Ga naar inhoud

Strakkere billen


Aanbevolen berichten

Hai hai,

Zoals ook al eerder genoemd werkt Zumba echt heel goed. Doe het nu 1x per week sinds een jaar in de sportschool en heel mijn figuur is strakker en veranderd.

Sinds kort heb ik nu ook Zumba fitness op de WII, heel makkelijk gewoon lekker 20 minuutjes (of 45 als je daar zin in hebt) lekker thuis. Ik probeer het 20 min. elke dag even te doen, super leuk en super goed. Je kan zelfs het niveau instellen, ook heel handig.

Succes en ik ben sinds een week ook weer bezig met de achterkant.. hahaha..

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

BBB : Borst Buik & Billen !

Ik doe dit sinds kort, vooral voor men bovenbenen/billen omdat die wel strakker mogen zijn!

Een uurtje intensief oefeningen doen in groep op muziek en het werpt zijn vruchten af.

Je kan ook oefeningen vinden op youtube.

Maar inderdaad het belangrijkste is VOLHOUDEN en er een gewoonte van maken,desnoods een vriendin zoeken die meedoet,dat stimuleert meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een leuk MP3 bestand voor het hardlopen.

Dan kan je lekker opstarten. heb je een vrouw die alles zegt. leuke muziek

en je hoeft maar een half uurtje per keer te trainen.

Ik kan niet meer zonder het hardlopen. het werkt zo verslavend. ik ben actiever strakker... helemaal happy.. alleen nog maar tietloos..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Acoustic wave therapie is een geweldig middel om o.a. je billen te liften. Een vriendin van mij heeft het laten doen, en het is zo enorm opgeknapt, echt weer jonge billen i.p.v. die hanglelletjes.

Ik geloof dat ze zo'n 1500 euro kwijt was, maar dan heb je ook wat. Google het maar eens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.