Jump to content

Druppelvorm

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Op 29 juni 2011 hab ik mijn eerste consult bij de Velthuis Kliniek in Eindhoven. Bij drs. Van Tits (What's in the name). Hij heeft voorgesteld om 255, druppelvorm te plaatsen. Iemand ervaring (met foto het liefst van een druppelvormige protese?

Groetjes ienieminiemuis.

Hey Ienieminiemuis,

Ik heb 200cc anatomisch voor de spier, weet niet of je m'n foto's al gezien hebt, maar stuur je effe m'n ww in pbtje! :D

Liefs, :54:

Ik heb ook druppelvorm... helaas geen foto's meer online.. maar ben helemaal tevreden en denk als ik ronde had gehad, dat je bij mij te goed de prothese kon zien, dus ben blij met deze keuze.

Dank je wel allemaal, zeker ook voor de foto's.

Misschien een domme vraag, maar heeft iemand van jullie ook het gevoel gehad dat ze achteraf te groot waren?

Ik bedoel, dat het achteraf tegenviel omdat ze groter waren geworden dan gedacht.

Nee ik heb niet het idee dat ze te groot zijn. En ook niet te klein. Ik vind ze precies goed, ik ben zelf maar een kleine meid, 158. Dus als ik groter zou gaan zou het niet mooi mee zijn en al helemaal niet natuurlijk. Ik ben heel erg blij met wat ik heb tot nu toe. Ze kunnen nog wat gaan groeien geloof ik.

uk heb 305 achter de spier druppelvorm ik daht eerst dat het te klein zou worden maar zit nue vengoed op 70d kwam van een kleine b af en vind het precies goed hoe het nu s had niet groter moeten worden kijk maar naar mijn foto's xxxxxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.