Ga naar inhoud

Zonnenbanken voor de ingreep


Gast clottz

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik weet het niet zeker, maar ik denk het eigenlijk wel.

De reden dat je na de ingreep niet mag zonnen is omdat het niet goed is voor de genezing van je litteken. En die heb je nu natuurlijk nog niet :P

Maar as je twijfelt zou ik het gewoon laten.. Komt nog genoeg tijd evor toch?

Veel succes!

Laat je het weten hoe het is gegaan?

Groetjes Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anomiepje

Lijkt me ook wel. Denk dat het wel heel erg belangrijk is dat je niet te lang gaat.

Je huid moet niet trekkerig gaan aanvoelen want daar heb je na de operatie al genoeg last van.

En al zeker niet verbranden natuurlijk B)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel nog 2 dagen voor de operatie goed onder de zonnebank geweest...zorgen dat je niet verbrand en je daarna goed insmeren...dan blijft je huid soepel!

Ik wilde wel zwart onder het mes natuurlijk :rolleyes:

XxX Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jij wil met mooie bruine borsten op de ok tafel liggen.

Ik denk dat het echt geen kwaad kan hoor, lekker doen zou ik zeggen.

ESJxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

ja dat mag!

ben nu ook druk bezig met een tintje opbouwen!

aangezien het niet mag na de operatie, en ik er niet bij wil lopen als een melkfles als ik voor het eerst met mijn nieuwe boobs in een bikini kan.

wat ik me wel afvraag is of je na je bv wel mag zonnen als je je litteken afdekt?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb flink liggen bakken hoor de afgelopen dagen.

Heb zelfs nog topless op t strand gelegen.

Na de operatie kan je wel weer onder de zonnenbank of in de zon. Ik las dat iemand reepjes aluminiumfolie over de littekens had gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boeleke

hallo,

de dag voor mijn operatie lag ik nog onder de zonnebank te bruinen,en een week na de opaeratie lag ik er al weer onder hoor.

groetjes :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ja, ik ook, de dag voor de operatie ben ik ook nog geweest en een dikke week later, toen ik weer zelf kon liggen en opstaan (zo goed als) lag ik er met afgeplakte littekens alweer eronder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi clottz,

ik heb in een zonnecenter gewerkt en daar kwamen meer vrouwen kort voor hen bv nog wat bruin bakken het enige wat wij eigenlijk aanrade was dat je je huid 24 uur moet laten rusten voor de operatie omdat de uv van de zonnebank blijven 24 uur in je lichaam zitten maar kwaad kan het helemaal niet wel zien dat je niet verbrand.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.