Ga naar inhoud

Laurien : Final countdown


Laurien

Aanbevolen berichten

Heey,

ik ben Laurien. Ik ga direct bekennen dat dit niet mijn eerste voorsteltopic is, ik weet gewoon niet hoe ik verder moet gaan met het vorige om toch nog antwoord te krijgen... (sorry moderators!)

Ik ben dus Laurien, 18 jaar en de stap naar een bv komt dichterbij! Deze maand ga ik genoeg verdienen om het helemaal zelf te betalen, dus ik wil zo snel mogelijk op consult bij de Wellness kliniek. Ik wil nog steeds heel graag voor de spier en ik hoop en bid dat dit mogelijk is!

Vandaag heb ik mijn moeder verteld dat ik heel graag een bv wou, en godzijdank dat zij er helemaal achter staat! Dit betekent echt veel voor mij en heeft mij ook doen beslissen om morgen te bellen naar de WK voor een consult. Nu vroeg ik mij een paar dingen af en ik hoop dat sommigen van jullie mij kunnen helpen...

Mijn eerste vraag is: Als ik morgen bel, is er dan kans dat ik deze maand nog een afspraak heb?

Hier komt de tweede: De actie van 1999 euro is al een tijdje geldig, maar ik zie net staan dat de einddatum geupdate is naar 31-07-11.. Daarom wil ik echt vooor deze datum een consult, anders kan ik het gewoon niet betalen :( Nu komt dus de echte vraag :P : Denk je dat het mogelijk is dat deze einddatum nogmaals verlaat gaat worden? Ergens in hun uitleg staat dat ze telkens onderhandelen met de producenten vn de implantaten waar het mogelijk is dat de datum verschuift, maar dit zeker niet zeker is... Denken jullie dat deze einddatum toch nog verplaatst gaat worden?, deze wordt immers al meer dan een jaar verplaatst... sorry de laatste vraag is eerder subjectief, ik wil gewoon hoooop :D

Anyway, it's good to be back! Zeker om zo veel verder te staan dan ongeveer een jaar geleden, het komt nu echt in zicht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Laurien,

Leuk dat je ook naar de Wellness kliniek gaat!

Ik ben zelf ook nog jong (19) en word als het goed is in augustus geopereerd.

Ik heb mijn afspraak in mei gemaakt, toen was er namelijk ook een 'actie'.

Heb toen gevraagd of de prijs ook geldig is als de operatiedatum niet in die maand ligt en dat klopt.

Wanneer je reserveert en een aanbetaling van 500.- doet dan blijft die prijs nog 3 maanden geldig voor jou.

Die reserveringskosten krijg je overigens weer terug als je (tot 2 weken van tevoren) besluit om af te zien van de operatie.

Ik denk trouwens niet dat je deze maand nog geopereerd kunt worden maar je kunt het natuurlijk altijd vragen!

Fijn trouwens dat je moeder achter je staat, ik heb dat zelf ook en dat geeft veel steun!

Ik ga je topic zeker in de gaten houden!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

ik ben Laurien. Ik ga direct bekennen dat dit niet mijn eerste voorsteltopic is, ik weet gewoon niet hoe ik verder moet gaan met het vorige om toch nog antwoord te krijgen... (sorry moderators!)

Ik ben dus Laurien, 18 jaar en de stap naar een bv komt dichterbij! Deze maand ga ik genoeg verdienen om het helemaal zelf te betalen, dus ik wil zo snel mogelijk op consult bij de Wellness kliniek. Ik wil nog steeds heel graag voor de spier en ik hoop en bid dat dit mogelijk is!

Vandaag heb ik mijn moeder verteld dat ik heel graag een bv wou, en godzijdank dat zij er helemaal achter staat! Dit betekent echt veel voor mij en heeft mij ook doen beslissen om morgen te bellen naar de WK voor een consult. Nu vroeg ik mij een paar dingen af en ik hoop dat sommigen van jullie mij kunnen helpen...

Mijn eerste vraag is: Als ik morgen bel, is er dan kans dat ik deze maand nog een afspraak heb?

Hier komt de tweede: De actie van 1999 euro is al een tijdje geldig, maar ik zie net staan dat de einddatum geupdate is naar 31-07-11.. Daarom wil ik echt vooor deze datum een consult, anders kan ik het gewoon niet betalen :( Nu komt dus de echte vraag :P : Denk je dat het mogelijk is dat deze einddatum nogmaals verlaat gaat worden? Ergens in hun uitleg staat dat ze telkens onderhandelen met de producenten vn de implantaten waar het mogelijk is dat de datum verschuift, maar dit zeker niet zeker is... Denken jullie dat deze einddatum toch nog verplaatst gaat worden?, deze wordt immers al meer dan een jaar verplaatst... sorry de laatste vraag is eerder subjectief, ik wil gewoon hoooop :D

Anyway, it's good to be back! Zeker om zo veel verder te staan dan ongeveer een jaar geleden, het komt nu echt in zicht :)

hoi

Wat knap dat je de stap zet en echt fijn dat je moeder je steunt,en ja dat je nog zo jong bent.... doe t maar fijn deste langer zul je er plezier van beleven hhahahahah,ik wou dat ik eerder de stap had durven zetten maar ja ze zeggen beter laat dan nooit.

Ik hoop dat t je gaat lukken met die afspraak en dat je snel aan de beurt bent.

groetjes susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom (terug)!!

Idd deze actie hebben ze al heel lang. Dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Maar ik ben bang dat je niet deze maand nog terecht kan. Ze hebben het heel druk. Ik moest zelf maar 1 maandje wachten! (GELUKKIG) Aankomende donderdag zal ik mijn borstvergroting krijgen in de WK bij Dr. Visser.

Heb je al enig idee bij wie je wilt?? En wat je precies wilt gaan krijgen??

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

de prijs is altijd 1999.. Ze doen altijd of het een aanbieding is... Is gewoon een lokkertje!

Als de aanbieding zogenaamd is afgelopen verlengen ze hem weer!

Klopt als een bus wat mii zegt ;)

Welkom op het forum en heel veel succes meid!

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel blij om te zeggen dat ik 20 minuutjes geleden gebeld heb en dat ik OVERMORGEN een afspraak heb!!!!! Voelt super raar want ik moet eigenlijk gaan werken, ik moet nog vragen aan mijn moeder of ze wel kan maar ik KON gewoon geen nee zeggen! :D omg, het wordt nu echt écht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

welkom !

bij wie heb je een afspraak morgen ?

succes ,

anne

hallo

wilde je nog even heel veel plezier wensen hoop dat je t net zo leuk vind als ik maar dat zal wel goed komen ben erg benieuwd????? :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heey,

ik ben Laurien. Ik ga direct bekennen dat dit niet mijn eerste voorsteltopic is, ik weet gewoon niet hoe ik verder moet gaan met het vorige om toch nog antwoord te krijgen... (sorry moderators!)

Maakt niet uit meid, ga je twee voorsteltopics gewoon samenvoegen, dan blijft je verhaal mooi samen staan en blijft het forum ook meteen overzichtelijker! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.