Ga naar inhoud

Groeien of slinken?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben net iets over 5 weken po en heb mijn eerste bh gekocht. Ik ben naar de hunkemuller geweest en ik kwam uit op een 80G. Nu vraag ik mij af. Kloppen die maten nu? Want ze zien er echt geen G uit. Hoor ook veel op het forum van groeien en slinken. Gaan mijn boobies nu nog groeien of niet? En als ze nog zakken dan daalt de cup toch? Ik geraak ik er niet goed aan uit. Shame on me ;)

Wie maakt mij hier wat wijzer aan uit :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit me bij je aan en hoop op advies en info van anderen.

ik heb net gemeten, 75 onder, 92 boven en zou dan een C zijn.... :139:

hoop toch wel dat het meer wordt nog, want dat is erg weinig met mijn 400cc denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is onder 86, boven 102. Zou dus een 85C moeten zijn. Maar dan sluiten de cups niet goed aan. 85D is weer veel te groot. 80D zit het beste. Alhoewel mijn omtrek dus eigenlijk helemaal geen 80 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dat prothese borsten kleiner lijken als echte, ze zijn toch wat ronder en stugger waardoor je een groter cup moet nemen ^_^

Ik zit aan 73 onder en 94 boven

In de eerste week waren ze 6 cm gegroeid tot 95 cm boven aan maar nu na een jaar PO zijn ze 1 cm geslonken, denk door de hang?

Komt goed hoor na 2 maanden zijn ze bij mij nog gegroeid :D

De maten op internet zijn niet altijd te vertrouwen even afwachten dalin lieverd

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een G,nou je ziet het er echt niet af hoor,TOT ik een F bh aan wil doen,nou dan merk je echt wel dat het ene G is.

mijn ervaring,met dual slonken ze juist,en met voor de spier groeiden ze iets nog,maar dat is gewoon een cm of 2 en geen 3cupmaten ofzo :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet hoe het kan groeien.. bedoel.. het kan nooit meer worden als dat er in gaat toch?!

Ik had het idee dat die vna mij kleiner leken maar volgens mij was dat bedrog, in de bh zijn ze namelijk nog net zo groot.

Maar ik heb een 75D en volgens mij gelooft ook niemand dat. Maar als ik een C aan doe, dan komen mijn tepels onderhand boven de bh uit. Zo klein is dat cupje. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het ook niet goed. Ik heb bij m'n eerste BV alleen maar het idee gehad dat ze nadat de zwelling af was genomen kleiner werden...helaas <_< kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt ? Ik krijg nu 500 cc achter de spier via de borstplooi. Oh en is dual plane hetzelfde als achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dat prothese borsten kleiner lijken als echte, ze zijn toch wat ronder en stugger waardoor je een groter cup moet nemen ^_^

Ik zit aan 73 onder en 94 boven

In de eerste week waren ze 6 cm gegroeid tot 95 cm boven aan maar nu na een jaar PO zijn ze 1 cm geslonken, denk door de hang?

Komt goed hoor na 2 maanden zijn ze bij mij nog gegroeid :D

De maten op internet zijn niet altijd te vertrouwen even afwachten dalin lieverd

nou ik ben net maar even naar de winkel gegaan, want ik was echt niet happy met die 75C

en wat bleek, zowel bij sapph als livera paste de 75E het beste (zie foto in mijn album)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii morgen vraag ik aan mn vriend voor een foto te trekken ;)

Het is echt leuk nu met boobies. Ik heb nieuwe schoenen gekocht vandaag. Ik deed ze aan en was ermee aan het pronken. Zeg ik tegen m'n vriend en wat vind je ervan. Hij zo ze zijn echt groot :) hhahaha

Hij is echt zot van mijn borsten hahahahaha.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil foto's zien zeg van die 80G!!! :1bouncingboobs:

Nou ik vraag me dus echt af he.. ik heb nu 75D en kan dan nog leuke bh's vinden, maar echt grotere maten zijn weinig leuke bh's vind ik.

Waar haal je met 80G bh's? Zonder dat het oma bh's zijn of mega ordinaire op van die sites.

Ik lees ook vrouwen met zo'n vaag maatje als 65F. Die zijn toch onmogelijk te vinden lijkt me?

Stel dat ik groter ga... straks heb ik een 75F ofzo, dan ben ik bang dat ik niets kan vinden, of valt dat reuze mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

met 75F zit je nog wel redelijk goed, daar is nog wel veel in te vinden! hoe wijder je omvang bij grotere maat hoe beter er iets te krijgen is! hoe smaller je omvang hoe moeilijker het is, 70 is bij E+ al lastig maar nog smaller of hoe groter, hoe lastiger het is! Wel goed dat je daar over nadenkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt!

Ik heb de maat 70e/f maar die is moeilijk te vinden...

Ooit bij een wissel ga ik toch in de problemen komen of ik kan ook omvang 75 pakken maar zelfs dan zal het toch moeilijker worden :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.