Ga naar inhoud

Femmy : Navelcorrectie : 7 jul. 2011 + 2e keer 19 april 2012 : Dr. Nio : SLAZ : Amsterdam


Femmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou precies, daarom zei men vader toen ze belde van de OK: laten doorgaan want volgend jaar betaal je het misschien zelf. Blij dat ik heb geluisterd, want je zal net weer zien he. Moet nu al sparen :P

Dank je lieverd!!! Ben nu ook al best blij, ook al staat die nog scheef! Maar he, het is pas een week natuurlijk dus vind het nu al top :D Sowieso is eigenlijk alles beter als hoe hij was en geen pijn meer, whoeiiiii :D Hahahaha sexy lady, je bent me er één hoor!! Jij ook hoor wijfie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O slim van je vader zeg! Wat zou de reden zijn dat je het vanaf volgend jaar weer zelf zou moeten betalen?

Hihi scheef? Vind het wel slim van je dat kussentje lekker creatief geweest :136: O ben zo blij voor je dat je geen pijn meer hebt dat maakt alles goed he! Hihi zeker wel nog stiekem 1 bikini en huppa lekker de zomer in :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn papa is soms wel slim :P ja ze gaan weer op van alles bezuinigen blijkt, dus wordt er flink gesneden in de vergoedingen. Mijn pa volgt dat allemaal, dus dacht nou dan maar gewoon nu!

Ja hij lijkt wat scheef op de foto, in het echt minder hoor :P Ach lekker belangrijk, alsof ik altijd close ups maak van men navel whahahaha :11: Geen pijn is zeker heerlijk, pffffff :D

Hou op over bikini’s :P Heb er alweer 1 gezien en ben me aan het inhouden sssssttttttt

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat handig zon pa moet ik ook hebben haha! Weet jij toevallig of kapsel vergoed word? Dat zei mn arts namelijk maar volgens mij niet :unsure:

Haha ja ik zie mensen als lopen helemaal naar je navel en weer terug nee hoor daar zie je straks niks meer van!

Je had een volledige narcose kan het niet plaatselijk? (lijkt me wel raar want ben je gewoon wakker haha)

O ssstt zal niks meer zeggen :blush:

Al is het wel verleidelijk... :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Na controle

Vandaag na controle gehad voor men navel :D Dr. Nio vond het er allemaal super uit zien en was verbaast dat het alsnog een aardig kuiltje is geworden. Net als ik zelf :P Over 6 maanden is het litteken weefsel helemaal zacht en dan wordt de navel nog soepeler en zal die nog een tikkeltje dieper komen te liggen en nog mooier worden. Ik zei al dat ik zelf al meer als tevreden was, dus nog mooier alleen maar beter zou zijn :D Al met al duurde deze controle nog geen 5 min lol Daarna nog lang gekletst over men boobs ;)

Morgen ben ik alweer 3 weken po, dus dan weer even nieuwe foto’s maken :D

Ben er zelf in ieder geval al helemaal verliefd op!! :wub: :wub: :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Alweer iets meer als een maand po en gaat super!!!

Ben super blij met men navel :D

Gebruik al een tijdje het sponsje niet meer want ben zeer tevreden over de diepte van de navel :136:

En krijg uitslag van die tape, dus vind het goed zo :P

Wel begonnen met litteken creme smeren om het weefsel zachter te maken.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Mijn litteken voelt soms nog wel wat zeurderig aan, maar dat komt omdat het litteken nog wat trekt en het weefsel nog zacht moet worden. Kan iets van 6 maanden duren.

De breuk gaf zeker klachten, maar die zijn nu weg :D Hij komt nu niet meer naar buiten ploppen, dus stoten ken ik hem niet meer en kan ook gewoon men buikje weer rond eten zonder pijn :D Kan er zelfs in drukken nu zonder pijn, dat kon eerder ook niet :136:

Mag nu ook weer beginnen met sporten en met 3 maanden po weer buikspieren trainen. Al denk ik dat dat nog even gaat duren ivm men wissel. Na men wissel en herstel daarvan weer vol gas sporten en dan voor de zomer van volgend jaar helemaal zomer-proof :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ik ben al een hele tijd niet hier geweest, maar toch even een update in dit topic. Misschien dat andere mensen er nog wat aan hebben.

Ben bijna 9 maanden po na de operatie aan men navelbreuk. Helaas is die weer gebroken. Is geleidelijk aan gegaan vanaf ongeveer januari en nu ligt de navel weer op de buik. Contact gehad met Dr. Nio uiteraard, want vond het gek na zo'n korte tijd. Ik kan, als ik wil, een her-operatie krijgen. Alleen kan er geen garantie gegeven worden dat die niet weer opnieuw zal breken. Ik wil niet weer een half jaar uit de running liggen met sporten, dus neem dat risico denk ik niet. Wil niet weer hebben dat zodra ik 2-3 maanden sport dat ding weer breekt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee fem wat vervelend ik wist helemaal niet eens dat dat kon!Kan me voor stellen dat je nu geen zin hebt in die hele poespas.Heb je er pijn aan???

Was best een heftig jaar vorig jaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist ik dus ook niet, eerder zei Nio dat met een eventuele zwangerschap die weer zou kunnen breken. Ik heb geen kinderwens meer, vandaar toen ook die operatie gedaan. Helaas gebeurd het dus ook zonder dat je wat doet :S

Zeker vervelend ja... heb er tegen de avond wel wat pijn aan... maar goed om daarvoor weer onder het mes te gaan??

Met de kans die zeer aanwezig is dat het weer gebeurd... tja dan ga je toch sterk denken: wat heeft het voor een zin?

Zeker na zo'n heftig jaar als vorig jaar, heb er wel ff genoeg van lol

Foto als bijlage toegevoegd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.