Ga naar inhoud

Femmy : Navelcorrectie : 7 jul. 2011 + 2e keer 19 april 2012 : Dr. Nio : SLAZ : Amsterdam


Femmy

Aanbevolen berichten

Hey Diesel,

Ja was nogal heftig zo een operatie in te gaan, is niet echt wat je ervan verwacht. Was dus ook erg heftig in mijn emoties daarzo.

Maar nu gaat het goed, is achter de rug en lekker herstellen :D

Tnxx lieverd.

Gr. Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste Reactie

zozo wat een verhaal hihi!

wel een leuk verhaal heb vaak moeten lachen hihi :D

Gelukkig is het uieindelijk toch goedgekomen he, en kan je morgen je navel bekijken!

jeeeej hij is weer hoe hij moet zijn! zie je als je aankomt dan is hij nog beter, dus je bent

dun genoeg hihi ;)

ik ben erg benieuwd meid!

ben ook blij dat nu alles goed gaat! :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi heel verslag he. Ach als ik het zo lees kan ik er zeker ook om lachen hoor!!!

Gaat nu zeker goed, ben ik ook blij om. Tnx lief wijfie!!!

Hahahah idd ben dus dun genoeg :11: Maar aankomen ga ik niet doen hoor :P Als hij vlak is ben ik al blij :D Spannend man, ben zo nieuwsgierig hihihihi

Morgen kom ik direct foto’s plaatsen want zodra ik wakker ben morgen ruk ik dat gevaarte eraf :P

Knuffie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker een verhaal he pfff maar precies het is weer lekker achter de rug en heerlijk in men eigen bed geslapen :P Nu lekker herstellen en dan hebben we dit ook weer gehad hihihihi :D

Heb foto's in mijnalbum.nl staan en hier :D Morgen de na foto's, dan mag het witte gevaarte eraf hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is het weer achter de rug, maar wel een beladen daagje dus.

Fijn dat dr Nio je wel op je gemak kon stellen, maar je wordt niet blij van zoveel tegenstrijdige adviezen en verhalen. Mogen ze weleens wat beter op elkaar afstemmen.

Nu goed herstellen enne.... morgen fotoos!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Nio was daar dus ook niet zo over te spreken wat ze me hadden wijs gemaakt en dat ik daar zo van over de zeik ben geraakt. Hij zei al wij hebben die afspraak samen gemaakt en zo gebeurd het dus ook. Beter op elkaar afstemmen zou idd geen overbodige luxe zijn, want dat was in mijn ogen gewoon gestuntel allemaal.

Hij straalt echt rust uit en dat is zeker heel fijn, zeker als je zo vol met emoties zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoehoe Fem, wat een dag zeg! :77: Gelukkig is die achter de rug, is vast nogal hectisch in dat ziekenhuis als ze de bal zo vaak misslaan daar hahaha, achteraf kun je er gelukkig al weer om lachen, maar is niet fijn op het moment natuurlijk! Nou nu lekker herstellen meis en morgen de eerste picjes van je herstelde naveltje, ben benieuwd! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he fem,

wat een verhaal zeg. hebe r wle om moeten lachen maar kan me goed voorstellen dat jij goed pissed was.

nietr normaal dat het zo tegen elkaar in gaat daar.

hoop voor je dat het allemaal goed gaat en dat je snel hersteld.

beterschap en ben benieuwd naar de pics.

x linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Was zeker een dagje zeg pfff bah bah. Nou zou je bijna denken dat dat eht zal zijn hihihi Zeker achteraf kan ik erom lachen, vooral om mezelf want heb me daar echt als een biatch gedragen hahaha Op het moment zelf was het gewoon echt bah! Morgen men verassing uitpakken, echt benieuwt :D

@ dalin: Pff ben ik geen tijden zo kwaad geweest :11: Nou blijft ook nog steeds erg vreemd dat alles zo tegen elkaar indruist daarzo. De één zegt dit en de ander dat en daar sta je dan totaly confused! Dank je lieverd, neem nu nog pijnstillers maar is goed te doen. Als het zo doorgaat maandag stoppen met de pijnstillers ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Gelukkig dat het eind goed al goed is gekomen. Soms moet je je ook gewoon niet laten ondersneeuwen he, nu heb je toch je zin gekregen, anders had je misschien gewoon een nacht voor niks daar gebleven. Ja, achteraf zijn sommige dingen gewoon lachen, maar op dat moment.

Ik ben benieuwd naar je foto morgen!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo wat een heftig verhaal.. snap dat je echt pissed was!!

zou ik ook zijn geweest en ik was net als jij echt gewoon naar huis gegaan!

belachelijk zeg!!

hopelijk word je naveltje wel mooi!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ingrid: Nou dat blijkt, want je wordt kwaad en in één keer is alles anders en lig je op de OK. En nu sliep ik inderdaad gewoon mooi heerlijk thuis :D

@ mii: Nou als ze hadden gezegd van mevr. u bent om 15.30u aan de beurt en moet blijven slapen, was ik zo in de auto gestapt. Lijken wij best op elkaar he :P Foto’s staan erop, nu nog niet mooi (foei lelijk zelfs lol) maar is net gedaan denken we dan maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fem,het komt goed hoor met jou navel,uiteraard istie nu lelijk,is tenslotte aan gesleutelt he hihih nee die word sexy hoor straks na herstel enzo,ff door de zure appel bijten nu.

hoe dacht je dat ik eruit zag na me liposculpture van buik,maag en onderrug,echt niet sexy,heeft echt tijd nodig,en er komt nog is bij,navel is dunne huid en ook eromheen,kan weinig hebben,dus heeft ff zijn hersteltijd nodig.

HIJ WORD SUPER MOOI!!!53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi tnxxxx lieve Moon!!!! Ben ook alweer gekalmeerd hoor, maar schrok me dood toen ik de tape eraf haalde :11:

Geef het zeker tijd en hou ook weer giga veel vocht vast dus komt vast goed :D

Moest alleen even bijkomen van de eerste keer kijken :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha denk dat ieder ander die rookt inderdaad hetzelfde gedaan zou hebben hoor :P Dacht echt: ik moet nu roken anders vallen er dooie hahahaha goed wel overdreven natuurlijk, maar met zo'n borrelend gevoel liep ik rond van frustratie hihi :11: Kijk dan ken ik beter roken toch lol :36::44::15:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh Fem wat een verhaal zeg!! Hoe komt die verpleegkundige erbij dat je ineens een nacht moest blijven slapen?

Gelukkig is het allemaal goed gegaan en als jou navel helemaal hersteld is dan ziet ie er super mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff geen idee Lianne, klap van de molen had ze gehad waarschijnlijk hihihi

Ja zodra die hersteld is, is hij zeker mooi denk ik!! :D Gister dacht ik wel even anders, maar nu is dat weer bijgetrokken dat gevoel lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.