Jump to content

shaartje : 26 september 2011 : Dr. de Blecourt : Vlietland Ziekenhuis

shaartje

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik lees al een tijdje mee op het forum en begin nu een beetje wegwijs te worden, en heb nu dringend advies nodig :wacko: haha

Ik ben inmiddels na 2 zwangerschappen 30 kilo afgevallen en van mijn flinke D cup is niks meer over! :unsure:

Nu ben ik al een tijdje aan het informeren over een bv en buikwandcorrectie, en ben ik op 2 consulten geweest.

1e consult: Dr. Kruppa in het ACCZ. Zijn advies: 480cc anatomische voor de spier.

2e consult: Dr. de Blécourt in het Vlietlandziekenhuis. Zijn advies: tussen 325 en 350 cc... Hij zegt als je er meer in doet, ze juist gaan hangen omdat ik de rruimte wel al heb maar alleen het volume mis... Ik heb ook nagedacht over een borstlift maar dat wil ik liever niet ivm de littekens enz. Maar ik weet gewoon niet waar ik nu van uit moet gaan!

Mijn gevoel zegt dat 480cc gewoon teveel is! Ik wil ook geen mega-boobs maar gewoon "goed gevuld" . :blush:

"vroeger" had ik altijd een stevige D cup, en dit zou ik graag terug willen (al is ee maatje groter ook niet heel erg) Ik ben vrij lang 1.83m en weeg 79 kilo.

Kortom: HEEEELLLPPPP!!!! hahaha Ik kan wel wat advies gebruiken!

Hier 2 foto's van de (trieste) situatie nu... een lege B/C cup

Thanks!

Liefs Shaartje

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Hoi Shaartje,

Kijk eens bij mijn foto`s, ik had ook een slappe 80B en heb 400cc dual plane gekregen. Ik wilde liever

ook geen lift al zat ik er ook wel dicht bij. Bij twee verschillende artsen kreeg ik hetzelfde advies van 400cc.

Succes, lastig als ze verschillende dingen zeggen.

Groetjes Fleur

Hey meid :)

Ik zou het niet weten wat jou zou moeten kiezen. Zou dr Blécourt de prothesen voor of achter de spier plaatsen?

Veel succes met je beslissing.

Groetjes!

Hey meid :)

Ik zou het niet weten wat jou zou moeten kiezen. Zou dr Blécourt de prothesen voor of achter de spier plaatsen?

Veel succes met je beslissing.

Groetjes!

Hoi Whitney,

Daar hebben we het nog niet over gehad... de 12e heb ik weer een afspraak bij hem... omdat ik nu zeker weet dat ik me door hem wil laten opereren en dan hoop ik wat wijzer te worden... Ik ben gewoon bang dat als er teveel ingaat ze erg gaan hangen, maar als er te weinig in gaat het ook niet mooi wordt omdat er dan te weinig inzit en dus ruimte over houd...

hhmmm... lastig!!!

480 cc anatomisch voor de spier?

Gaat het juist niet nog meer hangen voor de spier met zon aantal CC ?

Anatomisch krijg je geen vulling boven in maar zit meer onderin..

Wil je juist niet vulling bovenaan zodat je wat bolling krijgt?

Zeg wel lastig :) moeilijke beslissing. Ik wist niet op voorhand hoeveel cc erin zou gaan. Legde al mijn vertrouwen in de chirurg. Vertel 12 juli je wensen aan dr Blecourt. En dat komt wel goed ;)

Groetjes!

480 cc anatomisch voor de spier?

Gaat het juist niet nog meer hangen voor de spier met zon aantal CC ?

Anatomisch krijg je geen vulling boven in maar zit meer onderin..

Wil je juist niet vulling bovenaan zodat je wat bolling krijgt?

Hoi Mii

Ja, dat dacht ik dus ook! (heb er nog niet zo heel veel verstand van :blush: ) Maar ik wil inderdaad wat meer vulling bovenin want dat is juist plat... Heb ook geen idee hoe dat zit met voor, achter of dual plane... wanneer doen ze wat?

Liefs!

Zeg wel lastig :) moeilijke beslissing. Ik wist niet op voorhand hoeveel cc erin zou gaan. Legde al mijn vertrouwen in de chirurg. Vertel 12 juli je wensen aan dr Blecourt. En dat komt wel goed ;)

Groetjes!

Ja, vind het echt heel lastig! hahah Wil natuurlijk (net als iedereen) het mooiste resultaat! :1big_boobs:

Net als Mii zegt... de bovenkant van mijn borsten moet juist het meest opgevuld worden...

Ik ga in ieder geval de 12e eens mijn wensen vertellen, en horen wat hij daarvan vind... (al weet ik dus nog niet zo goed wat mijn wensen zijn! haha)

Nogmaals... lastig!! :blink: hahah

Ja als je de bovenkant juist wilt opvullen zou ik echt niet voor anatomisch gaan maar juist voor rond..

Voor derest weet ik eigenlijk niet goed of je nu het best voor de spier/ achter of dual plane moet nemen

zou me toch laten adviseren door de arts!

als ik je verhaal zo lees zou ik gaan voor ronde protheses.

met anatomiche wordt vooral de onderkant gevuld.

ik heb ronde 400cc high profile en heb echt een gevulde borst gekregen, maar geen grote rondingen bovenin doordat het dual plane geplaatst is.

kijk anders is wat foto's, dan kun je die meenenem naar je consult.

succes

Ik zou eens een bezoekje brengen bij Bruno! hij raad je zeker ronde voor de spier aan :136:

Denk dat anatomische juist het hang effect versterken, maar als je dit niet erg vind en van een natuurlijke look houd gewoon doen! Word heel mooi 480

*** Hey Shaartje,

Op zich heb je gewoon een hele mooie vorm van borst, je tepel zit op goede hoogte, dus een lift is zeker niet nodig bij jou! Inderdaad is gewoon de bolling bovenin weg, en daarom zou ik dan ook voor de ronde gaan, zoals de meeste meiden hier zeggen. Ikzelf heb ook ronde, en ziet er heel natuurlijk uit vind ik. Wel wat bolling bovenaan, maar omdat het achter de spier is geplaatst zie je geen randen (heb erg dunne huid). Misschien in je volgende consult met Blecourt eens overleggen dat je 1e consult met Kruppa meer cc is aangeraden, en waarom volgens hem een stuk minder? En foto's meenemen van hoe je je borsten graag zou zien, dan kan hij een inschatting maken hoeveel cc daarvoor nodig is. Mijn pc heeft er tijdens de operatie 50 cc meer in gedaan dan afgesproken omdat dat toch meer bij mijn postuur pastte (ik heb ook 80 omvang, ben van boven vrij breed gebouwd), en dat na aanleiding van de foto's die ik hem heb laten zien hoe ik het wilde. Ben ik achteraf echt blij mee!

Succes op je volgende consult, vragenlijst mee, en het rijtje mooi afgaan, deed ik ook!

Groetjes van Ingrid.

Ik zou idd voor ronde gaan en niet voor anathomische. Ikzelf had een lege B en heb anatomische gekregen, ze zijn best mooi maar de hang zit er nog flink in (zie mijn foto's). Ik ben benieuwd hoe je consult zal gaan!

Liefs!

• 2 weeks later...

ik heb precies het zelfde.

ik krijg 430 cc dual plane met druppelvorm, maar als ik de foto´s op internet zie dan vind ik dat niet echt mooi.

Ik heb het idee dat ze dan erg gaan hangen, maar dat kan aan mij liggen.

ik word 3 okt geopereerd en ik ben er niet uit wat ik wil, rond of druppen wat dhr kruppa ( accz kliniek) me heeftg aangeraden.

Wat moet ik nu doen?

groetjes jolanda

• 2 weeks later...

Eind september/begin oktober (ik wacht nog op de datum) ga ik dan na lang dromen onder het mes! Zowel een buikwandcorrectie als een borstvergroting.

Maar ik heb een vraagje:

Ik word geopereerd in het ziekenhuis dus ik "krijg" geen kliniek bh mee naar huis maar moet er zelf van te voren aanschaffen zodat ik die na de operatie aankan. Maar ik vraag me af welke maat ik zal moeten kopen??? :124:

Ik heb nu een lege 80B en zal tussen de 325 en 350 cc krijgen rond, medium profile, dual plane geplaatst...

De pc dacht een 80D of 80E maar dan weet ik nog niks!! hahaha wat zijn jullie ervaringen? valt het groter uit als verwacht of kleiner???

Help!!!

thanks!

Hoi Shaartje,

Ik had 2 bh's meegenomen.

Mijn dokter zei,dat ik een volle C zou krijgen.

Ik had een 80C en een 80D meegenomen.

Het is de 80D geworden, en daarna heb ik er meteen nog 1tje bijbesteld.

hoi

ik zou dan idd 2 maten meenenemen.

ik heb toevallig nog een zgan triump tri action liggen.

gekocht na mijn bv maar slechts 2 x gedragen, andere zat me beter.

het is een 80D.

mocht je interesse hebben hoor ik het wel

succes

Eind september/begin oktober (ik wacht nog op de datum) ga ik dan na lang dromen onder het mes! Zowel een buikwandcorrectie als een borstvergroting.

Maar ik heb een vraagje:

Ik word geopereerd in het ziekenhuis dus ik "krijg" geen kliniek bh mee naar huis maar moet er zelf van te voren aanschaffen zodat ik die na de operatie aankan. Maar ik vraag me af welke maat ik zal moeten kopen??? :124:

Ik heb nu een lege 80B en zal tussen de 325 en 350 cc krijgen rond, medium profile, dual plane geplaatst...

De pc dacht een 80D of 80E maar dan weet ik nog niks!! hahaha wat zijn jullie ervaringen? valt het groter uit als verwacht of kleiner???

Help!!!

thanks!

zou E kopen ivm de zwelling

en op wehkoamp bijv en hunkenmuller heb je ze 30 dagen op zicht kun je verschillende bestellen en de fijnste houden ideaal

Hoi hoi

Bdankt allemaal...

Nee heb niet op een bepaalde maat gevraagd. Wat leeg is, wil ik opgevuld hebben en dat komt volgens de pc op een D of E cup (vind ik helemaal niet erg! :rolleyes: )

Maar ik lees hier veel verhalen van meiden die een bv hebben gehad en om bijv een C hebben grvaagd uiteindelijk een D overhouden, dat het altijd wat groter uitvalt. Beter te groot als te klein! :125: als je t mij vraagt)

of misschien een 85D kopen? dan is de cup vaak wat breder en de omtrek is toch verstelbaar, of pas kopen na de operatie, of inderdaad 2 maten kopen en de verkeerde retourneren. hahaha zoveel opties ;) je kan ook een oproepje plaatsen of je een bh van 1 van de meiden hier kan overnemen, dan heb je er meteen een martelband bij voor het dalen van je borsten. die kost los nl rond de 40 euro en de bh zelf ook zoiets!!

wel raar eigenlijk dat je geen sportbh krijgt, krijg je dan verband, of word je getaped??

succes xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.