in europa als ik het zo allemaal goed heb meegekregen. Ik heb Bv's van hem gezien die echt erg mooi zijn.

Ik ben voor mijn consult gaan spitten op het internet en ik heb geen een slechte rescensie gevonden.

De kliniek is ontzettend mooi en schoon. Het personeel ontzettend behulpzaam en vriendelijk.

Het consult wat ik heb gehad is ook prima verlopen....hij luistert naar je :6: sommige PC's doen dat namelijk niet.

Misschien ook wel handig om te weten een BV kost bij hem 2700,-

Ik ga a.s zaterdag meemaken of mijn BV ook zo succesvol is. Maar ik heb er alle vertrouwen in.

Misschien kunnen de meiden die al zijn geweest nog meer vertellen over Dr. Plovier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wil je weten over dr.plovier?

Wil het je met alle plezier vetellen want hij is mr magic hands :123:

Maar heb ff op die jeff hoeyberghs gegoogled!

Bij hem zou ik dus echt niet gaan, hij heeft bij de Wellness Kliniek gewerkt en daar is ie er uit gedonderd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben een tevreden klant van dr plovier!

de man is een god als je t mij vraagt, heb al zoooo veel mooie resultaten van hem gezien en ben er nu gelukkig zelf ook 1.

de sfeer daar is ontzettend ontspannen en het team waar hij mee werkt ontzettend professioneel en lief!.

de prijs is bij hem 2700 ( als je incisie onder de borst hebt, onder oksel en tepelhof 3000 euro)

ik ben nu 1 week geleden daar geopereerd kreeg pijnstillers mee en heb geen dag pijn gehad, nu hervat ik al weer alles.

je kunt fotos van mij vinden in mn album en mii18, april lynn, barbieblondie, en nog veeeeel meer zijn patient van hem.

ik geef hem en de kliniek een dikke 10+

succes met je keuze meid,

maar ik raad hem echt iedereen aan!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me helemaal aan bij de dames.

Ben zelf net geholpen bij dr. Plovier en hij verdient zeker een 10+.

Kliniek en het hele team zijn fantastisch.

Als je meer wilt weten aarzel dan niet om het te vragen.....

:141: Tanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames,

bedankt alvast met de info, men besluit staat ondertussen al vast, ik ga bij dokter Plovier!

Heb bij vele eens naar de foto's gekeken en verhalen gelezen, en ziet er goed uit.

Ook nog wat op internet rondgesnuffeld over dokter Plovier, en overal zeer positieve verhalen over hem.

Enkel nog wat aan het denken wel maatje ik wil, wil namelijk niet erna spijt hebben dat ik ze te klein vind :-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook dinsdag naar Plovier, mede dankzij de goede recensies! Dus zou het zeker een consult op wagen!

Kost overigens 50,- en krijg je niet terug/wordt niet in mindering gebracht als je daar laat doen....

Selms en Nio schijnen ook super werk te leveren....maar Plovier schijnt idd de beste te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest hij nu nog de laatste chirurg op aarde zijn kzou me er nog nie door laten opereren!!!!!

Ik heb genoeg gezien van hem op tv!! 'k zou m'n bv nog cadeau mogen krijgen van hem...nee nooit!!

Zo echt he!!!

Hij en die andere engerd.. goerdin ofzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.