Ga naar inhoud

Kimberley : 27 juli 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Gisteren 25 juli om 3 uur had ik mijn consult bij Dr. Verdonck. maar ik was pas om 5 uur aan de beurt. Ik kan zo slecht tegen wachten.. gelukkig hadden ze wel gratis koffie :)

Toen ik aan de beurt was kwam dokter Verdonck mij halen, hij maakte het lange wachten gelijk helemaal goed! Het was een hele aardige man, hij begon te vertellen over de implantaten en de complicaties die voor kunnen komen. Ook vroeg hij wat ik precies in mijn hoofd had kwa cup.

Toen moest ik me uitkleden en ging hij naar mijn borsten kijken, hij vertelde dat ik een breed borstbeen heb die duidelijk aanwezig was (weinig vet) dus dat ik met de implantaten alleen niet een dikke spleet kreeg als ik naakt was, maar dat vind ik ook niet natuurlijk zei ik want dat kan met een bh. Ze komen er daardoor ook heel natuurlijk uit te zien, voorts mocht ik gaan passen. Bij de kleinste begonnen, die vond ik nog te klein en de 280cc had ook nog niet de volume die ik wilde hebben. De 300 cc vond ik het mooiste en natuurlijkste, ik was gelijk helemaal weg van die maat, ik heb ook nog groter gepast maar dat vond ik niet mooi in verhouding met mijn lichaam, volgens dokter Verdonck was dat ook de beste meest natuurlijke maat.

Ik krijg hem achter de spier, dat gaf de mooiste resultaat vertelde hij. ook omdat ik geen baleffect wil. en er zaten meer voordelen aan.

Toen mocht ik vragen stellen, heb er veel gesteld en mijn moeder ook.

Hij nam goed de tijd voor me en stelde me op mijn gemak.

Ik ben erg blij dat mijn consult zo positief is verlopen en ik heb er een goed gevoel bij.

Morgen (27/7) moet ik me om half 9 melden. SPANNEND!!

Maar ik heb er zin in.

Liefs xx kimberley

p.S ik doe er een plaatje bij die ik heb meegenomen, ze gaan op die lijken, maar hij zei eerlijk dat elke borst anders was, misschien had die meid wel meer vet of juist meer spier.

Hey!

Ik had gisteren ook mijn consult maar pas om vijf uur dertig!

Net als jij heeft Dr Damen mij aangeraden 300 CC omdat ik ook slank ben bovenaan. En dit natuurlijkst oogt...maar ik zou toch graag (voor mezelf) wat groter willen...ben nog aan het twijfelen.

Net zoals jou heb ik die prent ook meegenomen!! hehe...

Ik wens je veel succes! en laat eens weten hoe het is gegaan hé!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

Ben heel benieuwd naar je verslagje.

Doe lekker rustig aan en sterkte met je herstel.

Liefs missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames!

Het heeft even geduurt maar hier is het dan mijn verslag over mijn borstvergroting!

Ik moest me om half 9 melden bij de kliniek, na heel even gewacht te hebben werd ik al naar mijn kamer gebracht. Daar werden foto's van mijn borsten gemaakt, mocht ik de schort en badjas aan, ook moest ik de diclofenac zetpil in.

Het wachten duurde daarna heel erg lang voor mijn gevoel, was ondertussen maar even op bed gaan liggen tv kijken, om 10 voor 10 werd ik meegenomen naar de operatiekamer, het was daar heel koud, ik werd overigens meegenomen door een onaardige vrouw :S ze zei heel koel ga maar liggen, armen wijd, ze werden toen vast gemaakt, en ik kreeg plakkertjes op voor de monitor, ik nog zeggen dat k zenuwachtig was maar daar gaf ze geen gehoor aan, toen werd het infuus gedaan. Daarna ging alles heel snel, ik kreeg alvast een kalmeringsmiddel, vanaf toen weet ik alleen nog hele vage dingen zoals dat de dokter mij af kwam tekenen, liggend of zittend dat weet ik niet meer, en dat ik in werd gesmeerd met jodium.

Het volgende moment werd ik wakker en had ik het idee dat ik heel dronken was, ik zei wat een leuke achtbaan hé, waarop ik iemand hoorde zeggen ja leuk hé haha en het volgende moment was ik emotioneel en vroeg ik om mijn moeder en zei iemand heel hard sttt!!!

Heel vaag haha maar na een uurtje bijkomen was ik al veel minder duizelig, ik was niet misselijk maar toch heb ik even moeten spugen wat ik in al geen 10jaar had gedaan, daarna was het gelijk klaar. De vrouw die mij naar mijn kamer hielp en in bed was overigens wel heel aardig. Ik kreeg litteken olie mee die over de datum was :o 25 maart en het was toen 27 juli, LET OP! ik vind het erg slordig.

Op de terugweg ben ik al gauw in slaap gevallen, ik had geen pijn wel een spierpijn gevoel, het gaan liggen en zitten was pijnlijk maar met hulp en goed ontspannen terwijl iemand me liet zakken ging het prima.

Het is mij 100% meegevallen, ik had verhalen gelezen van mensen die voelen het alsof ze in elkaar zijn geslagen met een knuppel of dat ze overreden zijn, ik had dat gelukkig niet.

Wel vond ik de tape erg strak zitten kon niet diep ademhalen dat vond ik irritant haha want ik ben dan weer zo eigenwijs dat ik net zolang probeer tot het toch lukt.

2 dagen later ging ik op vakantie, dat ging goed was wel soort duf en heb nog veel geslapen,

De derde dag kon ik al zelf uit bed komen :D Daarna ging het met de dag beter...

Na 9 dagen heb ik op vakantie mijn tape er laten af halen en mijn uiteinde van de hechtingen eraf laten knippen, de rest is nl. oplosbaar. het litteken ziet er erg goed uit, voor mezelf aan de rechterkant zit die echt in de plooi maar de linkerkant zit die iets daarboven die silicoon zit ook iets lager, mijn tepels staan ook nog niet helemaal gelijk, maar alles word met de dag soepeler en ik verwacht dat het goed gaat komen, met een bh aan zie je er niets van.

Het is nu 2 weken geleden en ik voel me goed, vd week heb ik wel gestofzogen en gedweild maar daar had ik die avond veel last van mijn borsten niet echt een hevige pijn, maar wel last. De volgende ochtend ook nog heftige steken in mijn rechterborst, ik voor de zekerheid gebelt naar de kliniek, als het te erg werd moest ik nog eens bellen, het was precies bij mijn hechtingen. Maar na een uur had ik er geen last meer van, ik denk dat het een reactie van mijn lichaam was omdat ik teveel had gedaan wat nog niet mocht.

Ik heb van sportbh nu 80D heb ook een 75C, maar die zit erg strak en net op mijn tepel haha dat is volgens mij niet de bedoeling, heb al veel bikini's gekocht en een monokini :D

Bedankt voor jullie steun!

Liefs kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Hoe gaat het met je?

Hey jazzy,

Dankjewel ;)

Het gaat erg goed met mij, gistere voor het eerst uitgeweest, dat was wel een beetje eng omdat iedereen hard tegen je aan loopt en soms met ellebogen tegen je borsten aan komt :S maar het was een geslaagde avond.

x

Spoedig herstel gewenst!

Heb binnen 2 weken ook een consult in de WK.. bij Dr Damen :43:

Groetjes

Hooi ;)

dankjewel!

hoe is je consult gegaan?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.