Ga naar inhoud

Femmy : Navelcorrectie : 7 jul. 2011 + 2e keer 19 april 2012 : Dr. Nio : SLAZ : Amsterdam


Femmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja snap ik.. Pff nacht blijven.. Moet er niet aan denken!

Ik heb echt een hekel aan ziekenhuizen zeg...

maar gelukkig is het allemaal goed gekomen!! :)

Ja je navel is natuurlijk net gedaan he, dus logisch dat het er nu even wat minder mooi uitziet..

maar geef het ff de tijd word vast heel mooi!!

geduld is the magic word!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Ja, iets wat pas is geopereerd ziet er nooit gelijk mooi uit natuurlijk, maar ziet er toch al netjes uit vind ik, ben benieuwd hoe het er over tal weekjes uit komt te zien, maar zal vast wel mooi worden! Geduld maar weer hihi! ^_^

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 dagen po

Alles gaat goed, net weer foto's gemaakt van mijn naveltje en het heelt heel erg mooi :D:136:

Valt me weer op hoe mooi fijn het is gehecht, dus voor dat werk zeker weer een pluim voor het hechten want daar is die man echt meester in :136:

Pijn is me ook reuze mee gevallen, meer een soort van spierpijn was/is het. 's nachts met draaien voel ik het wel, maar meer een steek in de buik. Al met al valt het me dus reuze mee :D

Tnxx voor jullie berichtjes!!! Zeker weten weer geduld, komt goed :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Femmy,

Hoe gaat het nou met je navel?

April zei me dat mijn navel er ook zo uit ziet als bij jou voor de operatie.

Nou is mijn navel idd niet mooi meer sinds de zwangerschappen maar ik ben wel heel benieuwd hoe het er dan bij jou uitzag.

Zou ik je foto's mogen bekijken?

gr. jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jes,

Ik heb je toegevoegd als vriend, dan kan je hier mijn foto’s bekijken. Heb ook foto’s in mijnalbum.nl staan, zal je zo daarvan de ww even in een pb sturen ;)

Met mijn navel gaat het nu erg goed, vind hem erg mooi genezen en heb er goede hoop in dat het straks een mooi naveltje is :D De mijne is gebroken/geknapt toen ik zo’n 7 maanden zwanger was, ik dacht dat zoiets zou bijtrekken in de loop der tijd. Wat dus helaas niet is gebeurd. Het schijnt erg veel voor te komen in zwangerschappen dat de navel breekt/knapt. De één heeft er nadien erg last van en de ander weer niet. Heb jij er ook pijn aan??

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen pijn maar wel gevoelig. Ik moet zeggen mijn navel ziet er idd net zo uit als bij jou voor de operatie. Ik had geen idee dat je daar iets aan kon doen.

Moet je dat zelf betalen? Anders ga ik het ook overwegen te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had dus alleen pijn als ik veel had gegeten en hij naar buiten kwam en als ik hem stootte deed het pijn. Ik wist ook niet dat je er wat aan kon laten doen, het is dat ik Dr. Nio mijn navel liet zien en ernaar vroeg. Hij zei direct dat is een breuk en die kan hersteld worden. Hij heeft toen alles geregeld met de verzekering en is dus allemaal ook via de verzekering gegaan. Heeft me dus niks gekost. Zeker het overwegen waard lijkt me dan, zo dacht ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week po

Alles gaat goed en mag niet klagen want men navel ziet er erg rustig uit.

Nog wel een wondje uiteraard met de korstjes die daarbij horen.

Vandaag zag ik op mijn afspraken kaartje staan dat ik aankomende maandag al eigenlijk terug moest voor de nacontrole, dit leek me niet heel handig omdat ik dan zelf moest rijden dus even het SLAZ gebeld. Nio moest opereren die dag, dus die belde me zelf rond 16.45u terug. Besproken hoe het nu ging en klonk volgens hem erg goed :D De afspraak verzetten was geen probleem, leek hem ook slimmer om het auto rijden nog even uit te stellen zo'n eind. Hij heeft een plekje voor me weten vrij te maken tussen zijn operaties in op: woensdag 27 juli om 12.30u.

Wel moest ik van hem vanaf vandaag een sponsje gaan dragen in men navel, om zo wat meer druk uit te oefenen en wie weet dat de navel dan toch wat dieper komt te liggen. Echt diep komt hij niet omdat ik te slank ben, maar hem leek dit een slim idee om de komende 6 weken te doen. Ik zo wat voor sponsje moet ik dan aan denken, ja één die veert. Ik zo ok ga ik zoeken en doen ;)

Ik naar de kruidvat, make-up sponsjes gehaald, die verknipt wat nog een heel gedoe was lol maar gelukt :D

Die in men navel geduwt, nog een stukje spons erboven op en afgeplakt. Who knows of het helpt hahaha

Foto's ervan staan in de galerij :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al weer een weekje Fem, gaat toch weer snel hé, ziet er al super uit en grappig met dat sponsje, maar wie weet werkt het idd wel, zou super zijn hihi :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Time flies :D Hahaha ja grappig of niet dan, moest er gewoon een foto van maken :P Ach baadt het niet schaadt het niet, al dacht ik wel huh?! Toen Nio het zei. Ben benieuwt :P

@ GlamrockBarbie: Dank je wijfie, begint er steeds meer op te lijken he :D Whoeii lol

@ dalin: Tnxx lieverd, geneest best goed al zeg ik het zelf. Ben benieuwt als we een maandje verder zijn :D Hahaha ja die Nio met zijn ideeën he, ben erg benieuwt of het werkt wat hij heeft bedacht. Op zich klinkt het best logisch, dus doe ik het gewoon braaf de komende 6 weken. Baadt het niet, schaadt het niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm nou eerst was het zo dat ik de eerste maand dat niet mocht en dan wel. Nu zit ik natuurlijk met die spons die 6 weken moet blijven zitten <_< Zal dus iets langer moeten wachten met men piercing weer dragen. Ook os het zo dat het gaatje van men piercing steeds mee "in" men navel komt te liggen, dus waarschijnlijk moet die opnieuw gepierced moet worden. Maar zeker weten dat er weer een piercing in komt tzt :D:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ stylista: Tnxxxx meid!!! Vond ik dus ook al na ‘pas’ 1 week, zo benieuwt hoe het er na een maandje uitziet. Ook zonder de korstjes enzo :D Hahahaha ja die Nio heeft slimme ideeën ben erg benieuwt of het werkt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

is ook wel super slim hoor!!! had gezien dat me moeder ook gereageerd had,

ik had het haar al gezegt volgens mij heb je een navel breuk gehad! maar ze heb het niet

gevoeld! dus dat is een geluk.. maar zou het wel opgeven bij de belasting als ik haar was hoor haha!!

ze ging het ook over wegen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Glam: Klopt je moeder overweegt het ook, omdat het vergoedt wordt door de verzekering. Ze wil eerst herstellen van de bv, logisch! Je hoeft het niet te voelen natuurlijk, dat kan ook. Iedereen is weer anders! Alleen maar fijn dat ze er niks van heeft gevoeld. Ben benieuwt bij je mama :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.