Ga naar inhoud

Pijn en voelen bewegen van prothese bij het recht komen


Aanbevolen berichten

Hallo dames.

Vandaag 5 weken po en heb toch wel een vraagje.

Want ik weet niet of dit normaal is. Als ik lig voel ik niks van pijn. Draai ik me een klein beetje naar rechts dan voel ik me linkerborst (de pijnlijkste van al) bewegen en dat doet pijn. Als ik recht kom voel ik die borst weer bewegen en moet ik mijn borst zo wat tegenhouden. Ook als ik me buk naar voor doet die borst pijn.

Raar om het uit te leggen. Hopelijk verstaan jullie mij.

Ik denk dat die spier nog niet helemaal genezen is.

Wie herkent dit? En stelt me even op het gemak?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik precies hetzelfde, ook links!! Ik vond het ook al een beetje eng..

Ik heb inderdaad ook als ik naar voren hang/leun/buk dat ik mn linkerborstspier voel (zeurende steken) terwijl ik niks aanspan!!

Zit jouw linkerborst ook nog hoger dan de rechter Whit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi saartje,

Links zit wat hoger dan rechts.

Ben al blij dat ik niet de enige ben. Toen ik op consult ging vroeg ik nog eens aan dr Plovier of deze borst wel " goed" zat omdat ik er zoveel steken enzo in had. Ik dacht ook misschien dat het door de grote aantal cc dat mijn spier dit niet aan kon. Maar het zou misschien gewoon te maken met het herstelproces? Ik ben heel tevreden over mijn tweeling maar het is alsof mijn linkerborst het "zorgenkindje". Zou zo graag genieten van mn borsten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi barbieblondie,

Dat gevoel van op je zij liggen en dat je je prothese voel schuiven heb ik ook. Eng gevoel hé. Het is net of die prothese " los" zit.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi meiden,

Ook mijn linkerborst heeft tot 6 maanden PO wat zeurderig aangevuld. Ik voelde hier echt de prothese zitten, terwijl de rechter al helemaal zacht was bleef de linker een beetje achter in de ontwikkeling. Mijn linkerborst is ook wat groter. Ik heb het een beetje geweten aan het feit dat ik rechtshandig ben en dat ik daarmee dus zorgde dat de prothese aan die kant strakker zat ofzo.

Maar inmiddels meer dan een jaar PO, mijn linkerborst is nog steeds wat gevoeliger, maar niet meer zoals een half jaar geleden. Ik zou me er dus echt even geen zorgen om maken. Wacht het even af en als het echt pijn doet of keihard wordt gewoon de arts bellen. Vragen staat immers vrij.

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit ook gehad,met me dual plane toen,kreeg te horen van me arts toen,dat dit puur je spieren zijn,hoe strakker je spieren hoe langer het herstel ook voor je spieren,logisch zit ff een prothesen tussen nu dus die zijn opgerekt,en dat heeft ff de tijd nodig,als men ineens een 3km hard zou lopen terwijl men dat nooit doet,krijgt men ook spierpijn.

je bent net po,nog geen 3mnd,en houd er rekening mee dat je zeker pas echt genezen en herstelt bent na een half jaar hoor,zeker met dual plane en of achter de spier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook heel lang last gehad van een lozittend prothese gevoel.

Ik noemde het het rauweidooier in ei gevoel als je daar mee schud dat gevoel.

Toevallig ook nlinks,had daar ook meer pijn.

Links had ik minder weefsel dan rechts,die daalde ook sneller.

Eerst had ik een te kleine sportbh en toen ik een grotere had werd de pijn al snel minder.

Dat gevoel had ik tot een week of 5 ,6.

In ene viel het me op dat het er niet meer was,dus ik denk dat hij nu goed vast gegroeit is.heel af en toe voel ik de proteses nog iets...maar ik wijt het ook aan door minder weefsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb dat gevoel gehad.. Last van de zwaarte kracht als ik recht op kwam en t gevoel van wat Marrie omschrijft.. Maakte me daar ook echt zorgen om <_< maar na ong. 9 weken was het ineens (gelukkig) over :1bouncingboobs:

Komt goed, denk dat het genezingsproces langer duurt als 6 weken.. Ik ben 4 maanden po maar heb af en toe ook nog last van steekjes.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chanjoep, goed om te lezen dat dit "normaal" is.

Ik ben zo bang voor complicaties...

Laatst was de muts van mn dochter weggewaait. Ik liep naar de muts toe. Amai wat een pijn! Steken in de borst! Heb dan vlug gewandeld ipv te lopen ;) hihi

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.