Ga naar inhoud

Femmy : Navelcorrectie : 7 jul. 2011 + 2e keer 19 april 2012 : Dr. Nio : SLAZ : Amsterdam


Femmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoor net dat ik miss een nacht moet blijven,moest bellen omdat we iets verlaat zijn. Wat een onzin, heb er de onwijs de pest in. Hoop dat het een fout is want heb hier niet op gerekend....

TnXxxx lieve Moon!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Fem,

Je zal dan waarschijnlijk toch onder narcose gaan denk ik? En als je pas later geopereerd wordt dan ligt t daaraan dat je misschien ff een nachtje moet blijven. Maak je niet te druk, laat t over je heen komen, je kunt er toch niks aan doen (al hadden ze het je wel vantevoren kunnen zeggen). Ff doorbijten en je hebt straks je mooie naveltje terug en zonder pijn! Komt goed meissie!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Femmy, nogmaals succes en balen van dat nachtje, maar is vast het beste zo toch?! :106: En als alles goed gaat mag je misschien toch nog naar huis vanaaf! Zet hem op meid! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meissie

ik lees dit nu pas!

Heel veel succes alsnog...je zult nu wel al geholpen zijn.

Ik hoop dat je vanavond gewoon naar huis kunt!

Maar ja dat zal eraan liggen hoe laat je geholpen wordt...want je zult wel een narcose krijgen neem ik aan?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Het is een heel verhaal allemaal hoe het vandaag is gegaan en zal straks uitgebreid verslag doen daarover want ben daar flink kwaad geweest.

Het gaat goed en zit mooi in de auto naar huis toe ;)

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Ja, je maakt ons nu wel heel erg benieuwd hihi :118:

Hoop iig dat je niet te veel pijn hebt meid! Wens je alvast een voorspoedig herstel weer! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatiedag & de ochtend erna:

Hier mijn uitgebreide verslagje! Ik weet het heeft even geduurd, maar mocht van men ventje niet van de bank hihihi

Onderweg naar het ziekenhuis

We gingen rond 10.15u van huis en richting de snelweg zagen we al een file. Bleek dat er een gekantelde vrachtwagen op de weg was en op de andere rijbaan kijkers wat ook zorgde voor de nodige vertraging. Mijn vader besloot een andere route te kiezen, omdat je maar nooit weet hoelang je vast staat. Rond 11.30 keken we op de tomtom en die gaf aan dat we 10min vertraagd zouden zijn. Heb toen direct de OK-planning gebeld dat ik 10-min later zou zijn. Ze vroegen welk soort operatie ik had en welke afdeling. Nou kreeg toen te horen dat ik een nacht zou moeten blijven, zoals ik eerder hier had verteld. Ik was dus meteen al pissed in de auto, omdat dit niet zo was afgesproken met Nio. Mijn paps zei meteen al van, daar zijn we dan klaar mee want ik kan je morgenochtend niet ophalen. Ik zei al vraag het wel na in het ziekenhuis, want dit is zo niet afgesproken.

In het ziekenhuis

Ik was er precies om 11.57u, net op tijd dus dat scheelde dan weer. Daar werd ik direct naar men kamer gebracht en werd ik meegenomen door een verpleegster voor mijn opname. Temperatuur opmeten, bloeddruk en het hele verhaaltje. Ze vertelde me dat de operatie om 15.30u zou plaatsvinden en ik zeker weten een nacht moest blijven. Toen ben ik dus flink uit mijn slof gesprongen dat dit de afspraak niet was en ik hier niet op gerekend had. Dat ze me dit hadden moeten melden en ik dan voorzorgsmaatregelen had kunnen nemen. Ze vroeg of ik iemand had die me de volgende dag zou ophalen, dus ik heel kwaad: wat denk je zelf! Nee dat heb ik niet dus ga dan wel met de trein naar huis. Ja dat is niet verstandig zei ze, ik nee dat weet ik ook wel. Ik weer vertellen dat dit de afspraak niet was en dat ik gewoon vandaag naar huis zou gaan volgend Nio. Ik nuanceer het nu, maar ben echt ontploft daarzo. Heb de verpleging gezegd: of ik ga vandaag met ontslag of heel die operatie gaat niet door. Blijkbaar schrok ze daarvan dus piepte ze de assistent van Nio op.

De assistente van Nio kwam iets van 5min later de kamer binnen, best snel vond ik zelf. Zij legde uit dat het best een ingrijpende operatie was en dat een nachtje blijven gewoon raadzaam was. Ik direct erachteraan: ik heb 4 maanden geleden een borstvergroting ondergaan, neem aan dat dat veel zwaarder is en ging ook dezelfde dag naar huis. Weer kreeg ik de vraag wat er dan met Nio was afgesproken, ik zo nou er is afgesproken dat ik direct naar huis zou mogen als ik me beter voelde en er geen complicaties zouden zijn. Ze ging dat met Nio overleggen en zou terug koppeling geven zodra ze meer wist. Ik vroeg de verpleging of ik verplicht was op mijn kamer te blijven tot 15.30u, ze vertelde dat het niet verplicht was. Ik verteld dat ik dan nu naar buiten zou gaan omdat ik er helemaal klaar mee was en voor mij heel die operatie niet meer hoefde. Verteld dat ik het even met mijn vader zou gaan overleggen. Hun zouden me dan bellen zodra ze meer wisten van Nio. Direct men vader gesmst dat hij terug moest komen naar het ziekenhuis.

Iets van 12.40u zat ik buiten, te wachten op men pa want die was al richting het centrum van Amsterdam, want ja die gaat ook geen uren in een ziekenhuis zitten wachten (beetje saai he). Men pa belde en zei al, als je naar huis wil gaan we naar huis. Ik verteld van als ik een nacht moet blijven kunnen ze me wat hier en dan laat die navel maar lekker voor wat het is. Hij kwam er zo spoedig mogelijk aan. Ik was ondertussen lekker een sigaretje aan het roken, want was echt zo boos en teleurgesteld over dit alles. Dacht echt jullie kunnen me wat. :11: Nog geen 3min later werd ik gebeld door de OK-planning. Ik moest binnen 10min direct met spoed naar de OK. Ik zo oh waarom? Ja dan wordt je geopereerd. Ik gevraagd is dat zeker, hun antwoord: waarschijnlijk wel. Ik direct daar heb ik ook lekker veel aan, aan het antwoord waarschijnlijk! Yeps was weer boos :11: Ik meteen pa gebeld want die was nog niet bij het ziekenhuis, hem verteld dat ik misschien binnen 10min naar de OK werd gebracht. Hij snapte er niks meer van, dus ik zei van ik laat de verpleging wel bellen als ik daadwerkelijk wordt geopereerd.

Naar de OK

Ik dus naar vlug weer naar boven naar men kamer, operatiekleding aan. Had men leuke Tinkerbel boxer aan, die moest uit en kreeg een charmant lullig wit boxertje aan. Ik dacht oeh sexy hoor whahaha Had eigenlijk een foto moeten maken ervan, maar goed was nogal een geren en gevleieg in 1x :P Kreeg direct men pijnstillers en kalmeringspil en werd weg gereden naar de OK. Ik onderweg nog zeer dringend verzocht aan de verpleging dat ze men vader moesten bellen als ik daadwerkelijk ook nu geopereerd zou worden. Die lieverd snapte er namelijk ook niks meer van wat er nu allemaal ging gebeuren met zijn dochter. Dit werd me plechtig beloofd door de verpleegster dat ze hem zouden bellen. Die verpleegster was overigens erg lief en begripvol! Op de OK afdeling hoorde ik haar dit ook nog nadrukkelijk zeggen tegen het OK personeel. Mijn vader zou gebeld worden, zodra Nio was geweest.

Na zo’n 10min kwam Nio er al aan en vroeg meteen meisje wat is er allemaal aan de hand? Ik verteld dat men operatie stond om 15.30u en dat ik een nacht moest blijven. Nio vertelde meteen dat hij geen idee had hoe ze daar nou bij kwamen en dat ik gewoon tussen 16.30/17.00u naar huis mocht als er geen complicaties zouden zijn. Hij was erg lief, kan niet anders zeggen en stelde me erg gerust en ik had weer rust in men lijf. Die man straalt gewoon de rustheid zelve uit. Hij meteen wees rusting want je wordt binnen 15min geopereerd. Hij vroeg of ik men kalmeringspil al had gehad, want hij wilde eigenlijk mijn navel nog even zien. Kan je uit bed komen en staan denk je vroeg hij. Ik zo ja hoor dat gaat wel lukken, wel slap in de beentjes maar lukte wel :P Hij tekende af en vertelde dat het 1 incisie zou worden van zo’n 2cm. Hij ging er wat moois van maken vertelde hij.

Heb nog even daar gelegen en toen kwam de assistent anesthesist. Weer dezelfde vragen en direct de opmerking: u heeft gerookt he? Ik zo ja heb gerookt, 15 min geleden want wilde al naar huis gaan! Krijg ik nu strafpunten? Nee, maar mocht eigenlijk niet. Ik zo nee dat snap ik. Was uiteindelijk geen probleem en werd naar de OK gereden. Die assistent wilde daar men infuus prikken en zat er 3x naast. De andere anesthesist zegt tegen dat jong: nou laat maar ik doe het wel want je doet dat meisje pijn. Moest van binnen wel lachen om die platte opmerking. Spul werd ingespoten en Nio kwam nog even zeggen dat hij er wat moois van zou maken en daarna was ik al in dromenland.

Na de operatie

Was eigenlijk vlot klaar wakker en ze kwamen vragen of ik pijn had. Ik zo uhhh nee valt wel mee geloof ik. Had al geen zin in extra morfine zoals de laatste keer ;) Dus ik heb daar 15min klaar wakker gelegen toen ze weer kwamen kijken. Personeel zei al, deze mevrouw is klaar wakker breng maar naar haar kamer. Lag dus rond 14.15u weer op de kamer, operatie heeft zo’n 30min geduurd.

Op de kamer was het erg gezellig, de vrouw naast me had een borstverkleining gehad bij Nio en die was zo gelukkig en vol positieve energie. Lekker gekletst, mijn beschuitjes gegeten en voor ik het wist was het al 16.35u toen Nio bij ons kwam kijken. Hij vertelde dat de operatie goed geslaagd was en dat men naveltje weer mooi vast zat. Hij kon er alleen geen echt kuiltje van maken omdat ik te slank was. Als ik zou aankomen zou het wel een kuiltje worden. ;) Wel schijnt hij mooi vlak te zijn, nou ben benieuwt morgen. Met vlak en vast ben ik al onwijs blij :D Ik vroeg wanneer dat gigantische witte gevaarte op mijn buik eraf mocht. Hij zo nou dat witte gevaarte mag er zaterdag af meid. Moesten we wel om lachen. Zondag mag ik douche. De eerste week moet ik rust houden, mag niks tillen en geen kracht zetten ed. Zo min mogelijk belasten. Na 3 weken mag ik lekker sporten, alleen de komende 3 maanden geen krachttraining en zo min mogelijk belasting op mijn buikspieren. Over 2 weken controle om te kijken hoe het gaat met het herstel. Mocht direct naar huis, zo gezegd zo gedaan.

Reis naar huis ging top, zelf nog de pomp ingelopen om een flesje water te kopen en men lieve papsie kwam aan met een tostie. Man wat was dat lekker!!!! Hahahaha binnen 2 uurtjes waren we thuis en dat in de spits, viel me niks tegen :D

Thuis + de eerste nacht

Thuis aangekomen kreeg ik van men dochter en mannetje een mooie bos bloemen, die men dochter had uitgekozen :D Men kussentjes lagen klaar op de bank. Heb dus de hele avond op de bank gelegen, want moest rusten van men mannetje. Daarom dat ik dus niet eerder verslag heb gedaan.

De eerste nacht ging ook goed, wel wakker geweest midden in de nacht omdat ik niet kan draaien in bed, pijnstiller genomen en weer men nest in. Daarna werd ik om 7.30u wakker en lekker eruit gegaan. Al met al gaat het goed, neem sowieso de eerste 3 dagen netjes gewoon pijnstillers. Pijn is het niet echt, voelt meer als spierpijn. Wel waggel ik, want durf nog niet rechtop te lopen. Met opstaan, zitten, lachen en hoesten heb ik wel steken. Lijkt dan of hij er weer uit wil ploppen, lijkt op het gevoel wat ik had in mijn zwangerschap vlak voor hij knapte.

Al met al gaat het dus goed en mag ik morgen kijken naar men navel :D Zal dan zeker foto’s posten.

Een heel verslag he, maar was voor mij een dag met veel heftige emoties en veel OK-planning foutjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even in het kort:

Mijn vader zou gebeld worden door het OK personeel. Ze belde hem rond 14.00u, uw dochter ligt nu in de Ok voor de operatie. Men vader zei: hoe kan dat nou ze zou al geopereerd moeten zijn?? Hun weer checken. Zei ze: ow sorry meneer ze ligt al op de uitslaapkamer. Mijn papa was dus pissed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.