Ga naar inhoud

Femmy : Navelcorrectie : 7 jul. 2011 + 2e keer 19 april 2012 : Dr. Nio : SLAZ : Amsterdam


Femmy

Aanbevolen berichten

Weer een kleine update:

Sinds 3 dagen continu zeurende pijn/steken. Dacht ai zal ik dan toch onder het mes moeten dan...? Eigenwijs als ik ben, dacht ik van kijk het nog even aan want misschien wordt het minder. Helaas... sinds gister zo'n pijn die oploopt gedurende de dag dat ik op een gegeven moment nauwelijks kon zitten/lopen.... :103:

Vandaag even aankijken wat de pijn doet en morgen afspraak maken bij de huisarts...

Hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Femmy,

Oei meis, dat is niet fijn! Zeker naar de huisarts morgen, niet mee blijven lopen! Denk je dat het van je navelbreuk komt of zou het van iets anders zijn? Nou sterkte met de pijn en lees er morgen wel meer over!

Knuffie, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Door de pijn ging ik zelf denken aan een blindedarmontsteking, zo'n pijn pffffff

Ben afgelopen donderdag bij de huisarts geweest, maar dat is gelukkig uitgesloten.

De pijn komt echt van de breuk.... De huisarts zei al van je bent zo jong, dus zou toch het risico nog een keer nemen om het te late opereren.

Gezien de pijn ben ik dat met hem eens, dus gelijk Nio gemaild. De lieve man nam me zeer serieus en de OK datum zal 19 of 27 april worden.

Erg snel dus, weer een pluim voor Nio! Morgen gaat Nio er even naar kijken, omdat er wel buikinhoud zit in de breuk (wat dus naar buiten popt).

Dan kan hij inschatten hoe hij te werk kan gaan met de operatie. Sowieso gaat hij dit keer onoplosbare hechtingen gebruiken om de breuk vast te zetten aan de buikwand.

Even afwachten dus, morgen hoor ik ook de definitieve OK datum.

Hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Femmy, hoe laat moet je er morgen zijn? Ik heb morgen ook een afspraak met hem, om 16 uur!

voor de 1e controle!

Een collega van mijn moet ook morgen om 16 uur, als jij er ook bent wordt het een grote bijeekomst van Nio-fans, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxx schatjes!!!!! wub.gif

@ Jayro: alles beter als nu, als die maar weer vast zit hihihihi

hoi

hoi

ik heb deze operatie 2 jaar geleden ook laten doen in sint truiden in belgie en deze is me heel goed mee gevallen en eerlijk bijna geen pijn

hoop voor jou hetzelfde, het litteken in mijn navel zie je niet en onder mijn navel heb ik een klein streepje dus valt hartstikke mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is moeilijk in te schatten hoe het loopt in de toekomst met een navelbreuk omdat het natuurlijk "huid" is en dus wat zwakker/kwetsbaar.

Kans op breken zal er altijd zijn, dus ook na deze operatie maar het hoeft natuurlijk niet weer te gebeuren. Dit keer worden er onoplosbare hechtingen gebruikt om zo kans op herhaling te minimaliseren.

We wachten af, als de pijn weg is ben ik in ieder geval weer helemaal blij :D

Blijf in ieder geval positief ;)

Tnx voor het compliment, nog steeds erg trots op men girlies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnxx lieve Eefje! :D

Hoop zeker niet op een 3de keer, want dan wordt het een andere operatie (+ groter litteken).

Zit ik natuurlijk niet op te wachten hihihi maar goed ben positief :D

Boobs gingen de 2de keer goed, dus is geraden voor die navel dat die ook braaf blijft :37:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Femmy,

Veel succes weer voor donderdag meis, jee zeg dat het weer was gebroken he. Nu moet ie er maar een heeeeeel stevige hechting in zetten ey! Hopelijk blijft het nu goed zitten, en ben je snel van je pijn verlost.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey allemaal,

Nu alweer een week po, heb niet echt een top week achter de rug. Veel gelopen met buikkrampen, omdat die onoplosbare hechtingen blijkbaar onwijs prikkelen op men darmen. Heb pds... Kramp is nu pas minder aan het worden, maar fun was het niet.

Operatie is gegaan als een trein, zoals altijd was ik in goede handen in het SLAZ en werd ik goed verzorgd.

Om 7u moest ik me melden, om 7.40u in de OK en om 8.45u werd ik alweer wakker op de uitslaapkamer. Iets over 9u naar de afdeling, lekker een kamer voor mezelf alleen. Heerlijk die rust hoor! 2 bammetjes gegeten en toen stond ik eigenlijk al te trappelen om weer naar huis te gaan :D Eerst vonden ze dit geen goed idee, maar doordat ze 's morgens al toestemming hadden van Nio zat ik om 11.45u al in de auto. Was een voorbeeld patiënt volgens de verpleging en goed fit :D

Dat ging dus allemaal super, herstel de eerste week dus wat minder. Mag niet klagen verder hoor, de wond zelf heb ik geen last van!

Nio heeft weer mooi werk afgeleverd, kan echt niet anders zeggen. Kunstenaar is het ;) Zal zsm even wat foto's maken en plaatsen.

Ben dus zeer tevreden tot nu toe en nu maar hopen dat deze hechtingen helpen dat het niet weer opnieuw breekt.

Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
  • 3 years later...
1 uur geleden zei Maria linda:

hoi femmy ,

ik wil ook graag een navelcorrectie doen bij dr nio,

  hoe gaat het nu ? heb je  een foto van vóór en na ? 

ik hoor het graag? alvast bedankt .

 

 

Heb je een pb gestuurd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.