Ga naar inhoud

shaartje : 26 september 2011 : Dr. de Blecourt : Vlietland Ziekenhuis


shaartje

Aanbevolen berichten

Ja, een heleboel opties! haha

Ja als het goed is krijg ik de eerste 1 a 2 dagen verband/tape en daarna moet ik een sportbh aan. Maar ik word geopereerd in het ziekenhuis en niet in een kliniek dus misschien is dat het verschil? Ik moet in ieder geval 3 dagen (2 nachten) blijven, maar goed ik laat ook meteen een buikwandcorrectie doen!

Maar sjees, wat spannend allemaal! Kan ook niet wachten tot ik eindelijk mijn datum heb! Miscchien maar eens even bellen of ze al wat weten... :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden!!!

Na lang wachten, en veel wikken en wegen heb ik eindelijk DE datum van mijn operatie!!! :136:

26 September (dus vandaag ongeveer nog 3 1/2 week!!!) wordt ik eindelijk geopereerd!!!

Heb hier zo lang op gewacht en zo hard voor gewerkt (27 kg afgevallen) en 2 mooie kids op de wereld gezet, nu is het tijd voor mij!

De 26e zal ik geopereerd worden door Dr. Blécourt in het Vlietlandziekenhuis. Ik krijg een buikwandcorrectie en borstvergroting. Ik vind het heel spannend maar ik kijk er vooral erg naar uit! Eindelijk verlost worden van die hangbuik en flubbertietjes!

Ik ben echt nu al aan het aftellen en word steeds zenuwachtig bij de gedachte! haha

Hoe deden/doen jullie dat? waren jullie ook zo nerveus?

Liefs Shaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!! Ik krijg ook m'n bv op 26 september :D. Kunnen we samen aftellen ;)

Veel plezier met de vooraf tijd!

Oh Sophietje, wat leuk!!! waar wordt jij geopereerd? Vind je het ook zo spannend? het lijkt wel hoe dichterbij het komt hoe meer ik ermee bezig ben! Overal kijk ik naar borsten en buikjes! haha :blush:

Ik kan echt niet wachtennnnn!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Sophietje, wat leuk!!! waar wordt jij geopereerd? Vind je het ook zo spannend? het lijkt wel hoe dichterbij het komt hoe meer ik ermee bezig ben! Overal kijk ik naar borsten en buikjes! haha :blush:

Ik kan echt niet wachtennnnn!!!

Liefs

Ik word bij accz geopereerd. Ja ik vind het ook zeker erg spannend! Echt overal waar ik loop kijk ik naar de borsten van vrouwen, echt ongegeneerd gewoon :P. Ik hoop niet dat het al te erg opvalt, hahaha :154: .

Echt he, ik wou dat het morgen al was! Ik zie het ook echt als een nieuw leven ingaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word bij accz geopereerd. Ja ik vind het ook zeker erg spannend! Echt overal waar ik loop kijk ik naar de borsten van vrouwen, echt ongegeneerd gewoon :P. Ik hoop niet dat het al te erg opvalt, hahaha :154: .

Echt he, ik wou dat het morgen al was! Ik zie het ook echt als een nieuw leven ingaan...

Hahah ja dat heb ik ook! Ik moet soms echt opletten dat het geen starten wordt! haha

Ja zo zie ik dat ook! Als een nieuw leven ingaan... "vroeger" was ik tevreden met mijn borsten maar tegenwoordig... :133: Ben zo blij dat er iets aan kán gedaan worden!

Ohw wat leuk samen aftellen!!! hahaha :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOh dan is het helemaal zo voorbij. Ja tuurlijk hadden wij ook zenuwen hahaha maar wel leuke zenuwen want er gaat iets leuks gebeuren ook een beetje eng maar vooral leuk.

Je zal zien precies een week voor de operatie denk je ineens oe :unsure: volgende week om dit tijdstip dan...

En dan het laatste weekend ervoor denk je oe :unsure: het laatste weekend en dan...

De dag ervoor denk je oh my God morgen om dit tijdstip :blink:

Leuk leuk leuk maar ik ben toch blij dat ik hier al helemaal hersteld op de bank zit ;)

Sterkte met je zenuwen meid komt helemaal goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal!

Hier even in het kort hoe het gaat...

Gister moesten we om kwart over 11 in het ziekhuis zijn en om kwart over 12 werd ik naar de ok gebracht. Dr. De Blecourt kwam om even te vragen of ik zenuwachtig was en mijn antwoord was ja! En u hoop ik niet! Haha hij moest lachen en beloofde me dat het mooi zou worden. Alles werd afgetekend en het infuus werd geprikt en voor ik het wist was ik onder zeil!

Toen ik mijn ogen opendeed keek ik als eerst onder de dekens. Er kwam een zuster en ik zei; tieten! Ik heb tieten en geen hangbuik meer! Zon gevoel van geluk ging er al door me heen! Ook had ik het ijskoud dus werd de deken een standje hoger gezet!heerlijk zon deken waar ze warme lucht in blazen!

Ik kreeg ook meteen morfine want die buik....! Man, wat een pijn! Mijn "heuvels" had ik geen last van! Toen de pijn draagbaar was mocht ik weer naar de afdeling.

Daar wachtte mijn man me op en was verbaasd van het resultaat! Zo strak en plat mijn buik en zulke volle borsten!

Later kwam dr. Blecourt nog even kijken hoe het ging. Hij zei dat hij een stuk meer nog van mijn buik afgehaald had dan hij van te voren dacht! En mijn buikspieren waren zo verslapt dat hij ze ingekort heeft en gereefd!

Mijn borsten zijn ronde eurosiliconen in gegaan. Dual plane geplaatst 325cc dat zijn 2 a 3 cupmaten zei hij! Dan zou ik uit moeten komen op een 80e! Wauw!

Mijn borsten heb ik tot nu toe weinig last van, beetje stuwing gevoel maar die buik.... Pppfff leve de morfine! Haha vandaag voor het eerst uit bed geweest en dat viel me evengoed mee ondanks de pijn in mn buik. Morgen mogen de drains eruit en mag ik thuis verder herstellen! 3 dagen hier in het ziekenhuis is wel nodig maar kan niet wachten tot ik in mn eigen bedje lig! Ik zal fotos maken en plaatsen zodra ik thuis ben en kan....

Liefs, Shaartje! (zonder buik en met boobs! :-D haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shaartje, Geweldig verslagje joh!! Wat lekker he, dat je gelijk zoveel resultaat ziet, hello boobies, goodbye belly :-)

Alleen jammer dat je zo'n last hebt van de buik. Zo zie je maar dat t bij iedereen zo anders is, ik voelde de buik haast niet, maar de boobs des te meer. Fijn dat je naar huis toe mag, op een gegeven moment ben je ook toe aan gewoon lekker je eigen spulletjes enzo he.

Ik ben ook superbenieuwd naar je foto's joh, klinkt allemaal heel veelbelovend!!

Ik ben trouwens overmorgen 1 jaar po zie ik net, dan zal ik ff nieuwe foto's plaatsen, ook van de littekens nu 1 jaar po. Sterkte met de pijn, het is ff doorbijten, maar het allemaal oh zo waard!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoe gaat ie nu meissie? Nog zoveel pijn aan t buikje, of gaat t al wat beter? Geen last van zwelling? Ik weet nog wel dat ik net na de ok superplat was maar een paar dagen later vol zat met vocht...

Groetjes van Ingrid.

Hoi Ingrid,

Het gaat eigenlijk best goed met me! Ik ben haast pijnvrij en loop al zo goed als rechtop. Al trekt het wel wat hoor! En niezen en hoesten blijft wel wat pijnlijk, maar over het algemeen mag ik echt niet klagen denk ik.

Heb gister voor het eerst gedouched en toen mn korset uitging had ik wel even het idee dat ik uit elkaar zou vallen! haha en die sportbh af... ppfff was echt bang dat mijn borsten eraf zouden vallen! haha Maar heb meteen even foto's gemaakt. (staan in mn album) Ja ik hou best wel wat vocht vast in mn buik maar vooral onder mijn oksels???!! :blink: haha en ik merk dat ik best snel moe ben... dus goed mijn rust pakken is wel verstandig denk ik.

Maar verder valt het me eigenlijk wel wat mee! Had me ingesteld op helse pijnen! haha dan kan het alleen maar meevallen toch? :141:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Oh Shaartje, wat zalig dat je nu al niet meer zoveel pijn hebt! Ik had ook alleen de dag nadien superveel pijn, en na 3 dagen al pijnstiller-vrij! Ik heb je foto's bekeken, en man wat is het mooi!!! Je borsten.. amaai, keinatuurlijk! Net of er niks aan gebeurd is. In je buik zit nog redelijk wat zwelling, maar kijk maar eens na een maand of 3, ben je superplat joh. Wat zul je blij zijn (net als ik hihi).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey shaartje,

ff via jouw topic reageren :)

ikmoet ffzeggen dat ik het super knap van je vindt dat je 2 gebieden heb laten opereren. petje af!!

kun jij al stukken lopen? of blijf jij ook nog lekker binnen?

Haay Sophietje!

Thanks! Nee ik loop nog niet veel hoor, ik sta ook nog een beetje krom ivm mijn buik. Dus ik blijf nog lekker binnen! Heb zat hulp thuis. Mijn man is er tot 1 uur 's middags en daarna mijn moeder of schoonmoeder tot 6 uur dan komt mijn man weer thuis. Heb 2 kleine kids dus dat is ook echt wel nodig! Wordt jij ook lekker vertroeteld? en heb jij al foto's gemaakt? die van mij staan in mn album!! (ben zo trots! hahah)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.