Ga naar inhoud

Kimberley : 27 juli 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben Kimberley en ik heb 25juli een consult en 27 juli een operatie in het wellnesskliniek. Ik vind het ontzettend spannend allemaal, ik weet niet goed wat ik moet verwachten daarom lees ik heel veel verslagen van jullie.

Hebben jullie nog tips waarmee ik rekening moet houden?

Ik wil graag weten;

hoe snel kan ik een normale bh of bikini aan?

Is het heel erg pijnlijk na de operatie?

Alvast hartstikke bedankt,

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi

een bikini of bh kun je volges mij aan na 4 tot 6 weken.

ik vond de pijn na mijn bv goed t edoen hoor, had het erger verwacht.

maar hoor hier op het forum wel dat het veel scheelt van persoon tot persoon.

wat wil je ongeveer? hoeveel cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kim!

Ik ga donderdag onder het mes in de Wellnesskliniek. Ik hoorde dat je na 3 weken overdag een normale bh aan mag en na 6 weken helemaal geen sport bh meer hoef te dragen. Dus neem aan dat je dan ook een bikini aan kan na 3 weken.

Qua pijn verschilt het vaak ook erg aan de plaatsing van de prothese. Onder de spier doet pijner dan op de spier ( zeggen ze). Ik heb natuurlijk geen ervaring ermee nog.

Bij welke arts heb je consult?? En heb je al enig idee wat je wilt??

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimberley

Leuk dat je ook naar de Wellnesskliniek gaat! Ik had net nog gereageerd op je vragen bij m'n foto :) De pijn vond ik echt meevallen maar het is idd verschillend per persoon. Tegen mij hebben ze bij het WK ook gezegd dat ik vanaf 3 weken overdag een bh aan mag en savonds tot 6 weken de sportbh.

Xx Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!!

Gefeliciteerd met je datum!

Ik heb je titel overigens iets aangepast :)

Waarom heb je voor de Welnesskliniek gekozen?

Welke cupmaat wil je uitkomen?

Wens je alvast veel succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kim!

Wat spannendddd ;-)

Ik ben zelf ook geholpen in de WK 25 mei, is me zeer goed bevallen en het resultaat mag er zeker zijn!

Ik heb zelf veel pijn gehad vooral de eerste week! ik kon nauwelijks het bed uit en overdag ook veel erg veel last vooral van mijn rug! de borsten vielen mee alleen de druk.

Nu gaat t gelukkig stukken beter! ben nu 5,1/2 week PO... Wel zijn ze nog gevoelig maar komt goed!

Veel succes met je consult

Ik hoor je

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kim!

Ik ga donderdag onder het mes in de Wellnesskliniek. Ik hoorde dat je na 3 weken overdag een normale bh aan mag en na 6 weken helemaal geen sport bh meer hoef te dragen. Dus neem aan dat je dan ook een bikini aan kan na 3 weken.

Qua pijn verschilt het vaak ook erg aan de plaatsing van de prothese. Onder de spier doet pijner dan op de spier ( zeggen ze). Ik heb natuurlijk geen ervaring ermee nog.

Bij welke arts heb je consult?? En heb je al enig idee wat je wilt??

Liefs Sandra

Hee Sandra!

Bij wie ga je donderdag?

Heel veeeel succes! ben benieuwd naar je verslagje

Liefs Chimp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimberly,

Leuk dat je naar de Wellnesskliniek gaat!

Ik ga 5 juli op consult en heb 4 augustus mijn operatie dus ik wacht in spanning jouw verslag af!

Weet je al door wie je geopereerd zult worden?

Mij vertelden ze dat toen ze de datum gingen verzetten maar je kan ook even bellen neem ik aan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kimberly,

Leuk dat je naar de Wellnesskliniek gaat!

Ik ga 5 juli op consult en heb 4 augustus mijn operatie dus ik wacht in spanning jouw verslag af!

Weet je al door wie je geopereerd zult worden?

Mij vertelden ze dat toen ze de datum gingen verzetten maar je kan ook even bellen neem ik aan.

Groetjes

Hoi,

Ja ik heb ook een goed gevoel bij de Wellnesskliniek, als ik mensen vertel dat ik het in belgie laat doen reageren sommigen verbaast maar dan zeg ik hallow het is geen derde wereld land :P haha

En de resultaten zijn mooi dus waarom niet ;)

hoe is je consult onlangs gegaan?

ik heb eigenlijk geen idee door wie ik geopereerd ga worden, ik zal het is even uitzoeken. Door wie word jij geopereerd?

Ben jij ook al zo zenuwachtig :11:

ik nl elke keer als ik er aan denk en dat is zon 1000x per dag haha

Wat wil jij precies?

liefs kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kim!

Wat spannendddd ;-)

Ik ben zelf ook geholpen in de WK 25 mei, is me zeer goed bevallen en het resultaat mag er zeker zijn!

Ik heb zelf veel pijn gehad vooral de eerste week! ik kon nauwelijks het bed uit en overdag ook veel erg veel last vooral van mijn rug! de borsten vielen mee alleen de druk.

Nu gaat t gelukkig stukken beter! ben nu 5,1/2 week PO... Wel zijn ze nog gevoelig maar komt goed!

Veel succes met je consult

Ik hoor je

X

Hoi,

Ja het is zeker spannend! Te spannend.

oe dat klinkt iid niet prettig als je haast je bed niet uit kan komen, ik hoop dat het allemaal mee valt want ik ga na een week op vakantie, wel gewoon in nederland maar goed ik zou het wel prettig vinden als ik normaal kan lopen en kan terassen haha en shoppe voor nieuwe bikinis natuurlijk!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!!

Gefeliciteerd met je datum!

Ik heb je titel overigens iets aangepast :)

Waarom heb je voor de Welnesskliniek gekozen?

Welke cupmaat wil je uitkomen?

Wens je alvast veel succes met je consult!

Heey,

Bedankt voor het verwelkomen ;) haha

bedankt voor het aanpassen van mijn titel, ik zat ook al te twijfelen of ik het wel goed gedaan had.

ik heb voor de wellnesskliniek gekozen omdat mijn vriendin daar ook een borstvergroting hebt laten doen, en zei was heel erg tevreden dus toen ben ik nog maar is gaan nadenken, ga ik er voor of niet, want nu heb ik de kans ook kwa geld. Ik ben onlangs gaan samenwonen en we hebben een nieuwe auto gekocht en we hebben nog wat spaargeld over haha maar we willen ook over een paar jaar verbouwen dus als ik nu de kans niet met beide handen aan pak dan komt er ben ik bang niks meer van. Ik ben best trots op mezelf dat ik de stap eindelijk heb durven te nemen.

Tevens heb ik veel forums gelezen van meiden die daar ook geholpen zijn en mooie borsten eraan over hebben gehouden. En om heel eerlijk te zijn bevalt de prijs mij ook wel. haha

ik hoop op een volle C, ik hoor van meerdere mensen dat ze dat iets te groot vinden voor mijn postuur maar iemand anders die het ook hebt laten doen zei je moet zo groot mogelijk doen anders krijg je spijt. als ik bij de fotos kijk van mensen vind ik C een goede maat. toch lijkt het wel is te verschillen, mijn omvang is 70 dus dat word dan een 70 c en als ik bij de bh's kijk in de winkel vind ik een 70 c nog vrij klein en wil ik het liefst wel iets groter, hoe zit dat precies? moet ik dan om een grotere cup vragen

groetjes kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimberley

Leuk dat je ook naar de Wellnesskliniek gaat! Ik had net nog gereageerd op je vragen bij m'n foto :) De pijn vond ik echt meevallen maar het is idd verschillend per persoon. Tegen mij hebben ze bij het WK ook gezegd dat ik vanaf 3 weken overdag een bh aan mag en savonds tot 6 weken de sportbh.

Xx Jazzy

Hoi Jazzy!

ow dan hoop ik maar dat het meevalt haha ik wil namelijk 20 augustius naar decibel (feest) en dan wil ik een leuk jurkje aan het liefst met een normale mooi bh haha

Die van jou zien er echt super uit! ik verlang nu al naar het moment dat ik wakker word en er naar kan kijken :P

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kim!

Ik ga donderdag onder het mes in de Wellnesskliniek. Ik hoorde dat je na 3 weken overdag een normale bh aan mag en na 6 weken helemaal geen sport bh meer hoef te dragen. Dus neem aan dat je dan ook een bikini aan kan na 3 weken.

Qua pijn verschilt het vaak ook erg aan de plaatsing van de prothese. Onder de spier doet pijner dan op de spier ( zeggen ze). Ik heb natuurlijk geen ervaring ermee nog.

Bij welke arts heb je consult?? En heb je al enig idee wat je wilt??

Liefs Sandra

Hoi Sandra,

spannend zeg jij bent vandaag naar de wellnesskliniek! ik ben je helemala vergeten succes te wensen :(

ik hoop dat het allemaal mee valt met de pijn, je hoort inderdaad veel verschillende reacties kwa pijn.

Ik weet nog niet met wie ik een consult heb ik ga is even kiken of dat in de mail staat.

ik wil een volle C net als die op het plaatje op de site :P

liefs en succes

x kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

een bikini of bh kun je volges mij aan na 4 tot 6 weken.

ik vond de pijn na mijn bv goed t edoen hoor, had het erger verwacht.

maar hoor hier op het forum wel dat het veel scheelt van persoon tot persoon.

wat wil je ongeveer? hoeveel cc?

oke super! in mijn vakantie gaat het niet lukken om in bikini te lopen , maar ach we zijn in nl op vakantie dus het word denk ik veel terassen en winkelen ;)

ik en mijn vriend hebben ons eral op ingesteld dat we niet alles kunnen doen en dat we vooral gaan ontspannen.

ik heb eigenlijk geen idee hoeveel cc, ik wil iig een volle C. Dus ik weet niet hoeveel ze daar voor nodig hebben

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja ik heb ook een goed gevoel bij de Wellnesskliniek, als ik mensen vertel dat ik het in belgie laat doen reageren sommigen verbaast maar dan zeg ik hallow het is liefs kimberley

*** Ik ben zelf Nederlandse, en wij zijn 8 jaar geleden naar Belgie verhuist. En ik moet zeggen, de gezondheidszorg is hier nogal wat beter dan dat ik in Nederland gewent ben zelfs! Niet zoveel bureaucratie, het is veel meer straight-to-the-point zal ik maar zeggen. Meer direkt contact met artsen etc. Ik heb me ook laten opereren in Belgie, en het is allemaal erg gemoedelijk en veel service.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jazzy!

ow dan hoop ik maar dat het meevalt haha ik wil namelijk 20 augustius naar decibel (feest) en dan wil ik een leuk jurkje aan het liefst met een normale mooi bh haha

Die van jou zien er echt super uit! ik verlang nu al naar het moment dat ik wakker word en er naar kan kijken :P

liefs kim

Dank je voor het compliment! Als het goed is mag je 20 augustus al overdag een bh aandoen dus dat komt helemaal goed!

En de pijn ja dat is echt bij iedereen verschillend. Ik ben met 8 dagen PO alweer naar de club gegaan :blush: Ik ging niet helemaal los hoor en keek ook goed uit voor mensen die tegen me aan konden lopen. Heb wel een klein beetje gedanst (als een stijve hark maar goed haha) ze zeggen wel dat je het beter niet kan doen maar ben nogal eigenwijs..

Weet je al welke dokter je operatie gaat doen? Je mag gewoon bellen om het te vragen. Had ik ook gedaan.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja ik heb ook een goed gevoel bij de Wellnesskliniek, als ik mensen vertel dat ik het in belgie laat doen reageren sommigen verbaast maar dan zeg ik hallow het is geen derde wereld land :P haha

En de resultaten zijn mooi dus waarom niet ;)

hoe is je consult onlangs gegaan?

ik heb eigenlijk geen idee door wie ik geopereerd ga worden, ik zal het is even uitzoeken. Door wie word jij geopereerd?

Ben jij ook al zo zenuwachtig :11:

ik nl elke keer als ik er aan denk en dat is zon 1000x per dag haha

Wat wil jij precies?

liefs kimberley

Hey,

Ja zo is het maar net. De resultaten vind ik erg mooi en de tarieven die ze in Belgie hanteren zijn een stuk lager dan hier in Nederland.

Mijn consult ging wel oke, niet erg prettig maar ik heb mijn vragen kunnen stellen en heb een prothese gepast.

Als je wilt kun je in mijn topic een verslagje van mijn consult lezen.

Ik wordt geopereerd door dr. Visser, ik heb niet bewust voor haar gekozen maar ben er wel blij mee.

Ik ben inderdaad al een beetje zenuwachtig maar heb er veel zin in!

Denk er ook heel vaak aan..

Ik las dat jij gaat voor een volle C, dat was ook mijn bedoeling maar op het consult werd duidelijk dat dat niet gaat lukken.

Ben namelijk erg slank dus dan zou het niet natuurlijk ogen. Ik krijg 230 cc en heb resultaten gezien met een vergelijkbaar aantal cc's wat erg mooi is geworden!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben zelf Nederlandse, en wij zijn 8 jaar geleden naar Belgie verhuist. En ik moet zeggen, de gezondheidszorg is hier nogal wat beter dan dat ik in Nederland gewent ben zelfs! Niet zoveel bureaucratie, het is veel meer straight-to-the-point zal ik maar zeggen. Meer direkt contact met artsen etc. Ik heb me ook laten opereren in Belgie, en het is allemaal erg gemoedelijk en veel service.

Groetjes van Ingrid.

Hey ingrid!

Bedankt voor je reactie, ik vind het inderdaad ook erg simpel om gelijk te zeggen huh belgie?? Ik voel me er echt 100% goed bij, en jou reactie bevestigd mijn gevoel alleen maar!

haha thanks Ik heb er alle vertrouwen in.

Liefs kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja zo is het maar net. De resultaten vind ik erg mooi en de tarieven die ze in Belgie hanteren zijn een stuk lager dan hier in Nederland.

Mijn consult ging wel oke, niet erg prettig maar ik heb mijn vragen kunnen stellen en heb een prothese gepast.

Als je wilt kun je in mijn topic een verslagje van mijn consult lezen.

Ik wordt geopereerd door dr. Visser, ik heb niet bewust voor haar gekozen maar ben er wel blij mee.

Ik ben inderdaad al een beetje zenuwachtig maar heb er veel zin in!

Denk er ook heel vaak aan..

Ik las dat jij gaat voor een volle C, dat was ook mijn bedoeling maar op het consult werd duidelijk dat dat niet gaat lukken.

Ben namelijk erg slank dus dan zou het niet natuurlijk ogen. Ik krijg 230 cc en heb resultaten gezien met een vergelijkbaar aantal cc's wat erg mooi is geworden!

Groetjes

hoi,

Ik hoop maar dat mijn consult dan iets leuker gaat haha ik wou een heel mennukaart van borsten meenemen:P

Ik heb even contact gehad met de kliniek en ik word geopereerd door dkr Verdonck.

Ik ben oko wel benieuwd of het bij mij gaat lukken ik weeg ook maar 54kg en ben 1,70m. Het belangrijkste vind ik inderdaad dat het natuurlijk oogt, want wil echt niet van die nepdingen net als het horrorverhaal bij victoria beckham. Haha dan maar iets kleiner.

Groetjes kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor het compliment! Als het goed is mag je 20 augustus al overdag een bh aandoen dus dat komt helemaal goed!

En de pijn ja dat is echt bij iedereen verschillend. Ik ben met 8 dagen PO alweer naar de club gegaan :blush: Ik ging niet helemaal los hoor en keek ook goed uit voor mensen die tegen me aan konden lopen. Heb wel een klein beetje gedanst (als een stijve hark maar goed haha) ze zeggen wel dat je het beter niet kan doen maar ben nogal eigenwijs..

Weet je al welke dokter je operatie gaat doen? Je mag gewoon bellen om het te vragen. Had ik ook gedaan.

Xx

Haha nou dat scheelt ik ben ook aardig eigenwijs..

Ik heb even contact gehad met de wellnesskliniek en ik word geopereerd door dokter verdonck.

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik hoop maar dat mijn consult dan iets leuker gaat haha ik wou een heel mennukaart van borsten meenemen:P

Ik heb even contact gehad met de kliniek en ik word geopereerd door dkr Verdonck.

Ik ben oko wel benieuwd of het bij mij gaat lukken ik weeg ook maar 54kg en ben 1,70m. Het belangrijkste vind ik inderdaad dat het natuurlijk oogt, want wil echt niet van die nepdingen net als het horrorverhaal bij victoria beckham. Haha dan maar iets kleiner.

Groetjes kimberley

Hey,

Haha ja ik had er ongeveer 4 mee maar kennelijk gaat dat gewoon niet passen.

Ik heb ook goede verhalen gelezen over dr. Verdonck dus je bent in goede handen.

Inderdaad, het moet wel natuurlijk blijven ogen vind ik maar zelfs met 230 cc zag het er al leuk uit bij het passen.

Veel plezier op je consult!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid !

dr Verdonck maakt supermooie borsten !!

succes ,

anne

hoi anne,

ik hoop het :D

Ik heb het idee dat de meeste door dokter visser worden geopereerd, ik heb dus ook nog niet heel veel recensies gelezen over dokter verdonck:)

bedankt voor je positieve reactie :D

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.