Ga naar inhoud

Welke chirurg Welnesskliniek Genk????


Chloe

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik heb een afspraak op 30 augustus voor een consult bij Linda Visser.

Begin nu te twijfelen of ik eventueel niet door Gary Horn geholpen wil worden.

Hoop dat jullie uit ervaring mij meer duidelijkheid kunnen geven over deze 2 chirurgen!!

En heeft hier iemand toevallig ervaring met "next day surgery" de optie die ze aanbieden??

Mij lijkt het wel makkelijk, maar als ik bij het consult geen goed gevoel heb kan ik niet meer terug.

Alvast bedank voor jullie reacties!!

Chloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chloe

Ik ben zelf 11 dagen terug geopereerd door Dr. Gary Horn en ik ben erg tevreden met het resultaat! Hij is erg aardig en je merkt echt dat hij veel ervaring heeft! Over Dr. Visser lees ik ook goede verhalen alleen heb ik daar geen ervaring mee. Ik lees wel vaak dat ze maar tot een bepaald aantal cc gaat dat is wel minder.

Maar Dr. Horn is echt een aanrader!!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chloe,

Ik kan over de resultaten weinig zeggen aangezien ik weinig 'werk' van dr. Horn ken maar heb vandaag een consult gehad bij dr. Visser.

Het consult zelf verliep niet erg fijn eerlijk gezegd maarja het gaat natuurlijk om het resultaat.

Als je in mijn topic kijkt vind je ook een verslagje van mijn consult.

Dr. Visser houdt het graag natuurlijk, en plaatst liever geen grote implantaten zoals Jazzy ook zegt.

Ik hoop dat je er een beetje uitkomt!

Als je de zoekfunctie gebruikt vind je vast veel verhalen.

Ik heb dus ook geen ervaring met de nextdaysurgery maar dat lijkt me wel erg belastend, mentaal, maar ook fysiek omdat het best spannend is zo'n consult. Zeker als je van ver komt zoals ik en dus een lange tijd in de auto hebt gereden, dan ben je echt uitgeput.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Chloe,

Ik ben geopereerd door dr Visser. Sterker nog, ik moet ook op 30 augustus naar haar toe. Wie weet treffen we elkaar nog.

Ondanks dat mijn vergroting anders verliep dan verwacht, is zij een goede chirurg. Ze is wat kort van stof, komt wat afstandelijk over en houdt niet van lange poespas- praatjes. Als je eenmaal binnen op consult bent en je praat over je vergroting dan komt ze wel wat losser over. Ik vind haar professioneel. Ze is kort,maar duidelijk. Ze wind er geen doekjes om. De 1 vind dat prettig, de ander stoort zich er aan. Wees voor- bereid bij je consult, als je eventuele dingen wilt vragen, schrijf ze dan op. Ik had ook een lijstje bij me, maar ze vertelde alles wat ik wilde weten uit haar zelf.

Bij de explantatie was ze heel zorgzaam, totaal anders dan bij consulten.

Ik heb in zoverre ervaring met next day surgery, dat ik daarmee de operatiedatum kon laten vastzetten ivm vrijnemen. Ik moest via de website die optie aanvinken en de aanbetaling doen. Dan staat je datum vast. Mocht je anders beslissen,dan betaal je je consult en krijg je die aanbetaling weer terug. Bedenk dat dat even kan duren, mijn ervaring met WK is dat ze administratief gezien niet erg snel zijn. Ik heb geen ervaring met geld terug krijgen.

En vergeet niet, je kunt altijd 'terug'. Zelfs als je al op de tafel ligt, kun je nog 'terug'. Of je dan je gehele bedrag nog terug krijgt, dat betwijfel ik dan.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.