Ga naar inhoud

Troelie: 20 juli 2011 : Dr. Posma : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik lees al een tijdje mee hier op t forum omdat ik graag een bv wil.

Heb hier al veel opgestoken van jullie allemaal,super!

Ik ben 30 jaar en heb 2 kinderen, meisje van bijna 4 en een jongen van bijna 1,5.

Heb altijd al een bv overwogen (had kleine B ),maar na 2 zwangerschappen is de boel aardig gekrompen en wat slapper en zit nu ongeveer op een A.

Ik zou graag naar een volle B of kleine C willen.

Ik heb helaas weinig weefsel dus ik vrees dat t advies dual plane of achter de spier zal worden,terwijl mij voor de spier stukken beter lijkt.

Ik heb 30 juni een consult bij de Bergmankliniek met Drs Posma,

hebben jullie ervaringen met hem en/of de kliniek(vooral over de arts kan ik niet zo heel veel over vinden)

Zou graag jullie meningen/ervaringen en adviezen willen horen....

Alvast bedankt Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Troelie,

Ik heb 1 juni mijn bv gehad bij de bergman kliniek en ik ben erg tevreden. Ik zou een consult hebben bij dr Posma maar die was

verhinderd dus werd het dr Stevens. Ik heb zelf ook gezocht naar info over dr Posma maar ook niet gevonden.

De kliniek vond ik erg prettig, hele lieve verpleegkundige na de operatie. Niets dan lof. Hou er rekening mee dat het consult kort duurt, dat je je vragen op papier hebt.Ik heb ze dual plane, en dat is in principe goed te doen, ik geloof dat het bij Bergman wel hun favoriete manier van plaatsen is.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fleur,

Bedankt voor je snelle reactie, fijn om te horen dat het je daar goed bevallen is.

Het is een bekende kliniek ook in de media en dat geeft toch wel een beter gevoel dan al die andere vage klinieken (terwijl ze vast en zeker ook goed zijn).

En ik ben zeker ook met mn 'lijstje'bezig anders kan ik 3x terug op consult met al mn vragen...Hopelijk nemen ze toch wel de tijd want mn lijstje is eigenlijk een Lijst.

Wat ik ook nog wel een lastige punt vindt is het hestel met 2 kleine kindjes die op de fiets vervoerd moeten worden,1e week is goed op te vangen allemaal maar daarna zal t wel lastiger worden.

Moet nog maar even zien hoe dat zal gaan,dochter gaat na de vakantie naar school.

Als je nog tips hebt hoor ik t graag,want ik neem aan ( hoop) dat je na 1 week wel weer rustig aan mag fietsen.

Gelukkig voor mij is dat zoonlief een lichtgewicht is:)

groetje Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, dat scheelt wel ja dat je zoon licht, is 30 kilo achterop is iets teveel voor je spieren. Ik weet het eigenlijk niet, zou ik ook even opschrijven. Mijn zoon wordt altijd opgehaald door een vriendje met opa dus dat is erg fijn. Geen problemen wat betreft school.

Heb je wel hulp voor de eerste week? Is wel erg fijn als er iemand is voor jou en je kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor de eerste week is zeker wel te regelen hoor,met lieve man,moeder en schoonmoeder!!

Dus dat komt wel goed.

Dochter is ook niet zo zwaar gelukkig ongeveer een kilo of 15/16 maar die moet achterop gezet worden. Of we oefenen met achterop klauteren.

Ik hoop dat ik wel eind van de zomer de bv kan krijgen want ik ga volgend jaar mei trouwen en dan is t natuurlijk wel extra leuk om met mooiere borsten jurken te gaan passen!

Hopelijk kan ik dan eind van t jaar gaan kijken voor een jurk en zijn ze een beetje op t blijvende formaat.

gr Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi,

Donderdagavond heb ik mn consult gehad in de bergman kliniek Den Haag bij Drs Posma...

We (was samen met mn as man)werden erg vriendelijk begroet en waren snel aan de beurt.

Bij de pc ging t allemaal vrij vlot maar alles was duidelijk,hij vroeg wat mn wensen waren en heb toen het een en ander gepast.

Had ook meteen een heel goed gevoel bij/over de pc.

Eerste wat ik paste was 200cc en ik dacht; wow das groot! het paste niet echt bij mn figuur. De pc zei al dat ik erg smal ben en dat groter erg onnatuurlijk zou worden.

Ik en mn vriend waren t al gelijk eens dat t te groot was,toen heb ik 160 cc gepast maar de beha was net niet vol gevuld zeg maar.

Hij zei dat 180 voor mij erg mooi zou zijn en daar kon ik me meteen in vinden aangezien ik ook niet erg grote borsten wil ik zou hiermee op een volle B hooguit een kleine C uitkomen.

Ik heb vandaag gebeld om een afspraak te maken voor de operatie en dat is 20 Juli geworden,snel al he?? Spannend hoor!

Het enige waarover ik twijfel is of ik niet 200 of 180 cc zal nemen.

Het zal achter de borstspier geplaatst worden via de oksel...

Ik heb her en der al gehoord dat t dan minder groot uitvalt als t achter de spier geplaatst word.

180 zou ik erg mooi vinden maar hoeveel houd ik van over? zou 200cc beter zijn? twijfel twijfel want zoals ik de 200cc vond staan tijdens t passen zou ik t te groot vinden.....

Graag wil ik jullie meningen/ervaring/adviezen willen horen...

Alvast bedankt xTroelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

180 CC lijkt me erg weinig... 200 CC is dan niet veel meer, maar je verliest zoizo nog 40 cc achter de spier plaatsing of dual plane!

Maar goed je wilt maar een cup B dus dan lijkt me die 200 cc wel voldoende.. Maar je betaald natuurlijk wel een hele smak geld!

Dan zou het zonde zijn als je er niks van zag toch! Hoe groot ben je dan en hoeveel weeg je?

Apart ook via de oksel, dacht dat dat bijna nooit meer gedaan werd!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ja 180/200cc is weinig maar ik ben erg tenger,smalle borstkas en 'smalle' borsten die leeg(hangen absoluut zijn na 2 zwangerschappen,maar toen ik de 200cc pasprothese aan had was t flink aan de maat in verhouding met mn lichaam.Het was echt een heeel verschil niet)bij mij....ik schrok me rot dacht: wow das groot!

Ik ben 163 en 51 kilo.

Krijg 180 of 200cc rond geruwd hoog profiel achter de spier.

En ik wil gewoon mooie vollere borsten,zodat beha's,en kleding eens een x mooi gevuld zijn in plaats van de flubberende zijkanten in kleding.

De pc wilde via de oksel omdat ik haast geen borstplooi heb en ik heb geen strak getrainde borstspieren(ik sport nul komma nul) dus dat zou bij mij t mooiste resultaat geven.

Had al gehoord dat ze dan soms te hoog zitten of omhoog schieten en gevraagd hoe dat zat,

hij zei het is een veel preciezer klusje en ik neem daar echt de tijd voor om t er mooi in te plaatsten....en hij heeft ruim 20 jr ervaring hiermee dus heb ik er wel vertrouwen in.

Ook zei de pc dat ik met 200cc waarschijnlijk op een erg volle c zou uitkomen....maar ja als je 40 cc verliest met achter de spier..... dan toch miss 200cc.

Maar ja als ik slappe borstspieren heb verdwijnt er dan alsnog 40cc of minder.....? geen idee

ben nog in beraad met mezelf 180/200?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dan toch voor die 200 CC gaan!

Je bent inderdaad wel 'klein' en weegt ook niet veel inderdaad.

Grote boobs zullen waarschijnlijk ook niet bij je passen!

Maar je pc weet vast wel wat ie doet met die plaatsing via de oksel!!

Nu alleen nog maar aftellen en het is zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ja idd als ik ergens zou binnen komen zouden eerst mn boobs binnen komen en ik erachteraan,das niet de bedoeling.

Bedank voor t meedenken hoor! ik neig ook steeds meer naar de 200

ik vind 40 cc wat je verliest achter de spier,dat is me daar niet verteld,

Echt geen idee dat t zoveel kan verschillen....

Zijn er nog meer meiden die achter de spier hebben laten plaatsen en dat t wat kleiner uitvalt dan verwacht..?

Ik hoor graag jullie ervaringen/meningen

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee das zeker niet de bedoeling, je moet natuurlijk wel gewoon jezelf blijven ;)

Maar anders kun je nog even met de kliniek bellen ?

Kun je gelijk even vragen hoe het zit met het CC verlies met dual plane of achter de spier plaatsing!

Anders kun je alsnog voor bijvoorbeeld 220 CC gaan!

Heel veel meiden hier, vinden achter hun boobies te klein... Zul je veel horendenk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii18 Hmmmm goed om te weten.

Denk dat ik morgen maar gelijk s ga bellen om te horen hoe t precies zit.

Al had de pc wel zoiets van; meer dan 200 begin ik niet aan bij jou want das echt te groot voor je....

Hetgeeft me wel een gevoel van een soort zekerheid dat hij ook voor natuurlijk ogende borsten gaat in verhouding met iemands lichaam.

Hoewel ik niet ga voor flinke borsten,moet ik wel ff zeggen dat de meeste grote(re) borsten hier er erg mooi uitzien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa zou ik doen, dan weet je het gelijk!!

Nee wel goed van je pc inderdaad... hij kijkt echt wel wat t mooist is!

Is toch ook wel belangrijk!!

Laat maar weten wat ze zeiden bij Bergman!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Troelie,

Jij bent dus ook al bijna aan de beurt! Spannend he? Ik zou inderdaad ook voor de 200 cc gaan. Mijn pc zei dat het waarschijnlijk 260 a 280 cc bij mij gaat worden, maar ik ga echt benadrukken dat hij het maximale er in moet doen. Ik had al gelezen dat de borsten bij een BV kleiner ogen en ook dat er veel ze toch groter hadden gehad. Dus zou toch voor de 200 cc gaan, maar ja je moet natuurlijk wel naar je eigen gevoel luisteren. Ik hoor het wel wat het gaat worden :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@deedee76

Ja bijna.....brrr maar jij eerst!

Als je voor de max gaat ben je dan niet bang dat t iets te gaat worden?

Ik wik en weeg steeds... maar kom meestal uit bij de 200......

schrijf je een verslagje woensdag? ben zo nieuwsgierig over hoe en wat, en nog belangrijker wat je krijgt geplaatst en hoe t met je gaat!

hoor t graag allemaal

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi troelie,

Ik zou gewoon even overleggen met de kliniek. Zelf had ik nl ook de vrees dat de 260cc die ik gepast heb, bij plaatsing dual-plane kleiner uit zou vallen. Ik heb met de pc gesproken en die vertelde me het volgende: bij plaatsing achter de spier/ dual-plane heb je wat verlies. Dit is al meegerekend. Het verlies is ongeveer 20cc. We plaatsen bij jou een 260cc. In feite heb je 240cc gepast (en ze zeiden 260cc) en door 260cc te plaatsen kom je op deze maat uit. We calculeren het verlies dus al in."

Ik neem aan dat dat in de bergmankliniek ook gebeurt, maar zou zeggen, even bellen. Je wilt ook niet te groot geplaatst krijgen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ sannetje1980

Bedankt voor je reactie,bij mij zeiden ze ongeveer t zelfde

want ik heb de kliniek even gebeld om te vragen hoe t zit; bij ronde is t zo dat als ze achter de spier geplaatst worden dat de bovenzijde glooiend afloopt dan wanneer t voor de spier geplaatst wordt.

Het lijkt daarom optisch kleiner omdat t er niet zo 'bovenop' zit.

Dus met mijn postuur en weinige weefsel adviseerde ze idd de 180cc,als ik met passen de 200cc te groot vond moest ik dat echt niet nemen want dan zou ik echt op een kleine d (???) uitkomen. en de 180 met idd een volle B, kleine C.

En idd wat je krijgt,krijg je ook te passen!

Denk nu toch maar dat ik t bij de 180 houdt heb ten slotte ook hoog profiel dus het zal best goed komen met de grootte en projectie.

Hun hebben er natuurlijk al jaren ervaring en zullen t vast wel weten.

Maar ja twijfel heb je gewoon omdat je t zoveel mogelijk naar je eigen zin wil hebben,de een zegt dit de ander dat. maar ieder lichaam is idd ook anders en dat vergeet ik voor t gemak. bij iedereen pakt elke maat ook weer op een andere manier uit!

Ik wil iig niet te groot dus dit moest maar worden....180cc

x Troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je gevoel wel hoor, ik twijfel ook regelmatig nl...

Als ik alles voor mezelf weer doorneem kom ik toch echt op de 260cc uit, ook om naar een volle b/ kleine c te gaan. Maar als ik de verhalen hier lees over hoe snel het went, dan neig je toch naar groter. maar heb besloten me daar niet meer door te laten twijfelen, bij mij past klein maar fijn, en dat is voor iedereen anders, daarnaast is ook ieder zijn smaak anders. Denk dat je gewoon gerust op de arts af kan gaan, ze hebben zoveel ervaring! gooischmeisje hier op het forum is bv met 205cc van een lege a naar een volle c gaan, een ander heeft weer veel meer nodig. Ligt echt aan je bouw etc. Heel veel succes, ik ga je zeker in de gaten houden! Mijn bv is 18 augustus, dus nog even aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor jou is t ook al snel hoor,voor je het weet is t zo ver!

Ik kon kiezen 20 juli of pas eind september want de pc gaat in augustus op vakantie.

gelukkig kreeg ik vrij en kon ik voor de 20e gaan. best snel maar anders ga k nog meer twijfelen dan ik al doe.

ja we zijn wel in de minderheid met een kleinere cup-wens maar dat maakt me idd niet uit....... het past gewoon niet bij ons en we moeten gewoon gaan

voor wat wij mooi vinden!!!!

Groot is ook mooi maar moet je bij je passen.....

ik ben ook heel erg benieuwd naar jou hoor alleen daar moeten we nog ff wat langer voor wachten.....

Ik stel voor; wij gaan niet meer twijfelen en doen wat je pc zegt en vooral op je eigen gevoel afgaan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed idee meid! Gaan we doen!!

Het is wat je zegt, ik vind de grotere borsten hier vaak prachtig, maar past echt niet bij mij. Vind het prettig om gelijkgestemden tegen te komen haha

en idd, die twijfel is niet nodig, de pc weet wel wat hij doet, ik heb mijn wens duidelijk verteld en voorbeeldjes meegenomen, zo kwamen we hier op uit. Dit zou het meest natuurlijk zijn, en daar ga ik voor. En het blijkt dat zelfs de meiden met cup e nog wel groter hadden gewild achteraf, dus ik denk dat dat een gevoel is wat je zoiezo misschien weleens kan hebben, het went snel. Ga jij maar lekker voor die 180, dan heb je straks je gedroomde borsten, ik ga je volgen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Troelie,

Ik zou voor 200 cc gaan.

Heb 385 cc gekregen en heb nu een C. Ben 166 lang en weeg 56 kg. Voor de bv een A cupje gehad.

Ik dacht dat het te veel voor mijn zou zijn maar nu ben ik tevreden dat ik niet minder heb genomen.

Succes met het beslissen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sannetje1980

Ja vindt het ook leuk om gelijk gestemde te volgen en zal ik bij jou zeker ook doen hoor!

Ik weet nu voor bijna 100% zeker dat ik voor die 180cc ga....aangezien ik ook errug smal ben van boven.

En idd het lijkt wel of iedereen(meesten)toch weer groter willen of ze zich nou een B of een D hebben laten aanmeten. het moet gewoon je smaak zijn.

Ik vind grote bosten ook mooi maar vindt dus echt niet bij mij passen dus laat me niet overrompelen door meningen van anderen. Als ze me begrijpen vind ik dat natuurlijk heel leuk,maar zo niet dan is t ook goed.

FF vraagje sannetje; ben je geboren in 1980? zou leuk zijn,zouden we even oud(jong) zijn,gewoon leuk om te weten.

@ monica

Ik begrijp waarom je blij met je maat bent hoor,heb je foto's gezien en ze heel erg mooi! petje af...

maar heb ff goed naar je foto's gekeken en onze lengte en gewicht komen wel overeen maar ik ben bovenaan een stukje smaller dan jij en mn borsten zijn minder breed van vorm dus het lijkt bij mij al snel groter met minder cc dan jij hebt.....

Dus aan iedereen doe waar JIJ je goed bij voelt!!!

x troelie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.