Ga naar inhoud

Laurien : Final countdown


Laurien

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben Laurien :48:

Ik ben 17 jaar, wrs een van de jongste hier op dit forum... :11: Ik denk al een paar jaartjes aan een bv. omdat ik uit een familie kom van A-cups en ik blijf al 3 jaar op die maat steken...en dat past gewoon niet bij mij!

Ik ben 1 meter 67, ik weeg 60 kg en mijn omtrek is 78 cm. Eigenlijk weet ik al tamelijk goed wat ik wil enz. dit is wat ik al heb:

Wellnesskliniek

Dr.Visser

McGhan 410 Soft Touch

Voor de spier

Dit is dus wat ik WIL, ik ben nog niet op consult geweest hihi :46:

Nu heb ik natuuurlijk nog wel wat vraagjes!

Ik heb een beetje de indruk dat de meerderheid implantaten heeft gekregen achter de spier ofwel dual plane... Ik heb nu niet erg veel borstweefsel maar ik ben nu wel niet plat...Dus ik vroeg mij af of ik toch een miniem kansje had om toch voor de spier te krijgen? Ik wil écht niet achter de spier,niet dat ik dat minder mooi vind, maar ik wil graag een 'spleetje' kunnen creëren haha

:lol:

Dan nog een andere vraag (voorlopig de laatste hihi)

Ik heb begrepen dat anatomische implantaten altijd wat stugger zijn door de vorm enz. maar kunnen anaomische ook gevuld zijn met hydrogel of semi-cohesieve gel? Want als men zegt dat het voelt als een winegum, dan hebik echt schrik dat als iemand er perongeluk tegenaan loopt, die persoon blauwe plekken krijgt omdat ze zo stevig zijn :lol:

Ok ik hoop dat iemand mij ietsje wijzer kan maken :) Ik wil alvast zeggen dat hier ZO VEEEL leuke meiden op zitten! Dit forum heeft mij echt al superveel geholpen!

Liefs! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

410 wordt vaak achter de spier geplaatst omdat je dan de randen minder ziet, die zie je namelijk snel bij deze prothese.

Anatomische zijn altijd cohesieve vullingen omdat ze natuurlijk hun vorm moeten behouden.

Daarom zijn ze inderdaad de stugste protheses.

Ik had ze ook vond het zelf wel mee vallen, wel de randen erg maar dat kwam omdat ik ze voor de spier had.

Maar nu ik een andere prothese heb merk ik duidelijk verschil deze zijn veel zachter en voelen echter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Laurien,

Welkom op het forum voor zover ik weet (en ik zit pas sinds een week op deze site) ben je inderdaad één van de jongste op het forum. Ik wil vanaf mijn 16e ook een borstvergroting en had het liefst ook al eerder gewild dan mijn 18e alleen kon dat financieel niet en vond mijn vader dat ik toch beter tot mijn 18e kon wachten. Is het ook niet tegenwoordig zo dat je zelfs 18 moet zijn voor een cosmetische behandeling?

Maar goed wel fijn dat je al precies weet wat je wilt, zelf ben ik vandaag op mijn eerste consult geweest bij Beaucare in Belgie heb er ook al een operatiedatum gepland op 21 september :126: deze kan ik eventueel nog wel cancelen want heb volgende week vrijdag ook nog een consult bij Boerhaave in Amsterdam dus is nog even spannend allemaal.

Succes verder met je zoektoch meid!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laurien,

Welkom! :D

Gezien je jonge leeftijd (jong huidje) en je A-cupje is er denk ik zeker wel een kans dat je ze op de spier kunt krijgen, zag het toch al vaker bij jonge meiden. Oudere huid is meestal wat dunner en dan krijg je sneller randen zelfs met een A-cupje. Ik denk wel niet dat dr. Visser met McGhan 410 werkt, eerder met ronde siliconeprothesen, maar dat zal wel geen probleem zijn vermoed ik, zag ook al veel mooie resultaten met ronde prothesen.

Maar eerst maar eens op consult gaan, dan weet je zeker wat bij jou persoonlijk kan! Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

410 wordt vaak achter de spier geplaatst omdat je dan de randen minder ziet, die zie je namelijk snel bij deze prothese.

Anatomische zijn altijd cohesieve vullingen omdat ze natuurlijk hun vorm moeten behouden.

Daarom zijn ze inderdaad de stugste protheses.

Ik had ze ook vond het zelf wel mee vallen, wel de randen erg maar dat kwam omdat ik ze voor de spier had.

Maar nu ik een andere prothese heb merk ik duidelijk verschil deze zijn veel zachter en voelen echter.

Owww, dat wist ik dus niet! Dit is nuttig om te weten :lol:

Ja ik wil écht niet dat je de randen ziet... Maarja dat kom vaker voor vrees ik als je voor de spier hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Laurien,

Welkom op het forum voor zover ik weet (en ik zit pas sinds een week op deze site) ben je inderdaad één van de jongste op het forum. Ik wil vanaf mijn 16e ook een borstvergroting en had het liefst ook al eerder gewild dan mijn 18e alleen kon dat financieel niet en vond mijn vader dat ik toch beter tot mijn 18e kon wachten. Is het ook niet tegenwoordig zo dat je zelfs 18 moet zijn voor een cosmetische behandeling?

Maar goed wel fijn dat je al precies weet wat je wilt, zelf ben ik vandaag op mijn eerste consult geweest bij Beaucare in Belgie heb er ook al een operatiedatum gepland op 21 september :126: deze kan ik eventueel nog wel cancelen want heb volgende week vrijdag ook nog een consult bij Boerhaave in Amsterdam dus is nog even spannend allemaal.

Succes verder met je zoektoch meid!

Liefs xx

Heey Roosie,

Ben jij 18 jaar nu? Wauw spannend! Consulten...ik wou dat ik er al naartoe kon! Maarja, de leeftijd! Ik moet ook wachten tot mijn 18de (andrs heb je toestemming nodig van ouders). In België moet je geen 18 jaar zijn, dat is ook vaak de reden dat mensen uit het buitenland komen om hier geopereerd te worden! (Blijkbaar komen veel Britten hier naartoe)

Ja ik doe al lang opzoekwerk, dan lijkt het ook dicherbij te kome snapje :)

Ik hoop dat alles goed komt voor jou! Gewoon gaan naar degene waar jij je het best bij voelt!

Liefs, Laurien

Link naar reactie
Delen op andere sites

randen hoef je ook niet te zien bij voor de spier hoor,dat zeg ik uit ervaring en omdat ik er eigenlijk ook wel enorme angst voor had,die randen.

maar ik heb alles behalve randen,en dan toch wel behoorlijke prothesen :D

idd eerst even op consult en een arts er naar laten kijken,dan weet je meer over je huid,weefsel en bouw enz...

en nog beter is,op een 2de consult bij een andere arts ook,kan je vergelijken :6: en kijken welke je aanstaat.

en trouwens ... welkom :)

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laurien,

Welkom! :D

Gezien je jonge leeftijd (jong huidje) en je A-cupje is er denk ik zeker wel een kans dat je ze op de spier kunt krijgen, zag het toch al vaker bij jonge meiden. Oudere huid is meestal wat dunner en dan krijg je sneller randen zelfs met een A-cupje. Ik denk wel niet dat dr. Visser met McGhan 410 werkt, eerder met ronde siliconeprothesen, maar dat zal wel geen probleem zijn vermoed ik, zag ook al veel mooie resultaten met ronde prothesen.

Maar eerst maar eens op consult gaan, dan weet je zeker wat bij jou persoonlijk kan! Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Heey Eefje,

Wauw ik dacht het juist omgekeerd te werk ging, ik dacht dat ik juist een dunnere huid had.. Nu jij het uitlegt, klinkt het idd wel logisch :D

Eventjes over ronde prothesen, zijn ze echt perfect rond? En worden ze niet vanzelf druppelvormig door de zwaartekracht? Mijn enige schrik ervoor is eigenlijk dat ik twee ballen zou hebben, want ze hebben in feite dezelfde breedte en hoogte...

Ik zou idd op consult moeten gaan, maar ik wil liefst pas op consult gaan op mijn 18e en het is miss nog een beetje te vroeg om te bellen :-)

Nu hoop ik alleen dat mijn ouders goed erop reageren, zij hebben geen idee dat ik hier mee bezig ben! Ik betaal er zelf voor (leve het weekendwerk!) dus eigenlijk heb ik zin om het ze pas te vertellen de avond ervoor hihi :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

randen hoef je ook niet te zien bij voor de spier hoor,dat zeg ik uit ervaring en omdat ik er eigenlijk ook wel enorme angst voor had,die randen.

maar ik heb alles behalve randen,en dan toch wel behoorlijke prothesen :D

idd eerst even op consult en een arts er naar laten kijken,dan weet je meer over je huid,weefsel en bouw enz...

en nog beter is,op een 2de consult bij een andere arts ook,kan je vergelijken :6: en kijken welke je aanstaat.

en trouwens ... welkom :)

sucses

greetzz moontje

Heey,

Thnx voor de welkom :D Van welke cupmaat kom jij? Ja ik ga idd toch naar een arts moeten gaan om zeker te zijn, maar ik kan het niet helpen dat ik er nu al over nadenk haha :lol: Het is ook niet hetzelfde als een nieuw kapsel, deze dingen gaan het toch 10 jaar moeten volhouden :D

Liefs, Laurien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roosie,

Ben jij 18 jaar nu? Wauw spannend! Consulten...ik wou dat ik er al naartoe kon! Maarja, de leeftijd! Ik moet ook wachten tot mijn 18de (andrs heb je toestemming nodig van ouders). In België moet je geen 18 jaar zijn, dat is ook vaak de reden dat mensen uit het buitenland komen om hier geopereerd te worden! (Blijkbaar komen veel Britten hier naartoe)

Ja ik doe al lang opzoekwerk, dan lijkt het ook dicherbij te kome snapje

Ik hoop dat alles goed komt voor jou! Gewoon gaan naar degene waar jij je het best bij voelt!

Liefs, Laurien

Ik ben nu 18 jaar inderdaad, vind het inderdaad ook echt spannend allemaal. Wil het namelijk ook al 2 jaar, maar niet afgelopen zaterdag maar die zaterdag ervoor de 14e heb ik te horen gekregen dat ik het nu echt allemaal mocht gaan doen. Dus ik ben ook pas een week bezig met informatie zoeken en heb nou gewoon al een eventuele datum gaat echt zooo snel allemaal :5:

Maar je moet wachten omdat je toestemming van je ouders nodig hebt? Dus dan neem ik aan dat hun het er niet mee eens zijn, of dat je het niet durft te vertellen? Ik dacht dat je in Belgie eigenlijk ook gewoon 18 moest zijn, zo zie je maar weer dat je hier elke dag wel weer wat leert! :42:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Hier nog een jonge meid van 18 jaar!

En ook jou verhaal spreekt me erg aan! Ik had zelf ook een aa/a met nog eens een stom kippenborstje.

Kortom bijna geen enkele bh was een succes of nouja met dikke vulling maar als je het dan uit deed... :blush:

Ik was zelfs 17 toen ik op consult ging (in Ne) en kon ook geopereerd worden op mn 17e helaas kwam dit niet uit met school dus was het 3 maanden later zo ver!

Als je heel graag anatomische voor de spier wilt hebben zou ik naar van der weij gaan. Deze plaatst bijna alleen voor de spier anatomisch en hele mooie resultaten :D

Spannend hoor meid!

Ik ben er heel erg blij mee dat ik dit nu heb gedaan beste keuze ooit!

Ik kan nu met gemak bh's vinden en voel me een stuk vrouwelijker :D

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Hier nog een jonge meid van 18 jaar!

En ook jou verhaal spreekt me erg aan! Ik had zelf ook een aa/a met nog eens een stom kippenborstje.

Kortom bijna geen enkele bh was een succes of nouja met dikke vulling maar als je het dan uit deed... :blush:

Ik was zelfs 17 toen ik op consult ging (in Ne) en kon ook geopereerd worden op mn 17e helaas kwam dit niet uit met school dus was het 3 maanden later zo ver!

Als je heel graag anatomische voor de spier wilt hebben zou ik naar van der weij gaan. Deze plaatst bijna alleen voor de spier anatomisch en hele mooie resultaten :D

Spannend hoor meid!

Ik ben er heel erg blij mee dat ik dit nu heb gedaan beste keuze ooit!

Ik kan nu met gemak bh's vinden en voel me een stuk vrouwelijker :D

succes!

Heey! :)

Ik heb heel veel goeds gehoord van deze pc, maar het enige probleem is dat ik in België woon! Anders zou ik echt naar deze gaan want ik heb al resultaten van hem gezien en WAUW...Maar wie weet ga ik er toch naartoe, ookal is het maar voor advies te krijgen :D

Leuk dat jij er zo blij mee bent! Ook leuk dat je het op zo'n jonge leeftijd kreeg,ik denk dat ik er heel veel spijt van zou krijgen als ik pas 4 jaar later ofzo de stap zou durven nemen...Achteraf zegt iedereen toch dat ze wilden dat ze het vroeger hadden gedaan! :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had 80A en paste ook 75B,afijn ik had enorme geen borsten om het maar zo te zeggen.

je hebt gelijk,er zelf overna denken is heel goed,zodat je weet waar je arts over praat straks en een goede voorbereiding,treft een super einde

Ik ben dezelfde 'voor' dan als jij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 18 jaar inderdaad, vind het inderdaad ook echt spannend allemaal. Wil het namelijk ook al 2 jaar, maar niet afgelopen zaterdag maar die zaterdag ervoor de 14e heb ik te horen gekregen dat ik het nu echt allemaal mocht gaan doen. Dus ik ben ook pas een week bezig met informatie zoeken en heb nou gewoon al een eventuele datum gaat echt zooo snel allemaal :5:

Maar je moet wachten omdat je toestemming van je ouders nodig hebt? Dus dan neem ik aan dat hun het er niet mee eens zijn, of dat je het niet durft te vertellen? Ik dacht dat je in Belgie eigenlijk ook gewoon 18 moest zijn, zo zie je maar weer dat je hier elke dag wel weer wat leert! :42:

xxx

Heey,

waus superspannend als je zo ineens groen licht krijgt! Goed dat je zelf initiatief neemt om informatie op te zoeken, dan val je tenminste niet uit de lucht op je consult! Ik ga geen toestemming nodig hebben van mijn ouders, omdat ik ga wachten tot mijn achttiende (ook met school enz.) Mijn moeder had al eerder vermeld dat ze het nie erg zou vinden als ik een BV kreeg, maar dan denkt zij wrs 10 jaar later ofzo.. En ja mijn vader, dat ga ik er echt niet tegen vertellen...het blijft toch een beetje genant vind ik! Mijn moeder zal het wel eens in zijn oor fluistere als ik niet in de buurt ben!En ja, zoiezo NA het consult vertellen zoda ze mij niet meer kunnen tegenhouden (dat kunnen ze zoiezo niet, maar ik wil ook geen gezeur aan mijn hoofd) :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker meid ik hoor van vele dat ze het veel eerder hadden gewild!

Soms denk ik ben ik niet jong? Maar nog 4 jaar of langer nee dat had ik niet gekund!

Heb je wel toestemming van je ouders? Mischien is dat wel fijn om eerst te hebben :blush:

Wie weet willen ze liever dat je nog wacht en dan heb jij je consulten al gehad :blush:

Ook een heel groot voordeel is je moeder mee laten gaan :D

Hihi en dat over je vader dat herken ik ! ik schaamde me er ook een beetje voor en eerst begreep hij me niet eens. Maar gelukkig kon ik er een tijdje later met hem over praten en dat voelde wel fijn! :D

Mijn tip: Betrek je ouders er zo veel mogenlijk bij ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker meid ik hoor van vele dat ze het veel eerder hadden gewild!

Soms denk ik ben ik niet jong? Maar nog 4 jaar of langer nee dat had ik niet gekund!

Heb je wel toestemming van je ouders? Mischien is dat wel fijn om eerst te hebben :blush:

Wie weet willen ze liever dat je nog wacht en dan heb jij je consulten al gehad :blush:

Ook een heel groot voordeel is je moeder mee laten gaan :D

Hihi en dat over je vader dat herken ik ! ik schaamde me er ook een beetje voor en eerst begreep hij me niet eens. Maar gelukkig kon ik er een tijdje later met hem over praten en dat voelde wel fijn! :D

Mijn tip: Betrek je ouders er zo veel mogenlijk bij ;)

Liefs

Heey!

Hmm ja ik snap wel dat je zegt dat ik mijn ouders erbij moe betrekken, maar mijn vader is echt niet zo open-minded... :unsure:

Hij zou eerst al begin zeure over het feit dat ik wrs te veel heb gekeken naar programma's over plastische chirurgie (ik kijk graag naar operaties, vooral cosmetische) en dan gaat hij vragen hoe ik het ga betalen... Dus ik ben eigenlijk van plan om het pas te vertellen als ik tenminste al 1 consult heb gehad. Je moet begrijpen, ik heb nog 3 oudere broers (allemaal midden 20) en als mijn vader het weet, gaan zij het zoiezo ook te horen krijgen! Ik hou het het liefst tussen mij, mijn zus en vriendinnen en mijn moeder :D (girlpower)

Idd fijn dat je het tegen je vader kon vertellen! Spijtig genoeg is de band tussen mijn vader en ik niet sterk genoeg om er over te praten, ik ben de jongste thuis en hij ziet mij dan ook als een puber (naar mijn mening ben ik al 2 jaar uit mijn onvolwassen puberhouding)

Wie weet verandert alles nog tegen de tijd dat ik 18 ben, ik zal moeten bewijzen da ik er volwassen genoeg over ben...maar ik weet

bijna zeker dat hij er overtuigt van gaat zijn dat ik er verslaafd aan ga raken..

Ik ben namelijk 2 jaar geleden al onder het mes gegaan, in mijn ogen een cosmetische operatie, dat mijn leven echt drastisch heeft verandert. Nu ben ik bang dat hij denkt dat ik deze 'kick' zo leuk vond, dat ik op zoek ben naar een andere kick.

(hoewel het niet echt een kick was, meer 2 weken van ondragelijke pijn haha :lol: )

Wauw, sorry voor de lange tekst hihi :D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je echt heel erg goed meid!

Ik heb eigenlijk geen band met mn vader, in het verleden zijn er dingen gebeurt waardoor ik er gewoon klaar mee ben. Ik woon met hem in 1 huis maar ik zie hem ook niet meer als mijn vader.

Ik heb t hem dan ook niet verteld maar mijn moeder wel! Hij kwam naar me toe en vond ik dat ik moest wachten want het kan fout gaan en ga zo maar door. Tot hij hoorde dat ik een afspraak in het ziekenhuis had staan toen ineens besefte hij dat het geen pubergedrag was of maar iets tijdelijks. Toen heb ik er met hem over kunnen praten :blush: Tenslotte ben en blijf je het kleine meisje... zucht!

Ik snap je dus heel erg goed! Maar vertel het dan wel zeker tegen je moeder en vraag of ze je financieel kunne helpen ^_^

Ik dacht dat het ook niet tegen je moeder ging zeggen mijn fout :blush:

Mag ik vragen of de operatie aan je ogen nodig was of was het voor jezelf?

Mischien zijn ze dan bang dat het inderdaad meer een kick is, gelukkig weet jij dat het niet zo is!

Meid laat ze zien hoe belangrijk het voor jou is!

Mijn moeder moest er niks van hebben tot ik vertelde hoe belangrijk het voor me was vanaf toen is het goed gekomen ;)

Ben benieuwd hoe je consult gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Marisjuh!

Ben blij dat je het begrijpt :) Het is allemaal niet zo simpel met vaders hé, leven met ouders in het algemeen is niet zo gemakkelijk vind ik! Ik ben enigzins wel gerustgesteld dat jij min of meer in dezelfde situatie zat als ik nu, uiteindelijk ben

jij er wel heel gelukkig mee en dat is wat telt :)

Ik ben niet geopereerd aan mijn ogen hihi, ik bedoelde 'in mijn ogen' als een uitdrukking, ik had het misschien wat duidelijker moeen zeggen :lol:

Ik heb kaakchirurgie gehad aan zowel boven- als onderkaak (helse pijn, ik reageer niet goed op pijnstillers).

Voor mij voelde het aan als cosmetisch, omdat ik zo ongelukkig was over mijn gezicht, hoewel het ook medisch van belang was.

Die operatie was voor mij zeker noodzakelijk, dat is de reden dat ik ze op mijn 15e kreeg (wat eigenlijk minstens 2 jaar te vroeg is) maar anders denk ik dat nu in slechte toestand was...De operatie heeft heel grote impact gehad op mijn leven (het probleem zit letterlijk onder je neus, niet makkelijk om mee te leven)

Dit ervaar ik idd echt niet als een kick, alleen een belangrijke stap om mijn zelfvertrouwen nogmaals op te krikken.

Ik denk dat mijn moeder wel gaat begrijpen hoe belangrijk het is voor mij, maar ik snap wel als ze zegt dat het bij mij niet nodig is. Ik draag namelijk altijd opgevulde beha's, dus op het eerste gezicht lijken mijn borsten niet klein. :lol:

Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw resultaat :blush: hihi, zou ik je ww mogen?

In ieder geval, dankje voor de steun!

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he meid pff die vaders, ik moet ook toegeven dat ik ook soms liever een heel ander gezin had gehad. Maar dit heeft allemaal zn redenen ^_^

Maar ik heb niks te klagen, en nu staan allebei mn ouders achter me en ze zijn echt heel lief geweest dus alles is toch nog goed gekomen :blush:

O hihi ik dacht dat je geopereerd was aan je ogen, tja ben toch niet zo slim :P

Maar dat geeft toch niks meid een kaak operatie is ook niet niks..

Ik heb een beugel gehad had ik deze niet had mijn gezicht er ook heel anders uitgezien :7:

Oef ja ik herken me echt in jou! met bh's leek het een volle a helemaal niet zo gek dus!

Maar wanneer ik het uit deed zag je 2 paar bobbels en thats it hihi :P

Ja tuurlijk mag je mijn ww meisje!

Ik zal je even pben :D

Toch wel leuk een leeftijdgenoot die eigenlijk hetzelfde meemaakt ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

ik ben ook erg blij dat er een leeftijdgenoot op het forum zit die al geopereerd is! Ik vind het erg mooi geworden, je mag er tros op zijn :lol: En wat zeg je nu of niet slim zijn haha! :D gewoon een misverstandje

Ben blij voor je dat je ouders er achter staan, het is idd wel beter als je ouders erbij zijn betrokken, zeker als ze er positief op reageren (uiteindelijk dan)

Ja ik moet echt allerlei trucjes bedenken om ze er toch wat groter uit te laten zien :D (leve de opgevulde beha's)

Ik ga blij zijn alsik die allemaal kan weggooie (of verbranden)...

Nog maar 10 maandjes wachte :) Intussen veel tijdens de vakanties werken en in het weekend, ik wil ze echt zelf betalen!

Een sweet-18 cadeautje aan mijzelf :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah das echt lief meisje :blush: Dankjewel :blush:

Ja het voelt ook errug fijn hoor dat ze achter je staan! Het is natuurlijk niet zomaar een beslissing :D

Pff ja die bh's, ik had er altijd eentje met dikke vulling nou ik had een volle C leek wel :P

Heb m nu echt met plezier weggedaan :D

Nou das is wel lekker meisje je hebt nu nog alle tijd om te sparen!

Ik werk nu ook voor mn boobies hihi :D

Maar ik heb er een heel leuk cadeautje voor terug!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Marisjuh!

Ik ga mijn beha's ook meteen weggooie met een grote glimlach :lol: Hebben je ouders voorgeschoten? Lijkt mij wel handig, dan heb je geen stress dat je niet gaat toekomen hihi :D

Btw, ik heb nog een vraagje voor jou :) Ik wil liefst voor de spier prothesen omdat ik een "spleetje" wil kunnen maken,

maar ik las dat jij dual plane hebt, en jij kan ook spleetje maken...Super voor jou natuurlijk :D maar ik dacht dat dat niet mogelijk was :lol: Heeft toevallig je PC daar iets over vermeld?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.