Ga naar inhoud

Femmy : Navelcorrectie : 7 jul. 2011 + 2e keer 19 april 2012 : Dr. Nio : SLAZ : Amsterdam


Femmy

Aanbevolen berichten

Aanstaande donderdag 7 juli moet ik mij om 12.00u melden, dan staat de operatie voor mijn navelcorrectie gepland. Deze zal uitgevoerd worden door Dr. Nio in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis.

Ik heb mijn hele leven een kuiltjes navel gehad, gedurende mijn zwangerschap kwam mijn navel steeds verder naar buiten. Dit gebeurd natuurlijk bij heel veel vrouwen, alleen bij mij knapte hij rond de 7-8 maanden. Dit knappen/breken was zeer pijnlijk en heb ik zeker in de zwangerschap erg veel last van gehad. Nu heb ik er alleen pijn aan als ik teveel heb gegeten, dan komt er spanning op te staan. En als ik mijn navel stoot doet het ook pijnlijk, erop drukken is al helemaal not-done. Buiten dit alles om is het ook gewoon geen fraai gezicht. Mijn navelpiercing kan ik hierdoor ook niet meer dragen, wat ik ook best jammer vind.

Dr. Nio zal de navel weer herstellen, zodat hij weer een mooie vorm krijgt. Hier hou ik 2 littekens aan over, maar aangezien die in de navel vallen zal je daar niks van zien. Ik streef niet naar men oude kuiltje, als hij er maar weer zo uit ziet dat ik weer men piercing kan dragen en dat hij wat meer naar binnen ligt zodat ik geen pijn meer heb bij een volle buik en/of stoten.

Heb gelezen dat ik de eerste 3 dagen veel pijn ga lijden, dus ga maar gewoon weer van het ergste uit ;) Ik zal hier foto’s posten van mij herstel de komende weken.

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Ik ben heel benieuwd Femmy hoe het wordt! Ik heb mijn van mijn buikwandcorrectie natuurlijk ook een litteken, maar dan rondom de navel (ze halen die als t ware door een nieuw knoopsgat). Zo te hopen wordt t harstikke mooi en heb je geen last meer nadien.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Ben zelf ook benieuwt! Ja je houdt toch wel littekens van zulke dingen natuurlijk, die van mij komen dan in de navel (2 stuks) maar goed kijkt toch niemand in men navel lol En als ze mooi helen is het vaak toch bijna niet zichtbaar. Ik weet natuurlijk niet hoe het er bij jou uitziet rond je navel, kan ik net niet zien op de foto’s hier op het forum. :11: Jij helemaal tevreden? Jou littekens van je lift zijn ook super mooi vind!

Denk dat het zeker weten mooi wordt, bedoel ik vind alles al beter als dat het nu is en als de pijn weg is en blijft ben ik al blij :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de succes wensen lieverds!!! Hopen op een herstel dat mee gaat vallen, maar ga van het ergste uit hahahaha

@ Moon: Heb ik zeker geluk mee, ben ik lekker hersteld voor ik op vakantie ga en hoef ik eindelijk geen hand meer voor men navel te doen met foto’s :D Pijn weg, dubbel blij!! Tja dat minder eten wordt lastig hoor, zeker op vakantieeeeee :P

@ Lianne: Beide wordt gedaan, maar denk dat ik geheel onder narcose ga. Ach zie het wel, met lokale verdoving ken ik sneller naar huis :P Op internet lees je dus dat beide kan met zo’n operatie. Is even afwachten, heb er toen niet naar gevraagd omdat ik eigenlijk van algehele narcose al uit ging. :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er netjes uit, heel klein sneetje. Ik krijg alleen de snede in men navel....

Al zal het op de plek van je zoon ook erg mooi zijn, zie dan straks niks meer van.

Pff wel spannend, kom meteen een foto posten als het kan :D Wel met men blackberry want men camera is kaduuk :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes femmi!!

Lijkt me niet lekker als je je buikje hebt volgegeten of je je buik stoot dat het pijn doet :(

Ben heel benieuwd naar het resultaat maar gaat echt heel mooi worden!

Dikke knuff :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem, super dat je naveltje weer word opgelost!!! Kun je straks weer lekker pronken in bikini! Wens je ook heeeeeel veeeeeeeeeeeel succes morgen!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.