Ga naar inhoud

Laurien : Final countdown


Laurien

Aanbevolen berichten

Heey Eefje,

Wauw ik dacht het juist omgekeerd te werk ging, ik dacht dat ik juist een dunnere huid had.. Nu jij het uitlegt, klinkt het idd wel logisch :D

Eventjes over ronde prothesen, zijn ze echt perfect rond? En worden ze niet vanzelf druppelvormig door de zwaartekracht? Mijn enige schrik ervoor is eigenlijk dat ik twee ballen zou hebben, want ze hebben in feite dezelfde breedte en hoogte...

Ik zou idd op consult moeten gaan, maar ik wil liefst pas op consult gaan op mijn 18e en het is miss nog een beetje te vroeg om te bellen :-)

Nu hoop ik alleen dat mijn ouders goed erop reageren, zij hebben geen idee dat ik hier mee bezig ben! Ik betaal er zelf voor (leve het weekendwerk!) dus eigenlijk heb ik zin om het ze pas te vertellen de avond ervoor hihi :lol:

Ja hoor, ronde prothesen worden vanzelf druppelvormig door de zwaartekracht, en je hoeft geen schrik te hebben voor twee ballen, heb ik eigenlijk nog bij niemand gezien hier, met ronde krijg je ook heel mooi resultaat!

Heey! :)

Ik heb heel veel goeds gehoord van deze pc, maar het enige probleem is dat ik in België woon! Anders zou ik echt naar deze gaan want ik heb al resultaten van hem gezien en WAUW...Maar wie weet ga ik er toch naartoe, ookal is het maar voor advies te krijgen :D

Leuk dat jij er zo blij mee bent! Ook leuk dat je het op zo'n jonge leeftijd kreeg,ik denk dat ik er heel veel spijt van zou krijgen als ik pas 4 jaar later ofzo de stap zou durven nemen...Achteraf zegt iedereen toch dat ze wilden dat ze het vroeger hadden gedaan! :D

Liefs!

Weet niet waar in België je woont, maar de pc waar ik geweest ben, Dr. De Meyere zit in Gent en doet eigenlijk ook altijd voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey meisje!

Nou ik kan geen spleetje maken hoor :P

Ik wilde ze ook dolgraag voor de spier, maar tijdens de operatie zag het er gewoon niet natuurlijk uit dus is het toch dual-plane geworden.

Vraag aan je arts of voor de spier kan? of dat hij voor het natuurlijkste wil gaan tijden de operatie :D

Ik weet niet of je borsten nu al dicht bij elkaar staan? Dan kun je nog een spleetje maken hoor ook met dual-plane en een bh moet dat wel lukken ;)

Ik ben een heel apart geval en heb last van een kippenborstje (mijn ribbeentje steekt naar voren)

Mijn borsten stonden dus ook ver uitelkaar (4 platte vingers kan k er makkelijk tussen doen) en na mijn bv is dit nu ook ;)

Ze lijken ook helemaal niet zo groot tot je je handen erom heen doet hihi dan vergist mijn vriend zich wel eens :P

Je arts zal het wel weten hoor!

O en ja mn ouders hebben het min of meer voorgeschoten ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi al op enter gedrukt,

Kijk nog maar eens naar mijn album, je ziet dat mijn borsten al best ver uitelkaar stonden en op de 2de foto zie je mn mooie kippenborstje ehum...

Nu de laatste foto is van vandaag en het verschil is minder geworden maar het blijft nog steeds ;)

Maar ondanks dat ben ik er super blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Marisjuh,

ik weet niet goed wat dicht bij elkaar en ver uit elkaar is :D ik denk dat ik er anderhalve vinger kan tussensteken waar het echt VOLLEDIG plat is en dan...welving haha :D

Ik hoop nog altijd dat ik voor de spier kan krijgen, maar als het nu écht niet gaat...dan moet ik er mij misschien wel bij neerlegge :) dus met Dual plane kan dat ook zeg je? Ik ga idd moeten afwachten en zien wat de arts zegt, ik denk dat ik over 5 maand een afspraak ga maken... dan ben ik bijna 18 dus dan hoop ik dat ze niks gaan zeggen :)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm meid nou dan moet het wel lukken hoor!

Ja, veel dames die dual-plane hebben en borsten die redelijk dicht bij elkaar staan kunnen met bh wel een spleetje maken hoor! Kijk maar bij golden girl.

Die heeft ook dual-plane en wauw dat komt goed hoor :D

En net wat je zegt, lukt het niet zo erg is het toch niet ;)

Het gaat tenslotte om het resultaat en het spleetje is alleen mooi mee genomen toch :D

Wie weet wat ik over een jaartje kan creeren met push up hihi :P

Wil je liever 18 zijn voor een afspraak of willen je ouders dit liever?

Ik kon ook al op mn 17e geopereerd worden maar ik had een verwijsbrief van mijn huisarts ^_^

Dus dat scheelt mischien ook een hoop!

Mischien voor jou ook een optie? Dan weet je ook zeker of je uitgegroeid bent :D

Of ze al zacht zijn?

Nog niet helemaal natuurlijk ^_^ Ze voelen nog redelijk stevig maar ik merk elke dag dat het verbetert :D

1 borst voel al een beetje echt aan echt heel grappig :D

Dit heeft echt tijd nodig hoor meid! mijn spieren moeten ook nog helemaal ontspannen want die staan nog iniminie bol ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, Marisjuh :)

Als het zou lukken, zou dat goed uit komen :) Dan ben ik tenminste gerust als de pc tijdens de operatie toch besluit om het dual plane te doen. Spijtig dat je niet wakker mag blijven tijdens de operatie, dan kan je meteen zeggen of je het mooi vind of niet hihi

Ik wil zo oud mogelijk zijn (tot ik het niet meer kan houden :D) om naar een consult te gaan, kwestie van geen vervelende vragen

te krijgen. Voor het zelfde geld stuurt de pc mij naar een psycholoog, daar heb ik echt geen zin in :lol:

Ik ga mijn ouders niets vertellen over het consult, wrs als ik een datum heb voor de operatie ga ik het mijn moeder vertellen...

Leuk dat eentje al wat echter voelt haha :D het moet idd nog een beetje rekken enz, vooral dual plane is denk ik niet op

1 2 3 in orde hihi

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das waar meisje! 17 of 18 maar voor een chirurg best veel uit gek is dat he :blush:

Vind je dat niet eng om het pas te gaan vertellen als je de datum hebt?

Nou meisje geeft niks als jij straks maar mooie boobies hebt :D

Hihi ja ik had het denk ik wel een beetje onderschat :blush:

Ook mn huid staat nog een klein beetje strak dus ben echt benieuwd hoe het gaat zijn en voelen over een paar weekjes :blush:

Komt goed meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens ben ik wel bang dat ze er toch achter komen, dat de pc mijn ouders ofzo belt.

Ja als dat is, dan weet ik toch waar ik niet wil geopereerd worden. Btw heb nog vraagje voor je :)

Toen je op consult ging, heb je dan verschillende prothesen mogen vasthouden?

Zo ja, toevallig ook van Mentor?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien kun je het zeggen als je op consult bent geweest ^_^

Of samen met je moeder, maar niks tegen je vader zeggen ^_^

Op het consult heb ik anatomische protheses kunnen voelen, echt heel grappig hihi.

Ik wist van te voren al dat ik ronde wilde maar die hadden ze niet liggen helaas heb ik die niet kunnen voelen.

Maar de arts vertelde me dat de rondere zachter zouden voelen, heb ook nog gevraagt om soft touch dus zit wel goed :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi je reageert echt snel :P

Nou ik vond ze stevig voelen zeg maar, een beetje zachtstressballetje.

Maar wat me echt tegenhield is dat wanneer ik de prothese op zij hield dat het niet mee bewoog en op zn kop bleef alles staan. Kortom veel stugger en het beweegt niet natuurlijk mee. Dat wilde ik echt niet :blush:

Wel heb ik de ronde vloeibare kunnen zien (deze gebruiken ze niet meer) maar de bewoog wel mooi mee naar welke kant je m op deed ^_^

Maar meisje hier voelde ik me fijner bij, wil je niet door de war halen ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok anatomisch is dus geen optie meer hahaha :D ik wil ook dat het meebeweegt, ookal moet het dan miss dual plane geplaatst worden

Dankje voor de eerlijkheid :) Dan weet ik het ook meteen, en ja mijn hotmail staat open dus ik zie direct wanneer iemand reactie post :lol: daarom reageer ik zo snel! Voel je eigenlijk een verschil tussen de bovenkant en onderkant? Omdat de bovekant bedekt is door een spier lijkt het me logisch dat het daar harder is...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja zo ervaarde ik het mn moeder moest er ook wel om lachen :P

en meid een voordel van dual-plane, de ronde prothese word aan de bovenkant een klein beetje plat gedrukt.

Kortom een anatomische vorm :D En alles gaat natuurlijk een beetje zakken ^_^

Hmm even voelen hoor...

Nee valt eigenlijk reuze mee :D

Ik kan nu nog niet helemaal vergelijken maar van boven kan ik ze ook lekker induwen zeg maar :P

Hihi als je meer vragen hebt stel ze gerust hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd! Dan krijg je zoiezo een anatomische vorm...Ok nu neig ik toch meer naar dual plane hihi

Leuk dat je ze kan induwe, ik stelde mij het echt voor dat dat niet kon :)

Ik denk als de arts zegt dat ik ze nog altijd bijeen ga ik kunnen duwen met dual plane, dan kies ik hier toch voor.

Ook omdat ik dan minder kans heb om de randen te voelen, dat is ook héél belangrijk :lol:

Kan jij die van jou voelen?

Dankje dat ik zo veel vragen mag stellen hihi,

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi erg is dat he dat twijfelen :P

Ik moet zeggen ik was ook voor voor de spier hoor meid maar nu ik dual-plane heb zie ik alleen voordelen ^_^

Ook na het krijgen van kinderen heb ik nu minder kans op hang.

Maar als ik ooit voor een wissel ga denk ik dat ik wel graag voor de spier wil als het kan :D

Maar dan ben ik denk ik 10 a 15 jaar verder hihi.

Nee ik voel geen randen! je ziet ze ook totaal niet :D

Ik denk als ik ze voor de spier had gehad dat het gewoon niet mooi was geworden ;)

Als ik nog maar een beetje stress vliegen de kilo's eraf dus had niet mooi geworden ^_^

Zet even de voor en na delen op een rijtje meid!

En ga op het advies van je arts af! uiteindelijk ben ik erg blij met de keuze van mijn arts :D

Ik ga lekker even douchen en heerlijk mn bedje opzoeken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook 18jaar en snap je helemaal!

Is nu bijna halfjaartje geleden maar wou dit eigenlijk al veeeeel langer, maarja eerder dan 18 mocht niet..

Ik woon ook in Belgie en de Quan Clinic in Roeselare is een echte aanrader !

Ik heb achter de spier omdat ik dit persoonlijk mooier vind en ik kan ook wel met het nodige hulpmiddeltje (push up)

een spleetje ^^ creeren. Ik kwam van A75 naar C75 , voel me nu stukken beter in m'n vel en vind ze zelf perfect :)

Nu nog wachten VOL spanning zeker :D succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om nog een lotgenoot te leren kennen hihi :D

Ik zal meteen eens gaan kijken naar de site van de kliniek (als die er is)!

Leuk dat je er zo blij mee bent :) en dat je een spleetje kan creëren :lol:

Het is idd nog spannend, maar langzaam aan kom ik dichter bij mijn doel >>>> mooie :1boobs:

Groetjes!

Laurien

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu al eens gaan kijken op de site?

het zijn echt supervriendelijke en warme mensen en prachtige behandeling ;) en nabehandeling!

als je gewoon nog maar eens een kijkje neemt in het gastenboek die daar ligt staat het al propvol supergoeie reacties !! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep!

ik ben er al eens naar gaan kijken, lijkt mij idd een heel goeie clinic, het enige wat ik niet zie is de prijs :)

en als ik de prijs niet kan zien, word ik achterdochtig :D ffjes brutale vraag... hoeveel heb jij er voor moeten betalen? :)

groetjes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.